« Toon alle vliegmaatschappijen

8.1
    Niels Schmidt
    op 17.01.2017:

Zogenaamde beste

Eind december met turkisch airlines van kuala lumpur naar amsterdam gevlogen. voorheen (+/-5 jaar terug) was het nog een goeie maatschappij. Ik had een surfboard meegenomen terug naar Nederland (waarvoor 90 euro extra betaald moest worden). Aangekomen in Nederland pak ik mijn spullen uit is het surfboard kapot. wat in principe onmogelijk is aangezien deze zeer goed met handdoeken en een beschermde tas ingepakt en beschermd was. 100 euro schade, waar ik met moeite een deel van terug gekregen heb van turkisch. Wat naar mijn idee ook zeer vreemd ging als een soort van onderhandeling over de prijs. Met daarbij zeer weinig beenruimte, smerig eten was dit de laatste keer dat ik met turkisch vloog.

Christiaan
    op 31.12.2017:

Great airliner ; top in Europe

I fly 15 times a year with Turkish Airlines. And it is always a pleasure: good service , in time and comfortable seats.

Musdelif
    op 08.01.2018:

Top kwaliteit!

Kwaliteit is bij Turkish airlines is nummer 1 en dat laten ze ook heel goed zien in klant vriendelijkheid behulpzaam veiligheid .

Floris
    op 16.01.2018:

Zeer slechte service

De ambassade in Nederland gaf aan dat het geen probleem zou zijn om in Taiwan te komen met een paspoort dat net geen 6 maanden geldig is. Ze gaven mij een visum voor Taiwan. Vervolgens wil ik vertekken van Amsterdam, met een transfer in Istanbul naar Taiwan, echter ging het iets anders.

In eerste instantie werd ik bij de incheckbalie doorgestuurd naar de servicecounter vanwege de situatie met mijn paspoort, daar gaven ze aan dat ik wel mee mag omdat ik een visum heb.
    Ik heb toen nog gevraagd of het een probleem zou geven tijdens mijn transfer in Istanbul, waarbij ze aangaven dat het geen probleem zou geven. Vervolgens werd ik voor de vlucht vanaf Istanbul naar Taipei geweigerd en moest ik naar de transferdesk. Vanaf dat moment werd ik continue doorgestuurd en was er niemand die mij echt kon helpen. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik op eigen kosten een vlucht naar Amsterdam moest boeken en het daar verder uitzoeken.
    Ik heb bij het boeken van de vlucht naar Amsterdam gevraagd of mijn bagage ook weer terug naar Amsterdam kan worden gevolgen. De vrouw bij de incheckbalie gaf aan dat ik me niet hoefde druk te maken.

Vervolgens heb ik de hele nacht gewacht en vervolgens ben ik terug naar Amsterdam gevlogen. Ik heb daar op mijn bagage gewacht, maar nee geen babage hoor.
    Ik ben toen naar de Turkis arlines desk gegaan, waar eerst werd gesuggereerd om een klacht in te dienen via de website. Gelukkig zag de medewerker na een tweede keer de situatie uitleggen ook wel in dat dit niet normaal is. Hij heeft vervolgens geregeld dat ik dezelfde dag nog naar Taipei kon.
    Daar ben ik erg blij mee, alleen ben ik daarvoor zo ontzettend slecht behandeld en heeft het mij in totaal ook heel veel extra geld gekost dat ik niet meer met deze maatschappij wil vliegen.
    Je verwacht toch dat er consistentie binnen een vliegtuigmaatschappij is.

beyhan
    op 06.03.2018:

kon veel beter teleurgestled

ik had 1 uur en 15 min vertraging, mijn koffer kwam niet aan. pas na 2 dagen...

Ton Van Hooft
    op 03.02.2018:

Tot op heden geen hulp!

Mijn vrouw moet geheel onverwachts langer in Thailand blijven en is er nog steeds. Ruim 2 weken voor vertrek naar Nederland dit kenbaar gemaakt bij agent Gate1.nl en Turkish Airlines. Gate1/Tix geeft aan dat helaas volgens de voorwaarden(die ik bij de boeking had moeten opvragen), geen omzetting met kosten gemaakt kunnen worden. U kunt een nieuwe ticket via onze site boeken.... Antwoord van Turkish Airlines idem: jammer voor u maar boek maar een nieuwe ticket! Onbegrijpelijk voor zo'n grote vliegtuigmaatschappij met de slogan Good Feeling terwijl mijn dochter in dezelfde periode, zelfde bestemming via Swissair heeft geboekt en voor 110 euro kan wijzigen wanneer ze wil. In afwachting op antwoord twitterbericht en klacht.

Marleen Willems
    op 04.01.2014:

Onbetrouwbaar

Zeer onbetrouwbare vluchttijden. Zonder opgave van een rede. Heel erg veel vertraging zowel op de heen als terugvlucht. zeer slechte communicatie.
    Lang wachten en wachten zonder een drankje of iets te eten.

yasin
    op 02.03.2014:

volgand keer ik vlieg neit met turkish

rispect los

Reisaanbieders voor Turkish Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Turkish Airlines en tips Turkish Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Turkish Airlines, hygiëne Turkish Airlines en prijs/kwaliteit Turkish Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Turkish Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Turkish Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Turkish Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Turkish Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Turkish Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Turkish Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Turkish Airlines

• Ton Van Hooft
    op 03.02.2018:

Bezint voordat je een ticket boekt en kijk de voorwaarden goed na!

• Musdelif
    op 08.01.2018:

Op tijd reserveren in de hoge seizoen kan het duur zijn.

• Christiaan
    op 31.12.2017:

None. It's great as it is !

• Pauline
    op 08.12.2017:

Deze maatschappij te boeken

• Cornelia
    op 08.11.2017:

Volgende keer doorgeven aan passagiers zodat je niet voor verrassing komt te staan.