6.7
    6.3
    6.7
    Mathe de Groot
    op 07.04.2014:

Netjes. Prima op tijd en prettig personeel aan boord

Goede vlucht gehad en keurig op tijd. Comfort Class goed bevallen

ellen
    op 03.09.2013:

Goede ervaring

Heb geen klachten,de tijden klopten en de vlucht was goed

Ton
    op 20.09.2013:

goede maatschappij

Alleen na het afgeven van de koffers
    was het lopen naar het vliegtuig VEEL te lang
    voor oudere mensen.

Bjorn
    op 03.07.2015:

Super vluchten gehad met ArkeFly!

Zowel heen als terug super vlucht gehad met ArkeFly. Heen met een 737 en terug met de 767. De 767 was fantastisch! In iedere stoel beschikt over een entertainment programma waardoor je je niet hoeft te vervelen onderweg. De piloten zijn op de terugweg om een aantal onweersbuien heen gevlogen war is persoonlijk zeer prettig vond. Personeel is vriendelijk, eten aan boord vind ik qua prijs niet verschrikkelijk duur. Al met al, voor het eerst met ArkeFly gereisd en dat is mij goed bevallen. Niks mis mee!

Jeroen
    op 18.02.2014:

Prettig en rechtstreeks naar gewenste bestemming

Oude vliegtuigen met doorgezakte stoelen en smerige toiletten.
    2 x vertraging

wouter
    op 09.05.2014:

Slechte service, laten je aan je lot over

Slechte ervaring met Arkefly. Mijn vrouw is rolstoelgebruiker en hoewel we altijd boeken via een speciaal reisbureau gaat het bij Arkefly altijd mis. Dit keer een vlucht van Tenerife naar Nederland: Hoewel dus aangemeld via het reisbureau, had Arkefly de administratie niet op orde. Mijn vrouw moest zich met rolstoel ergens in de rij bij het instappen tussenwurmen. Bij aankomst in amsterdam stond de crew naar elkaar te kijken en vergeleken ze briefjes met andere data waarop bleek dat ze niet wisten wie een rolstoel had en of die aan boord was. Op een gegeven moment dacht men dat mijn dochter van 3 jaar een rolstoel nodig had. De crew kon niet zeggen of de rolstoel aan boord was gegaan (hoewel zelf bij de instappen van de vliegtuigdeur afgegeven met label eraan). Alles zou goed komen want de rolstoel zou vast wel op de bagageband liggen. Crew van Arke liet ons aan ons lot over op Schiphol om 4.30 in de ochtend. Het grondpersoneel van schiphol was uiterst behulpzaam en bracht ons naar de bagageband, maar helaas na 1,5 uur wachten bleek de rolstoel inderdaad niet aan boord. Met moeite iemand van Arke gevonden, die zich niet voorstelde en vrij snel haar neus weer drukte. Motto was om zelf maar een vervangende rolstoel te regelen en of we naar de uitgang wilden worden gebracht. Schandalig. Een rolstoel is een primaire levensbehoefte en niet een of andere koffer. Of we zelf maar met de leverancier van de rolstoel wilden bellen voor een leenrolstoel. Uiteindelijk heeft het grondpersoneel een leenstoel van schiphol meegegeven. Na 36 uur werd de eigen rolstoel thuis gebracht, zwaar beschadigd. Ik verwacht compensatie van Arkefly voor deze belachelijke behandeling, nog los van de schade aan de rolstoel, maar daar kan Arkefly zelf niet zoveel aan doen. Laatste keer met Arkefly... Service is echt nul komma nul, ook al is het een prijsvechter dan nog verwacht ik waarde voor mijn geld.

Rainer
    op 10.01.2014:

Eer om mee te vliegen

Voor het eerst gevolgen met Arkefly en zeker voor herhaling vatbaar! Fraai blauw interieur, vriendelijk en fris personeel die niet om de haverklap langskomen met van alles en nog wat.

catrina
    op 15.07.2014:

onbeschoft

Een assistent purser die na een klacht van een passagier een andere passagier de schuld geeft, blijft hameren op he feit dat ze te maken hebben met Amerikaanse veiligheidsmaatregelen, de passagiers niet uit laat praten, niet luistert, en vervolgens mededeelde dat er een klacht ingediend kan worden, maar dat dit geen zin heeft, aangezien de maatschappij toch achter zijn personeel staat. Het gaf een onrustig gevoel, je gaat je afvragen hoe deze assistent purser in noodsituaties reageert.

Reisaanbieders voor Arkefly

Op deze pagina vind je informatie over Arkefly en tips Arkefly. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Arkefly, hygiëne Arkefly en prijs/kwaliteit Arkefly. Behalve de verschillende scores zijn er ook Arkefly reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Arkefly toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Arkefly krijgt.

Ben je na het lezen van je Arkefly review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Arkefly review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Arkefly. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Arkefly

• Peter Kuijpers
    op 21.01.2017:

Neem voldoende eten mee in het vliegtuig als je toeristenklasse of premium reist. Anders betaal je het duur of lijdt honger.

• Jennifer
    op 07.06.2016:

Niet aan te bevelen!

• j van oostrum
    op 03.02.2016:

Personeel straalt uit of ze het wel geloven ben wel verwende reiziger

• Jeanet
    op 22.09.2015:

Neem een andere luchtvaartmaatschappij!

• arie smits
    op 15.09.2015: