7.2
    6.9
    6.8
    Patrick Martherus
    op 13.08.2017:

stewardessen en piloten waar de arogantie vanaf druipt.

we zijn 1 augustus met sunexpress naar de Lanzarote gevlogen.
    Ik vlieg al ruim 35jr met verschillende vliegtuigmaatschappijen, maar de arrogantie van de stewardessen op deze vlucht slaat echt alles. Er kan geen lach vanaf, als ze niks hoefde te doen, zaten in het voorste gedeelte van het vliegtuig met continu het gordijn dicht. Als 1 van de piloten erbij kwam, werdt er hard gelachen en plezier gemaakt en voor de passagier kan geen lach vanaf. Vlucht opzicht was goed en nettjes optijd vertrokken, maar de rest was echt ver onder niveau. XG2833

sevilay
    op 09.02.2014:

vreselijk

Nooit weer! Het personeel is werkelijk ontzettend bot en arrogant. Absoluut niet behulpzaam. Ik had aangegeven dat ik vliegangst heb en hier zouden zij aandacht aan besteden maar ze hebben helemaal niets gedaan. Mijn bagage woog 30.7 kilo en voor die 0,7 kilo teveel moest ik 10 euro betalen.

Sylvia Boumans
    op 13.05.2014:

Nooit meer

Heel slecht qua beenruimte, service en voor kids totaal geen filmpje of wat dan ook. Het broodje dat je krijgt heb ik met de terugreis nog niet eens open gemaakt het is nog net niet dat je er iemand mee kunt verwonden. Ben heb met heel veel vliegmaatschappijen gereist, maar deze is werkelijk niet aan te raden.

Burgje
    op 20.09.2010:

alles prima

alles prima, keurig op tijd, vriendelijk personeel, eten goed

Nico
    op 23.07.2010:

Dries
    op 10.09.2010:

Alles was gewoon heel goed, ben dik tevreden dus.

Nick en Alice
    op 28.07.2012:

waardeloze vliegmaatschappij

totaal geen beenruimte tussen de stoelen. Men zit letterlijk met de knieen in de stoelen voor je. Zelfs bij de nooduitgangen is er amper plaats. Personeel aanboord van de vlucht sprak hoofdzakelijk turks en indien er duits of engels verlangd werd dan was dit als een boer met kiespijn

sjoerd de jager
    op 07.05.2014:

top nog nooit zulk vriendelijk personeel meegemaakt

beste klagers ik snap jullie niet. wij hebben nog nooit zulke vriendelijke stewardessen gehad. beenruimte was ook goed. geplande vertrektijden zijn zowel heen als terug niet gewijzigd. hadden alleen geen tv zowel op heen als op terugweg. Zowel heen als terug met SunExpress gevlogen, heen hadden we een hele nieuwe inrichting en terug een iets oudere ik vond het met een woord TOP!!!

Reisaanbieders voor SunExpress

Op deze pagina vind je informatie over SunExpress en tips SunExpress. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte SunExpress, hygiëne SunExpress en prijs/kwaliteit SunExpress. Behalve de verschillende scores zijn er ook SunExpress reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met SunExpress toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die SunExpress krijgt.

Ben je na het lezen van je SunExpress review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de SunExpress review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo SunExpress. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor SunExpress

• Patrick Martherus
    op 13.08.2017:

Neem personeel aan, die wel plezier hebben en dit ook uitstralen

• Ingrid Geldof
    op 01.05.2016:

Nooit met SunExpress vliegen, Goedkoop is hier zeer duurkoop!

• Finn van Kessel
    op 25.03.2016:

Neem iets mee om te doen, want er worden films gedraaid van tot wel 5 jaar oud!

• Expert
    Ciska
    expert tip
    op 28.06.2015:

Tip: De nooduitgangplaatsen schelen echt in comfort. Mocht u dan ook de mogelijkheid hebben om deze (tegen betaling en natuurlijk de standaard voorwaarden voor een nooduitgangplaats) vooraf te reserveren is dit echt een aanrader.

• Tim Beenders
    op 28.05.2014:

Bij langdurige vertragingen dus altijd aan de bel trekken.