6.1
    7.1
    Rosa L.
    op 19.04.2018:

Onaardig en onvriendelijk personeel

Een uitermate onprettige ervaring. Wegens werk een directe vlucht naar Pisa geboekt, met op de website de tekst dat het kleinste formaat handbagage niet in het ruim hoeft. Ik moet een aansluiting halen die prima lukt als ik niet hoef te wachten op mijn koffietje die ineens wel ingecheckt moet worden. Ik heb de reis zo gepland omdat Transavia deze mogelijkheid zelf aangeeft op de website. Op Schiphol aangekomen onaardig niet meedenkend personeel, die de ‘regels’ zoals ze zelf zeggen verdraaien. Niet aan te raden.

Sander Viergever
    op 15.04.2018:

Betrouwbaar, op tijd, simpel

Prima vlucht, heen en terug precies op tijd gereden. Niet zo veel beenruimte. Voor koffie moet betaald worden, dat maakt niet uit hoor maar transavia probeert tijdens de reis koffie, eten, hun eigen produktenlijn te verkopen. Veel leuker zou ik het ervaren als Transavia mij gratis een koffie zou inschenken en aandacht zou besteden aan ons om het ons naar de zin en gezellig te maken. Maar zo ziet u, geld is de dominante drijfveer vaak in veel bedrijven van onze maatschappij.

Gerrit
    op 04.10.2017:

Goede ontvangst

Voor ons een vreemde ervaring dat we voor de verteringen moesten betalen terwijl voorheen dit gedeeltelijk in de vluchtprijs zat begrepen. Alleen de extra zaken moesten worden betaald.

Freek Zimmerman
    op 29.03.2018:

doen zich mooier voor dan dat ze zijn

Wij hadden extra beenruimte geboekt. We zaten naast een persoon die 1,5 stoel nodig had, op elkaar gepropt dus. Stoelen konden niet achterover, dus we zaten als een peentje. Het was naast de nooddeur onwijs koud, maar een dekentje om warm te blijven was niet beschikbaar. Dit resulteerde er in dat ik de eerste drie dagen op bestemming niet lekker was. Voor de terugreis kregen we een mail dat we online konden inchecken, maar dat was zeker niet het geval. Hoogst irritant, want we wisten daardoor niet op welke terminal we moesten zijn. Voor onze reis naar de luchthaven een check gedaan of er vertragingen waren, maar nergens iets vermeld. Eenmaal op de luchthaven stond er op de borden dat weer 1 uur en 50 minuten vertraging was door de mist eerder die dag op Schiphol. Vermeld dat dan ook op de website? Al met al geen goede ervaring met Transavia.

Wim
    op 05.03.2018:

Veel mee gevlogen. Grote maatschappij met steeds kleiner wordende saucijzenbroodjes??

Geen probleemxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

H de Boer
    op 20.03.2018:

goede maatschappij

heen en terug reis op tijd weg
    service goed
    in rotterdam geen slurf
    wachten in de bus durde vrij lang.deur bleef open harde wind en koud

L.Brands
    op 16.03.2018:

Betrouwbaar

Betrouwbare maatschappij vriendelijk personeel aan boord.

J.N Hagoort
    op 12.03.2018:

zitcomfort erg krap ...

De crew lost probleempjes op tactische wijze op .. heel goed

Reisaanbieders voor Transavia

Op deze pagina vind je informatie over Transavia en tips Transavia. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Transavia, hygiëne Transavia en prijs/kwaliteit Transavia. Behalve de verschillende scores zijn er ook Transavia reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Transavia toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Transavia krijgt.

Ben je na het lezen van je Transavia review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Transavia review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Transavia. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Transavia

• Sander Viergever
    op 15.04.2018:

Ja beste transavia, meer beenruimte zou fijn zijn en stoppen met op irritante wijze produkten onderweg in t vliegtuig te verkopen, dit verstoort mijn reiscomfort. Een ander ding is communiceer gelieve transparant dat er geld bijbetaald moet worden hoe dan ook voor iedere stoel. let op lezer de prijs op de transavia website is excl. stoelkeuze (hoe simpele stoel ook), als transavia het niet vermeld doe ik het wel. beetje kinderachtig van transavia, groei op en wordt volwassen! Alles begint met respect naar anderen en oftewel eerlijkheid.

• J.N Hagoort
    op 12.03.2018:

Er zijn al stoelen waar de zitting mee schuift met de rugleuning .. dat geeft een beter zit comfort ... zeker als je een paar uur moet zitten ( in dit geval 4,5 uur )

• Wim
    op 05.03.2018:

Saucijzenbroodjes mogen beslist niet kleiner worden... anders worden het mini saucijsjes..tegen een grote prijs!

• bert
    op 04.03.2018:

je klanten die zitten te wachten eerder inlichten iets te drinken verzorgen .en bij aankomst zorgen dat er personeel is om koffers op de band te gooien

• Marjan
    op 20.02.2018:

Vlieg naar Dubai niet met Transavia. Ze hebben niet de juiste toestellen voor deze reis qua beenruimte, comfort e.d. Had meer verwacht.