6.1
    7.1
    John (Johannes)
    op 30.01.2019:

prima

Goede informatie en hulp bij de balie pittig personeel in het vliegtuig.

Wim
    op 29.01.2019:

Vertrouwd

Geeft een vertrouwd gevoel, met Nederlands sprekende crew

T
    op 02.01.2019:

Prima service

Goede vlucht gehad, op tijd gevlogen en aardig personeel.

Rudy Brandt
    op 17.10.2017:

Goed maar klantonvriendelijk met bagage!

Op 15 september vertrokken mijn partner en ik naar Praag voor een lang weekend. Hiervoor hadden wij alleen handbagage bij ons. Speciaal voor deze trip had ik twee stoelen gereserveerd, helemaal vooraan. Stoel 2D en 2E. Uiteraard met de bedoeling om ook snel het vliegtuig uit te kunnen. Helaas bleek dat niet mogelijk, want er was geen plek in de onmiddellijke nabijheid voor onze handbagage. Deze werd ingenomen door de materialen van Transavia. Wij gingen er vanuit dat als je extra betaald dat niet alleen voor de beenruimte is, tenslotte hadden wij op de terugweg ook twee stoelen gereserveerd op rij 3. Daar kan ik mij niet van herinneren dat het meer beenruimte bood dan bijvoorbeeld rij 8. Wij vliegen namelijk vaker met Transavia.
    Hoewel ik mij kan voorstellen dat materialen nu eenmaal ergens opgeslagen moeten worden lijkt het mij niet echt klantgericht als de meer-betalende klant daar de dupe van wordt. Mijn vraag is dan ook wat Transavia daar aan denkt te gaan doen? Ook lijkt mij informatieverstrekking aan de klant wel prettig dat als je de eerste stoelen gaat reserveren, je als klant rekening moet houden dat je je handbagage niet in je onmiddellijke nabijheid kan opbergen.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groeten,
    Rudy Brandt

Antwoord van Transavia:
    Beste Rudy,

Het reserveren van de stoel brengt met zich mee dat u recht heeft op het gebruik van de stoel en de daarbij behorende beenruimte. Het reserveren van een stoel brengt niet het recht met zich mee om het dichtsbijzijnde bagagevak te gebruiken. Deze zaken zijn niet verbonden.

Wij verwachten je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
    Service Centre

Peggy B
    op 08.12.2017:

Teleurstellende krenterigheid

Over de vlucht op zich niets dan goeds. Over de verzorging niets dan slechts. Op een intercontinentale vlucht naar Egypte (ja het is toch echt op het continent Afrika) tijdens de heenreis van vijf uur kreeg je nog geen bekertje water gratis, laat staan koffie (we vlogen om 8 uur ‘smorgens) of thee. De terugweg duurde bijna zes uur en wederom zat je de hele reis op een droogje. Je kunt uitsluitend met een creditcard (heb ik dus niet) en Euro’s betalen (Euro’s had ik niet meegenomen). Pinnen kon niet en ik had geen eten of drinken bij me. Je krijgt geen druppel te drinken. Op de terugweg uiteraard dezelfde ongelofelijke krenterigheid.
    Kom op nou Transavia, wat kost een beker water, koffie of thee jullie nou? 10 cent? Meer kan het niet zijn. Dus, schaam jullie!

Pieter Rijnbeek
    op 23.04.2015:

Goede vlucht, krappe zit

We vliegen ca 3x per jaar met HV naar Mallorca en boeken doorgaans zeer vroeg, omdat de prijzen van de losse tickets duurder worden hoe langer je wacht. Stoelruimte alleen maar in orde op rij 1 en bij de nooduitgang (tegen meerprijs). Overige stoelen veel te weinig beenruimte voor mensen langer dan 1.85. Wij kiezen daarom bij een pakketreis (2x per jaar) voor Arke, omdat men daar comfortclass aanbiedt met 10 cm meer beenruimte.

Eva van de Water
    op 02.03.2016:

Goede service

Ik heb een prettige vlucht gehad met Transavia. Purser Reinier bood mij consumpties aan , nadat bleek dat ik mijn portefeuille had verloren op weg naar het vliegveld.
    Zijn humor, positieve klantgerichte en daarnaast professionele houding valt zeer te prijzen!

op 16.03.2014:

Prima jammer we voor terugreis vanuit Berlijn niet online konden inchecken

Goed,betrouwbaar veel fijner en prettiger om mee te vliegen dan Ryan air!

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

op 02.10.2018:

geen

• Annika Vries
    op 28.09.2018:

Eten en drinken niet tegen betaling

• Ron
    op 27.09.2018:

Graag all-in prijzen voor reizen met koffers van 20 kilo bijv Tijdens boeken al mogelijkheid bieden voor aangeven gewicht koffers en stoelreservering

• E Derks
    op 23.09.2018:

In check (schiphol 82 )is verlopen en lift lastig te vinden .