6.1
    7.1
    Henny
    op 20.10.2017:

Oke

Vlucht was oke, hoe men de bagage behandelt is rond uit slecht.
    Mijn koffer was flink beschadigd.

Rudy Brandt
    op 17.10.2017:

Goed maar klantonvriendelijk met bagage!

Op 15 september vertrokken mijn partner en ik naar Praag voor een lang weekend. Hiervoor hadden wij alleen handbagage bij ons. Speciaal voor deze trip had ik twee stoelen gereserveerd, helemaal vooraan. Stoel 2D en 2E. Uiteraard met de bedoeling om ook snel het vliegtuig uit te kunnen. Helaas bleek dat niet mogelijk, want er was geen plek in de onmiddellijke nabijheid voor onze handbagage. Deze werd ingenomen door de materialen van Transavia. Wij gingen er vanuit dat als je extra betaald dat niet alleen voor de beenruimte is, tenslotte hadden wij op de terugweg ook twee stoelen gereserveerd op rij 3. Daar kan ik mij niet van herinneren dat het meer beenruimte bood dan bijvoorbeeld rij 8. Wij vliegen namelijk vaker met Transavia.
    Hoewel ik mij kan voorstellen dat materialen nu eenmaal ergens opgeslagen moeten worden lijkt het mij niet echt klantgericht als de meer-betalende klant daar de dupe van wordt. Mijn vraag is dan ook wat Transavia daar aan denkt te gaan doen? Ook lijkt mij informatieverstrekking aan de klant wel prettig dat als je de eerste stoelen gaat reserveren, je als klant rekening moet houden dat je je handbagage niet in je onmiddellijke nabijheid kan opbergen.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groeten,
    Rudy Brandt

Antwoord van Transavia:
    Beste Rudy,

Het reserveren van de stoel brengt met zich mee dat u recht heeft op het gebruik van de stoel en de daarbij behorende beenruimte. Het reserveren van een stoel brengt niet het recht met zich mee om het dichtsbijzijnde bagagevak te gebruiken. Deze zaken zijn niet verbonden.

Wij verwachten je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
    Service Centre

Monique

Helemaal top

Onze ervaring met Transavia is helemaal prima alleen de vertraging die wij gehad hebben lag net aan hun maar aan die fransen die zo nodig moesten staken

Aad

Betrouwbaar

Goede en nette verwelkoming! evenzo afscheid!
    Net en vriendelijk personeel

Jennie

Goed

Af en toe snap je er niets van heen werd niet naar bagage gekeken en mocht je het meenemen en terug ging het allemaal beneden in het ruim

Petrus
    op 16.10.2017:

Goede en snelle vlucht met vriendelijk personeel

Goede en snelle vlucht met vriendelijk personeel.
    Geen vertragingen.
    Zeer prettig vliegen vanaf Rotterdam Airport

Leonie
    op 14.10.2017:

Vriendelijk, stipt

Ik heb prima gevlogen met Transavia. Ik werd op de heen en terugreis vriendelijk begroet door de crew. Beide vluchten vertrokken keurig op tijd. Tijdens de vlucht werd er voldoende informatie gegeven over aankomsttijd en dergelijke.

Willem
    op 13.10.2017:

Vriendelijk boordpersoneel

10-10-17 vluchtnummer HV6260 Gezagvoerder Westerman een tien voor zijn landing op Rotterdam Airport.Rustig voor de baan komen en daarna een kalme landing.
    Maar ook de stewardesse op deze vlucht een tien.

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

• Henny
    op 20.10.2017:

Meer zorg voor de bagage in het bagageruim

• Rudy Brandt
    op 17.10.2017:

Aanbeveling aan Transavia: 1) Wellicht zou enig empathisch vermogen aanwezig mogen zijn bij deze teleurstelling van de bagage. 2)Dat je stoel en beenruimte reserveert bij de vlucht lijkt mij logisch. Dat geldt voor alle stoelen mag ik hopen. De extra betaling suggereert meer voordelen. Op de site van Transavia zelf blijkt de beenruimte niet anders te zijn vanaf stoelrij 2 en verder. Iets wat trouwens ook niet klopt maar dat mag Transavia zelf uitzoeken. (Zie onderstaande van de site van Transavia) Het is mogelijk om tegen betaling een stoel te reserveren. Je hebt de keuze uit de volgende stoelen: Stoel met standaard beenruimte - (74 cm – 76 cm) € 4 p.p per enkele reis Stoel voorin (rij 2 t/m 7) (74 cm – 76 cm) € 6 p.p per enkele reis Stoel op de eerste rij (91 cm) € 15 p.p per enkele reis Stoel met extra beenruimte bij de nooduitgang (86 cm – 100 cm)€ 10 p.p per enkele reis 3) Boven de stoelrijen zijn de bagagevakken genummerd. Die vooraan in het toestel worden voor een gedeelte ingenomen door Transavia zelf. Door helemaal vooraan te zitten kun je ook niets onder je stoel leggen waardoor je zelfs je handtas ergens in de bagagevakken moet leggen. Dat kan dus midden in het vliegtuig zijn. En dat terwijl je dus extra betaalt! TIP: Nooit meer stoelen voorin reserveren tenzij je alleen met je jas bent!!

• Aad

Geen

• Jennie
    op 16.10.2017:

Ja verder bevalt het goed

• Willem
    op 13.10.2017: