« Toon alle vliegmaatschappijen

5.5
    6.3
    Maria de Fatima
    op 04.02.2014:

omdat ik, na het eten van TAP ontbijt ziek ben geworden heb ik 2 dagen van mijn vakantie gemissed

was perfect tot het ontbijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elvira
    op 27.11.2013:

aardig personeel

krap vliegtuig, erg vies, maar keurig gevlogen, vriendelijk personeel

Helene Koper
    op 02.08.2017:

Prima mastschappij, aanrader!

Wij hadden onze tickets vorig jaar september al geboekt. Dan weet je dat je vluchten niet 100% vastliggen,maar dat alle 4 de vluchten veranderden verwachtten we niet. Gelukkig wisten we dit op tijd door emails van TAP. Op vertraging op de heenweg na, wat je kunt verwachten in deze drukke periode was het erg prettig reizen. Fijne nette vliegtuigen met goede beenruimte en prettige bemanning. Zowel grondpersoneel op Schiphol als Lissabon en Brazilië. Echt een aanrader.

Faiza Qissi
    op 31.07.2017:

Fuck. Slecht. Afraden. Deconseillé. لا لا

slecht niet doen ze stelen gewoon je bagage . Ze zijn niet te bereiken . Aantal emails gestuurd zonder reactie. Negeren is volgens hun de beste manier om met de klant om te gaan. Mijn bagage is kwijt met medicijnen erin. Ze hebben gewoon schijt aan de regels.

In
    op 18.05.2017:

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Super positief. Alles ging op tijd. Vriendelijk personeel en service. Niets ging gehaast. Dat is wel wat anders bij andere maatschappijen.

Wijnand
    op 09.05.2017:

behulpzaam

Het was een goede vlucht en de behulpzaamheid van personeel was wel heel opvallend

Malika
    op 03.09.2013:

niet vriendelijk; organisatie en management is slecht

Eigen bagage is zoek geraakt zowel bij heen als bij terugreis. Bij heen reis moet ik in hotel overnachten in afwachting op mijn kleiding/ Bagage is geopend en gescheurd.
    In Lisbon waren ze van plan mij te scheiden met kinderen omdat er geen plaats was.
    Slecht communicatie. de medewerkers in Casablanca nauwelijks te bereiken

Corrie van Doorn
    op 29.03.2017:

Geweldig

Goed en bekwaam personeel Leuk dat de gezagvoerder ook Nederlands sprak, en ons welkom thuis heten enhij bij de deur stond.
    Grtis een hapje en een drankje al wilde je twee drankjes TOP

Reisaanbieders voor TAP Portugal

Op deze pagina vind je informatie over TAP Portugal en tips TAP Portugal. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte TAP Portugal, hygiëne TAP Portugal en prijs/kwaliteit TAP Portugal. Behalve de verschillende scores zijn er ook TAP Portugal reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met TAP Portugal toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die TAP Portugal krijgt.

Ben je na het lezen van je TAP Portugal review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de TAP Portugal review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo TAP Portugal. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor TAP Portugal

op 29.03.2017:

Prima voor herhaling vatbaar

• Leon Jacobs
    op 05.07.2015:

volgens personeel TAP doen hun steeds 10/15 % meer mensen toelaten op hun vluchten zodat men altijd vol kan vliegen. Dus er is steeds teleurstelling bij mensen als niemand hun vlucht afzegt . Dit is natuurlijk een heel kromme denkwijze, ook de vreselijke manier waarop personeel men je omgaat bij weigering vlucht! Ondanks dat deze al in begin januari bij hun geboekt was, 04-07 had ik vertrek

• Dors Baalman
    op 20.12.2014:

capabele werknemers die informatie kunnen verschaffen. Een goed, of in ieder geval acceptabel, vlucht-alternatief bieden. Het balkje "betrouwbaarheid vluchttijden" moet tot -10 punten aan te geven zijn (de vluchttijden bij TAP zijn ongelofelijk onbetrouwbaar).