6.1
    6.6
    7.1
    Sander Vermeulen
    op 01.05.2019:

Slechte service voor de prijs

Zeer weinig beenruimte en onnodig hand inchecken, bagage die bij KLM en Finnair gewoon mee kan in de cabine. Voor deze ticketprijs vlieg ik voortaan gewoon weer met Finnair en KLM: zelfde prijs en 100x meer service.

N Oniani
    op 25.09.2019:

Slecht

Transavia slechtste maatschappij die ik ooit heb gehad! boek nooit een vlucht! een na ander gedoe. 3 uur vertraging. Geen informatie en nu taxi kosten van 70€. Geven ze mensen vouchers voor drinken als vergoeding, delen ze die super traag uit dus mensen in de rij, als laatste, kregen pas toen vlucht al bijna ging boarden. Terwijl dichtstbijzijnde iets voor eten te halen was 15 min lopen

Rudy Brandt
    op 17.10.2017:

Goed maar klantonvriendelijk met bagage!

Op 15 september vertrokken mijn partner en ik naar Praag voor een lang weekend. Hiervoor hadden wij alleen handbagage bij ons. Speciaal voor deze trip had ik twee stoelen gereserveerd, helemaal vooraan. Stoel 2D en 2E. Uiteraard met de bedoeling om ook snel het vliegtuig uit te kunnen. Helaas bleek dat niet mogelijk, want er was geen plek in de onmiddellijke nabijheid voor onze handbagage. Deze werd ingenomen door de materialen van Transavia. Wij gingen er vanuit dat als je extra betaald dat niet alleen voor de beenruimte is, tenslotte hadden wij op de terugweg ook twee stoelen gereserveerd op rij 3. Daar kan ik mij niet van herinneren dat het meer beenruimte bood dan bijvoorbeeld rij 8. Wij vliegen namelijk vaker met Transavia.
    Hoewel ik mij kan voorstellen dat materialen nu eenmaal ergens opgeslagen moeten worden lijkt het mij niet echt klantgericht als de meer-betalende klant daar de dupe van wordt. Mijn vraag is dan ook wat Transavia daar aan denkt te gaan doen? Ook lijkt mij informatieverstrekking aan de klant wel prettig dat als je de eerste stoelen gaat reserveren, je als klant rekening moet houden dat je je handbagage niet in je onmiddellijke nabijheid kan opbergen.

Ik hoor graag van u.

met vriendelijke groeten,
    Rudy Brandt

Antwoord van Transavia:
    Beste Rudy,

Het reserveren van de stoel brengt met zich mee dat u recht heeft op het gebruik van de stoel en de daarbij behorende beenruimte. Het reserveren van een stoel brengt niet het recht met zich mee om het dichtsbijzijnde bagagevak te gebruiken. Deze zaken zijn niet verbonden.

Wij verwachten je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
    Service Centre

Bas
    op 22.08.2018:

Goede en nette luchtvaartmaatschappij

Mooie, schone vliegtuigen met vriendelijk personeel

Harry
    op 10.10.2018:

Aan boord vriendelijk cabine personeel

De zit plaatsen zijn echt veel te krap. Ik weet uit ervaring dat business ruimer is maar dit was eigenlijk te krap.
    We hadden op voorhand beiden voor het gangpad gekozen maar ideaal was het niet dus weer wat geleerd.

Griselda
    op 14.01.2013:

wij vliegen nooit meer met Transavia

Heel slecht!

De piloot ging plotseling keihard remmen om een passagier duidelijk te maken, dat zij niet mocht opstaan.
    Haar kind was onwel geworden en zij handelde hierop.

Door de harde rem, net voor de gate.
    Is mijn zoon van 1 jaar met zijn hoofd keihard op de stoel geklapt!
    Ze zijn helemaal gek geworden daar.

Sharog Olyaei
    op 07.05.2019:

Slechte service

Heb via de telefoon een reservering gedaan voor stoelen omdat het handig is als je met 2 kids en je vrouw naast elkaar kan zitten, daar ook extra baggage bijgeboekt. Ik zou een link krijgen om de betaling te doen, die heb ik niet gehad, maar nu ik vandaag bel , krijg ik te horen dat het dus helaas niet is aangekomen en de stoelen zijn ook niet beschikbaar, de stoelen die wel beschikbaar waren, kon alleen via online of bij de balie. Jullie fouten maken en ik mag het oplossen.

Reinder
    op 09.10.2012:

Dit is een vorm van veevervoer, waarbij het vee meer ruimte heeft

Het moet verboden worden dat mensen op deze manier worden vervoerd.
    Je zit als haringen in een ton en het enige waarin het personeel belang heeft is om drankjes en broodjes e.d. te verkopen tegen woekerprijzen. Een flesje water voor 2 euro. Een klef broodje voor 4,50 euro enz.na ruim 5 uur vliegen kan er ons aansziens toch zeker wel een kop (oplos) koffie af. Maar nee dus.

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

op 02.10.2018:

geen

• Annika Vries
    op 28.09.2018:

Eten en drinken niet tegen betaling

• Ron
    op 27.09.2018:

Graag all-in prijzen voor reizen met koffers van 20 kilo bijv Tijdens boeken al mogelijkheid bieden voor aangeven gewicht koffers en stoelreservering