YOTEL New York Times Square reviews

2,5
5,7

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Hotel na 12 jaar weer bezocht niks veranderd en door de legalisering van Blowen in de US rook het halve hotel naar deze lucht. Plek van het hotel zit op een super locatie.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2023

Een geweldig mooi schoon hotel

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

Een 6 daagse trip naar NYC

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de heren die in de lobby aanwezig waren. Het self service check in systeem werkte bij ons helaas niet, onze boeking kon niet gevonden worden. De heren verwezen ons daarom door naar de receptie. Achter de receptie 2 dames die totaal niet klantvriendelijk waren en continue op kauwgum aan het kauwen waren tijdens het gesprek met ons. De kamer was prima, mooi uitzicht, voldoende ruimte (voor 2 dames op stedentrip) en het was er erg schoon. Er was een tv, deze was alleen niet smart zoals in de beschrijving. Dagelijks de mogelijkheid voor nieuwe handdoeken en het strijkijzer wat in de kamer aanwezig is kwam goed van pas. Wel merkten we dat het water koud was in de ochtend terwijl we in de avond gewoon warm konden douchen. Locatie van het hotel was top, op 10 minuten loopafstand van Times Square. Wij hebben alles lopend gedaan wat prima te doen was maar ook het openbaar vervoer is op loopafstand. De automatische bagage robot was v

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Zeker geen 4sterren

Dit hotel is zeker geen 4sterren waard. Hele kleine kamers. Ongeïnteresseerd en onvriendelijk personeel. Laatste dag wilden wij onze koffers stallen maar de kofferrobot zat vol. We moesten onze koffers maar een paar straten verder bij een Nailsalon afgeven. Ze deden geen moeite om de koffers bij hen achter te plaatsen. Toen we bij de nailsalon aankwam was deze salon leeg / gesloten. Personeel was helemaal niet hulpvaardig waren je liever kwijt dan dat ze een andere oplossing voor je zouden opzoeken. We moesten dus de gehele tijd met onze koffer over straat lopen. Hotel ligt ook niet in een fijne buurt. Als je ‘s avonds terug liep vanaf Times Square dan moest je een heel stuk langs daklozen en verslaafden lopen.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Modern hotel met zeer kleine kamers

Geen vriendelijk personeel en totaal niet hulpvaardig

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Vies Hotel

Lagen wat haren op de was bak en die hebben er ook heel de week gelegen tijdens mijn verblijf,toilet bril zag geel .De koffie op de 4e is sloot water je kan wel koffie koen die smaakt bij kios ook op de 4e die is goed. service 0,0 maar wel per nacht 35 $ berekenen ex tax moest even bij aan komst 241 $ betalen,en nog eens 300$ voor borg of zo benieuwd of dat wordt terug gestort.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Modern schoon goede locatie

Hotel is schoon en personeel vriendelijk. De kamer was prima, schoon en netjes, elke dag nieuwe handdoeken en bedden opgemaakt. Een minpunt was de douche: bij gebruik van de regendouche liep de badkamer vol met water en de onderburen kregen lekkage. We gebruikten dus alleen klein douche om schade te voorkomen. De rolluik kon niet worden opgerold waardoor je niet volledig kon genieten van de mooie uitzicht. Maar de hotel was verder echt goed, schoon en prima locatie met busstop en 24h winkel met alles wat je nodig hebt tegenover. 15 min lopen van Times Square. We hadden kamer met dubbel bed en stapelbed voor kinderen, prima bedden en goed geslapen, goede airco en wifi. Bar was ook nice.

Laatst bijgewerkt: 9 juli 2016

Prettig hotel

Handig gelegen. Net buiten de drukte, maar lopend goed bij Times square te komen en bij de metro. Kamers klein (weinig bergruimte), maar goed. Alleen de airco was wat luid

Uitzicht
Uitzicht