6.1
    7.1
    T
    op 02.01.2019:

Prima service

Goede vlucht gehad, op tijd gevlogen en aardig personeel.

John (Johannes)
    op 30.01.2019:

prima

Goede informatie en hulp bij de balie pittig personeel in het vliegtuig.

Wim
    op 29.01.2019:

Vertrouwd

Geeft een vertrouwd gevoel, met Nederlands sprekende crew

Fr. Woning
    op 17.03.2013:

Toeslag op meegenomen bagage .

We vliegen al meer dan dertien jaar met Transavia naar Spanje . Dit keer ging het mis . Bij de incheckbalie op Schiphol begon het al . We gingen weer een maand naar Spanje en dan mag je met zijn tweeën 40 kg bagage meenemen . We zijn al wat ouder , dus hebben zoals altijd de bagage verdeeld over twee trolleys en een weekendtas , tezamen ruim onder de veertig kg . Tot onze verbazing moesten we voor de weekendtas bijbetalen . Protest aangetekend en bij de cheffin geinformeerd . Ja , we reisden via een reisbureau . Dan was er geen bijbetaling . Helaas op de terugweg op Malága Airport hetzelfde verhaal , hier weigerde men de weekend tas in te checken , terwijl de weegscheel 37.1 kg aangaf . We moesten maar bij de Transaviabalie een recuutje halen en een tientje betalen . Uiteindelijk hebben het maar gedaan , we hadden wel de pest in . Uiteindelijk ging het hier niet om overgewicht . In het vliegtuig werd verzocht of we onze jassen en kleine spullen onder de stoel wilde frommelen , zodat de meegebrachte trollyes in de bagagebakken boven ons hoofd konden worden geplaatst . Wij vinden dit twee minpunten .

Walter
    op 27.11.2017:

kan beter

op de heen vlucht pech gehad een passagier kreeg een epeleptie aanval en moest onmiddellijk naar het ziekenhuis zodat wij een tussenlanding moesten maken goed kunnen ze niets aan doen maar wat ze dan wel kunnen doen is minstens wat te drinken en eten aan bieden gratis voor het ongemak, maar nee hoor gewoon betalen !! dat vind ik geen service

Peggy B
    op 08.12.2017:

Teleurstellende krenterigheid

Over de vlucht op zich niets dan goeds. Over de verzorging niets dan slechts. Op een intercontinentale vlucht naar Egypte (ja het is toch echt op het continent Afrika) tijdens de heenreis van vijf uur kreeg je nog geen bekertje water gratis, laat staan koffie (we vlogen om 8 uur ‘smorgens) of thee. De terugweg duurde bijna zes uur en wederom zat je de hele reis op een droogje. Je kunt uitsluitend met een creditcard (heb ik dus niet) en Euro’s betalen (Euro’s had ik niet meegenomen). Pinnen kon niet en ik had geen eten of drinken bij me. Je krijgt geen druppel te drinken. Op de terugweg uiteraard dezelfde ongelofelijke krenterigheid.
    Kom op nou Transavia, wat kost een beker water, koffie of thee jullie nou? 10 cent? Meer kan het niet zijn. Dus, schaam jullie!

Sandor
    op 29.01.2018:

Belachelijke besparing op ruimte.

Heb drie keer moeten vragen om de verwarming wat hoger te zetten.
    Er waren ook geen dekens en kussens aan boord.

Rob Velenturf
    op 24.03.2019:

Garantie tot de deur

Helaas de trip moeten annuleren.
    Dan zijn ze wettelijk verplicht de tax terug te geven, rekenen ze wel 10 euro administratiekosten.
    De plaatsbespreking ben je ook kwijt 10 euro en de vlucht prijs kwijt.
    Als je daar navraag naar doet beginnen ze gelijk met roepen, dat zijn de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan.
    If je dat online kunt lezen 3 pagina's bepalingen.
    Alsof je voor de lol annuleerde.
    Die stoel hadden ze dus al weer verkocht, dus Transavia verrijkt zich over jouw ellende.
    Dat voelt niet goed.

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

op 02.10.2018:

geen

• Annika Vries
    op 28.09.2018:

Eten en drinken niet tegen betaling

• Ron
    op 27.09.2018:

Graag all-in prijzen voor reizen met koffers van 20 kilo bijv Tijdens boeken al mogelijkheid bieden voor aangeven gewicht koffers en stoelreservering