6.1
    7.1
    Peggy B
    op 08.12.2017:

Teleurstellende krenterigheid

Over de vlucht op zich niets dan goeds. Over de verzorging niets dan slechts. Op een intercontinentale vlucht naar Egypte (ja het is toch echt op het continent Afrika) tijdens de heenreis van vijf uur kreeg je nog geen bekertje water gratis, laat staan koffie (we vlogen om 8 uur ‘smorgens) of thee. De terugweg duurde bijna zes uur en wederom zat je de hele reis op een droogje. Je kunt uitsluitend met een creditcard (heb ik dus niet) en Euro’s betalen (Euro’s had ik niet meegenomen). Pinnen kon niet en ik had geen eten of drinken bij me. Je krijgt geen druppel te drinken. Op de terugweg uiteraard dezelfde ongelofelijke krenterigheid.
    Kom op nou Transavia, wat kost een beker water, koffie of thee jullie nou? 10 cent? Meer kan het niet zijn. Dus, schaam jullie!

D. Jongejan-Jager

Vliegmaatschappij

*Vanwege de pakketreizen vlieg ik meestal met Transavia.
    *Dit jaar 1x losse vluchten geboekt en dus geshopt; Transavia kwam als beste uit de bus qua prijzen en gewenste vluchttijden.
    *Dit jaar 2x met Transavia gevlogen en elke keer ruime vertraging gehad. Met schandalige afwikkeling: geen grondstewards te bekennen, geen info t.p., winkels en eettentjes op vliegveld werden gesloten, info vliegveld zelfde als op boardingpasses. Sommige passagiers bij incheck briefje tussen boardingpasses geschoven met excuses voor de vertraging. Hieruit blijkt dat men dit al ruim 4,5 uur van tevoren wist!! Geen tegemoetkoming gekregen, zelfs geen consumptiebonnen.
    *Ondanks gereserveerde Comfort-stoelen om met het gezin bij elkaar te zitten, zijn we uit elkaar gehaald. Door het bericht zo laat mogelijk voor vertrek uit te zetten, geen mogelijkheid meer gehad (moet uiterlijk 24 uur voor vertrek?) hier iets aan te kunnen doen.
    *Heb meestal retour de avondvlucht; dan zijn de meeste warme maaltijden/hapjes gewoon óp !? En soms zelfs ook artikelen uit de shoppinggids. Erg sneu voor de kinderen a.b. en de opa's en oma's.

Mavis

goed

aardig personeel. Informatie wordt op tijd gegeven.

Nol
    op 04.12.2017:

Goede betaalbare vliegmaatschappij

leuk cabine personeel, goede service, klantvriendelijk

Walter
    op 27.11.2017:

kan beter

op de heen vlucht pech gehad een passagier kreeg een epeleptie aanval en moest onmiddellijk naar het ziekenhuis zodat wij een tussenlanding moesten maken goed kunnen ze niets aan doen maar wat ze dan wel kunnen doen is minstens wat te drinken en eten aan bieden gratis voor het ongemak, maar nee hoor gewoon betalen !! dat vind ik geen service

Michel
    op 19.11.2017:

niet bovengemiddeld

op zich goede vlucht gehad alleen beenruimte drama

Johan
    op 16.11.2017:

Niets aan te merken

De piloot spreekt te snel. Hij is nauwelijks te verstaan. De luchtjuffen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

armando
    op 14.11.2017:

goed

Slecht.
    We hadden op heen weg anderhalf uur vertraging doordat er een verstekeling aan boord was.
    Slechte zaak omdat het boardingspersoneel niet heeft opgelet.

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

• Peggy B
    op 08.12.2017:

Zorg dat je eten en drinken meeneemt het vliegtuig in, Transavia vindt het heel gewoon om je 6 uur lang op een droogje te laten zitten. De service is ver te zoeken daar. De prijzen van drinken zijn krankzinnig! Een blikje cola moest iemand €2,80 voor betalen! Diefstal dus.

• D. Jongejan-Jager
    op 06.12.2017:

*Zorg voor voldoende voorraad of geef van te voren duidelijk aan wat er niet meer voorradig is. *Loop de stoelzakken na op vergeten volle vuilniszakjes! *Informatievoorziening (communicatie) is niet moeilijk! Kwestie van logistiek plannen!

• Mavis

schone vliegtuig

• Nol
    op 04.12.2017:

Ik persoonlijk vind de stoelen smal. als ik aan het gangpad zit dat steekt mijn schouder uit in het gangpad.

• Walter
    op 27.11.2017:

terug vlucht was gelukkig goed, heeft onze zoon nog in de cockpit mogen kijken bij de piloten die waren heel erg vriendelijk.