7.1
    6.7
    Lisette Naus
    op 15.05.2014:

nooit meer

Onze vlucht zou een vertraging hebben van 1 uur, toen 4 uur en uiteindelijk werden het 24 uur. Er werd niet uitgelegd waarom. Konden gelukkig wel overnachten in een hotel. Ongemakkelijke stoelen en weinig beenruimte.
    slechte service.

Jan
    op 23.11.2019:

Ik vlieg liever niet meer met deze maatschappij

Erg jonge piloten. 2 landingen meegemaakt waardoor ik de indruk kreeg dat de piloten alleen nog maar in de simulator hadden geoefend.

Awara Mahmoud
    op 10.12.2019:

Verschrikkelijk!

Nadat de vliegtuig deur niet dicht ging verplicht moeten overnachten. In aanmerking gekomen voor een compensatie van het vliegticket. Echter zijn we 5 maanden verder en krijg ik te horen het geld is overgemaakt terwijl dit niet is gebeurd. Na diverse mail/ app en belcontact waar overigens alles behalve professioneel wordt gereageerd door de botte, arrogante medewerkers ben ik geen steek wijzer geworden en wachtende. Mijn advies? Nooit meer en zeker niet aan te raden!

Finn van Kessel
    op 25.03.2016:

Heel erg mooi

Het was een goede vlucht,weinig beenruimte zoals gewoon in elk goedkoop vliegtuig, prijs was erg goedkoop, maar toch goede reis!

Nazan Metin
    op 14.07.2016:

brutale onvriendelijke medewerker bij balie betalingen "schiphol amsterdasm"

datum vertrek 19:50 via sunexpress naar IZMIR via sunexpress kunnen regelen dat mijn twee kinderen alleen konden reizen met begeleiding en dit was ook gelukt. op schiphol moest ik alleen bij de balie een overdrachtformulier tekenen, ben ook begeleid door een van de schipholmedewerkers naar de desbetreffende balie van sunexpress. medewerkerkster (zeer brutaal en onaardig) zei gelijk tegen mij dat ze daar geen formulieren had en dat ik toch naar de incheckbalie moest. Ik heb aangegeven dat mijn kinderen geen bagage hadden en dat ik niet van plan was om1.5 uur in de rij te staan. helaas voor mij maar moest toch in de rij wachten. na 1,5 uur was ik aan de beurt bij de incheckbalie. collega daar vond het ook raar dat ik het bij haar ( bij de betalingenbalie) kon regelen. Zij bracht mij weer terug met de formulieren naar de brutale medewerkerster ik heb haar nog aangesproken dat ik niets voor niets ben weggestuurd en zij ging er op in, waar ik op antwoordde ik ga nu niet in discussie en zei antwoordde nou mevrouw je hoeft niet in discussie bla bla bla, toen ik daar op reageerde antwoordde zij echt letterlijk uit een boek "ik behandel uw met respect en dat verwacht ik ook van u terug" terwijl ik respectloos ben behandeld!!!heb ook alles opgenomen als bewijs!!! wie behandeld wie met respect!! uiteindelijk zonder oogcontact zei ze: en dat is dan 40 euro totaal... terwijl ik lachend antwoordde 40? heb al lang 80 euro betaald voor de begeleiding!! kortom ik hoop dat zij hierop aangesproken wordt anders ga door totdat mijn klacht echt serieus genomen wordt!! her vervelende was dat de vlucht door ons een vertraging had van 15 min.

sevilay
    op 09.02.2014:

vreselijk

Nooit weer! Het personeel is werkelijk ontzettend bot en arrogant. Absoluut niet behulpzaam. Ik had aangegeven dat ik vliegangst heb en hier zouden zij aandacht aan besteden maar ze hebben helemaal niets gedaan. Mijn bagage woog 30.7 kilo en voor die 0,7 kilo teveel moest ik 10 euro betalen.

Abdurrahman
    op 24.07.2011:

goedkoop en toch goed.

ik verwachte veel minder. Vertrek was een half uur te laat. maar voor een zeer voordelige prijs, kan je dat niet kwalijk nemen. Ook eten gekregen. nadat de vliegtuig is gestegen, mag men van plaats vananderen.

Jelle
    op 08.06.2010:

Prima maatschappij. Keurig op tijd vertrokken.

Reisaanbieders voor SunExpress

Op deze pagina vind je informatie over SunExpress en tips SunExpress. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte SunExpress, hygiëne SunExpress en prijs/kwaliteit SunExpress. Behalve de verschillende scores zijn er ook SunExpress reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met SunExpress toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die SunExpress krijgt.

Ben je na het lezen van je SunExpress review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de SunExpress review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo SunExpress. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor SunExpress

• Awara Mahmoud
    op 10.12.2019:

Boek over naar een andere vliegmaatschappij, liever wat extra betalen en normaal kunnen communiceren dan met zulke arrogante, botte mensen in aanraking komen.

• Jan
    op 23.11.2019:

Erg weinig beenruimte.

• Simone
    op 18.10.2017:

Alles werd tevens in het Engels omgeroepen maar met een dusdanig accent dat ik er niets van verstond.

• Patrick Martherus
    op 13.08.2017:

Neem personeel aan, die wel plezier hebben en dit ook uitstralen

• Ingrid Geldof
    op 01.05.2016:

Nooit met SunExpress vliegen, Goedkoop is hier zeer duurkoop!