« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    J.C. van Egdom
    op 26.11.2017:

goed

Ik moet zeggen dat de vliegreis met plezier is verlopen.Ik vind het een goede vliegmaatschappij.

Egbert
    op 13.11.2017:

nooit meer

bij annulering van 2 plaatsen en emailverkeer na maanden nog geen reactie betreft teruggave luchthavenbelasting, koffer kwijt ook nog geen enkele reactie op vergoeding.
    Tevens slechte voorlichting en hulp reisbureau.

Helene Koper
    op 02.08.2017:

Prima mastschappij, aanrader!

Wij hadden onze tickets vorig jaar september al geboekt. Dan weet je dat je vluchten niet 100% vastliggen,maar dat alle 4 de vluchten veranderden verwachtten we niet. Gelukkig wisten we dit op tijd door emails van TAP. Op vertraging op de heenweg na, wat je kunt verwachten in deze drukke periode was het erg prettig reizen. Fijne nette vliegtuigen met goede beenruimte en prettige bemanning. Zowel grondpersoneel op Schiphol als Lissabon en Brazilië. Echt een aanrader.

Ikke Ikke
    op 04.07.2018:

Pffff

Alles is goed tot er wat mis gaat mijn koffers waren verkeerd ingeboekt op iemand anders zijn naar daardoor ben ik 1 koffer kwijt.... de andere is half leeg gestolen en heb ik dubbel betaald voor mijn bagage ben nu bijna 7 maanden verder en na 100 mailtjes en 1000000 belletjes nog geen stap verder zelfs het geld wat ik dubbel heb betaald heb ik nog niet terug gekregen de vluchten en service aanboord prima maar als je een probleem krijgt met ze word dit niet opgelost of duurd heel erg lang! Is echt bizar ze je laten wachten en elke x krijg je de zelfde antwoorden.sorry we begrijpen uw probleem etc etc maar oplossen? Helaas niet.

Linda Jaspers
    op 13.03.2018:

De slechtste vliegtuigmaatschappij ter wereld denk ik

Heenreis vertraging. Vreemde geluiden aan boord. Terugvlucht mochten we niet mee. Volgende vlucht 6 uur later. Ook weer 2 uur vertraging. Uren moeten wachten op nieuwe ticket en formulier voor compensatievergoeding. Nu ruim 4 maanden bezig geld te krijgen á 800 euro. Ze zeggen nu dat het geld is overgemaakt, maar het staat niet op onze rekening. Om bewijs van overboeking gevraagd en ze geven weer niet thuis.

Maria de Fatima
    op 04.02.2014:

omdat ik, na het eten van TAP ontbijt ziek ben geworden heb ik 2 dagen van mijn vakantie gemissed

was perfect tot het ontbijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Corrie van Doorn
    op 29.03.2017:

Geweldig

Goed en bekwaam personeel Leuk dat de gezagvoerder ook Nederlands sprak, en ons welkom thuis heten enhij bij de deur stond.
    Grtis een hapje en een drankje al wilde je twee drankjes TOP

Monique
    op 08.01.2018:

goed en deskundig

heerlijk veel beenruimte voor mijn lange echtgenoot

Reisaanbieders voor TAP Portugal

Op deze pagina vind je informatie over TAP Portugal en tips TAP Portugal. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte TAP Portugal, hygiëne TAP Portugal en prijs/kwaliteit TAP Portugal. Behalve de verschillende scores zijn er ook TAP Portugal reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met TAP Portugal toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die TAP Portugal krijgt.

Ben je na het lezen van je TAP Portugal review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de TAP Portugal review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo TAP Portugal. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor TAP Portugal

• Linda Jaspers
    op 13.03.2018:

Een advies aan iedereen, vlieg NOOIT met TAP!! Je hoeft maar op hun Facebook te kijken om te zien wat voor problemen er allemaal zijn.

• Patrick Wessels
    op 04.02.2018:

Voorkom dat je contact op moet nemen, dan beginnen de problemen.

• Greetje
    op 25.01.2018:

Hmmmm... alleen als het moet!

• Monique
    op 08.01.2018:

Zeker aan te bevelen.

• jim
    op 03.01.2018:

Betere afspraken met partners die binnenlandse vluchten in Brazilië uitvoeren