7.2

op 23.07.2010:

Tim Beenders
    op 28.05.2014:

Prima service achteraf!!

Wij zouden op 4 mei van Marsa Alam naar Dusseldorf vliegen, maar liepen tegen een vertraging van 24 uur op vanwege een kapot vliegtuig! Dat was op dat moment erg vervelend. De vlucht terug was echter prima met veel beenruimte. Ik weet niet of het een ander vliegtuig was, maar geen klachten hierover. Thuis aangekomen klacht ingediend en al binnen 3 weken is deze toegekend door Sunexpress! We krijgen de maximale vergoeding van 600 euro p.p. Ik kan niet anders zeggen dan dit een uitstekende en snelle service is.

Burgje
    op 20.09.2010:

alles prima

alles prima, keurig op tijd, vriendelijk personeel, eten goed

sevilay
    op 09.02.2014:

vreselijk

Nooit weer! Het personeel is werkelijk ontzettend bot en arrogant. Absoluut niet behulpzaam. Ik had aangegeven dat ik vliegangst heb en hier zouden zij aandacht aan besteden maar ze hebben helemaal niets gedaan. Mijn bagage woog 30.7 kilo en voor die 0,7 kilo teveel moest ik 10 euro betalen.

Patrick Martherus
    op 13.08.2017:

stewardessen en piloten waar de arogantie vanaf druipt.

we zijn 1 augustus met sunexpress naar de Lanzarote gevlogen.
    Ik vlieg al ruim 35jr met verschillende vliegtuigmaatschappijen, maar de arrogantie van de stewardessen op deze vlucht slaat echt alles. Er kan geen lach vanaf, als ze niks hoefde te doen, zaten in het voorste gedeelte van het vliegtuig met continu het gordijn dicht. Als 1 van de piloten erbij kwam, werdt er hard gelachen en plezier gemaakt en voor de passagier kan geen lach vanaf. Vlucht opzicht was goed en nettjes optijd vertrokken, maar de rest was echt ver onder niveau. XG2833

Sylvia Boumans
    op 13.05.2014:

Nooit meer

Heel slecht qua beenruimte, service en voor kids totaal geen filmpje of wat dan ook. Het broodje dat je krijgt heb ik met de terugreis nog niet eens open gemaakt het is nog net niet dat je er iemand mee kunt verwonden. Ben heb met heel veel vliegmaatschappijen gereist, maar deze is werkelijk niet aan te raden.

Dries
    op 10.09.2010:

Alles was gewoon heel goed, ben dik tevreden dus.

Reisaanbieders voor SunExpress

Op deze pagina vind je informatie over SunExpress en tips SunExpress. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte SunExpress, hygiëne SunExpress en prijs/kwaliteit SunExpress. Behalve de verschillende scores zijn er ook SunExpress reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met SunExpress toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die SunExpress krijgt.

Ben je na het lezen van je SunExpress review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de SunExpress review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo SunExpress. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor SunExpress

• Simone
    op 18.10.2017:

Alles werd tevens in het Engels omgeroepen maar met een dusdanig accent dat ik er niets van verstond.

• Patrick Martherus
    op 13.08.2017:

Neem personeel aan, die wel plezier hebben en dit ook uitstralen

• Ingrid Geldof
    op 01.05.2016:

Nooit met SunExpress vliegen, Goedkoop is hier zeer duurkoop!

• Finn van Kessel
    op 25.03.2016:

Neem iets mee om te doen, want er worden films gedraaid van tot wel 5 jaar oud!

• Expert
    Ciska
    expert tip
    op 28.06.2015:

Tip: De nooduitgangplaatsen schelen echt in comfort. Mocht u dan ook de mogelijkheid hebben om deze (tegen betaling en natuurlijk de standaard voorwaarden voor een nooduitgangplaats) vooraf te reserveren is dit echt een aanrader.