6.1
    6.6
    7.1
    G
    op 08.08.2017:

Vriendelijk personeel, fijn vliegtuig.

Ik vind t alleen absurd wat je voor drinken en eten betaalt in t vliegtuig. Wij vlogen ongeveer 2 1/2 uur maar je moest alles zelf betalen en dan nog zo ontzettend duur, Euro 2,80 voor een cup-soup en hetzelfde bedrag voor een blikje frisdrank.
    Verder alles in orde.

r de graaff
    op 26.07.2017:

krappe zitplaatsen

Het is heel jammer dat er zo weinig beenruimte is. Je zit met je knieën in de stoel voor je. Het is ook jammer dat je al het eten en drinken moet betalen en dat het ook nog eens zo duur is.

De Cort Tineke
    op 12.10.2011:

Slechtste maatschappij waar ik al mee gevlogen heb. Je krijgt er nog geen drankje, alles is te kopen

Alles is te verkrijgen bij Transavia, als je er maar voor betaald... Alsof de vluchtprijs op zich goedkoper is als een ander?

Neem dus best je sandwichen mee als je met hen reist...

Ze zijn heeeeel kindvriendelijk moet ik wel zeggen, misschien TE kindvriendelijk. Een rustige, kalmerende vlucht (zowel heen als terug) kon ik het niet noemen

Willem van de Spijker
    op 11.11.2015:

Vermijden

Het boekingsproces is onduidelijk en onnodig complex. Maar vooral de klantenservice is erg triest met werknemers die totaal geen idee hebben waar ze het over hebben. Na 3 x bellen over 1 vraag heb ik ook 3 verschillende antwoorden gekregen. De vlucht op zich gaat nog wel; ik heb vaker met Transavia gevlogen en ook daar gaat de vriendelijkheid en service sterk achteruit. Ook al meerdere vertragingen gehad naar Istanbul

christa
    op 22.07.2017:

een goede luchtvaart maatschappij

ik heb zelf vlieg angst maar voelde me erg op mijn gemak en het verbaasde me dat de vlucht zo snel ging . aardige crew

Hans
    op 08.07.2017:

gewoon goed

Op de twee vluchten geen vlucht informatie en geen entertainment, jammer. Het vliegtuig was verouderd.

felix groeneweg
    op 11.05.2015:

slechte maatschappij geworden

amsterdam - pisa gevlogen
    vlucht tijd standaard te laat
    men wordt sterk verzocht onze handbagage voor het ruim af te geven. maar ik ga niet mijn koffer met laptop en waardevolle spullen in het ruim doen.
    je zit heel krap zonder been ruimte.

alles moet je aan boord betalen. als je niet gepast kan betalen is men beledigd want wisselgeld is er niet.

W.Helmink
    op 26.04.2017:

Goed vriendelijk personeel.

Het lijkt wel of je in de bus stapt. Je vliegt in ruim anderhalf uur naar Ljubljana. Er wordt wat te eten en te drinken geserveerd voor hen die dat willen. Ook worden dutyfree artikelen te koop aangeboden. Ik heb van beide geen gebruik gemaakt.
    Op de terugweg was Schiphol nog niet klaar voor de landing. Vloog de piloot om tijd te winnen over Brussel, Antwerpen, de Zeeuwse Eilanden en Rijnmond om zo over Rotterdam en via Gouda de landing te voltooien. Alles goed herkenbaar. Mooi extraatje.

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

• r de graaff
    op 26.07.2017:

Maak het drinken in ieder geval gratis. Zorg voor meer beenruimte.

• Helma
    op 06.05.2017:

Vluchtinformatie: vlieghoogte, weer enz kan uitgebreider

• W.Helmink
    op 26.04.2017:

Prima naar mij zin gehad tijdens de vlucht.

• M de Koning
    op 17.02.2016:

Servicedeskmedewerker goed opleiden zodat ze weten waar op welk vliegveld een servicedesk zit. En passagiers hier niet naar toe laten gaan als die er niet is. En gewoon tickets verkopen als er stoelen zijn? Lijkt heel logisch maar in de praktijk toch onmogelijk. En personeel omgangsvormen leren.

• ian sykes
    op 21.12.2015: