77 beoordelingen voor Hotel Amsterdam Court in New York

9.1
    9.4
    Elle
    op 01.01.2020:

Ligging top. Alles op loopafstand. De kamer was heel erg gehorig. Verkeerslawaai niet te harden.

• Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Ligging.
    • Restaurant bij het hotel.
    • Verkeerslawaai in de kamer. Leek wel of er geen raam in de kamer zat.
    Chantal
    op 05.11.2019:

Eenvoudig, maar centraal gelegen hotel.

• Hotel ligt heel centraal. dichtbij central Park, metro en Time square. Je kunt veel te voet doen vanuit dit hotel.
    • Heel vriendelijk personeel. Ze leveren goede service. Ze regelen o.a het vervoer voor je naar het vliegveld.
    • Veel lawaai in de nachtelijke uren.
    • Kleine kamers en kleine bedden.
    Annemarie
    op 18.07.2019:

Super locatie

• Vriendelijk personeel en goed werkende airco, om de hoek een metro station met rechtstreekse verbinding naar jfk (wel de goede Subway lijn pakken) en praktisch om de hoek Times Square.
    • Echt min punten hebben we niet, we hebben verder geen gebruik gemaakt van de aanwezige faciliteiten. De kamer is klein, maar goed je bent er waarschijnlijk toch alleen maar om te slapen. We hadden wel een raam maar daar hadden we geen dachlicht van omdat het uitkeek op waarschijnlijk de nooduitgang/trappen
    Dirk
    op 21.06.2019:

Vlakbij times square. Voor ons doel prima.

• Bereikbaarheid met metro. Vriendelijk en deskundig personeel.
    • Geen eigen onbijtruimte.
    John
    op 19.06.2019:

Simpel hotel

• In het centrum, Dicht bij openbaar vervoer. Vriendelijk personeel
    • Verouderd hotel , Ruimte waar koffie gehaald kan worden lijkt wel op een schaftkeet. Hele kleine kamer toegewezen de eerste dag met een heel klein verouderd bed, kon een grotere kamer krijgen maar moest wel 200 dollar bijbetalen. Kamer zeer lawaaierig.Door de airco was het net of het raam open stond.
    Dominique
    op 29.01.2019:

Onhygiënische doorslapen bedden extreem koude kamers

Badkamers vies overigens niet beter schoon te krijgen. Airco in een gewoon raam gehangen waardoor continu tocht en kou op de kamer kachel werkt niet! Bedden waar je alleen een vering voelt. Locatie is wel perfect

Kyra
    op 17.05.2018:

Vriendelijk personeel, super centraal gelegen maar het ontbijt stelt echt niks voor.

• Vriendelijk personeel, schone kamers en badkamers, redelijk weinig overlast van de verbouwing, werkende airco.
    • We hadden aangegeven liever een kamer met 2 bedden te willen en dachten eigenlijk ook deze kamer geboekt te hebben. Na 2 nachtjes kon het personeel ons gratis een grotere kamer aanbieden. Echt top!
    • Ontbijt is echt drie keer niks. Cornflakes, toast met jam, yoghurt uit een potje, bananen croissants en koffie of water. De eerste kamer die we hadden (met één tweepersoonsbed) was echt super klein en hier ontbrak ook een koelkast. Met het verhuizen tussen kamers heeft het personeel met het verplaatsen van mijn bagage niet opgelet op de geverfde muren waardoor mijn tas compleet onder de verf zat toen ik hem aantrof op onze nieuwe kamer.
    Erika
    op 18.04.2018:

Centraal gelegen knus klein hotel op loop afstand van Fifth Avenue

Centraal gelegen hotel welke op dit moment wordt gerenoveerd. Fijn als je dit van tevoren weet. Er is wel troep en herriie maar er wordt ook rekening gehouden met de gasten.

• henny
    op 26.08.2013:

Kijk een paar deuren verder, voor € 20 per nacht meer heb je heel wat beters

• Poppy van der Veen
    op 28.06.2013:

zeer aan te bevelen, theater aan de overkant, Central Park 8 min lopen. Broadway en Time Square om de hoek, 5ht Avenue drie blokken lopen, Rockefeller Plaza 2 blokken enz enz.

• sabrina
    op 26.06.2013:

vraag om een niet rokers kamer!!!

• Expert
    Marieke Veenema
    expert tip
    op 27.06.2011:

Zeker doen: Helicoptervlucht "the Big Apple" een echte aanrader, ca. 20 minuten vliegen boven Manhattan. Letterlijk en figuurlijk een hoogtepunt!!

• Expert
    Paula van der Molen
    expert tip
    op 01.06.2011:

Wil je het vrijheidsbeeld bezoeken dan moet je (vooral in weekenden en op amerikaanse vakantiedagen) op tijd bij de boot in Battery Park zijn! Wij stonden van 09:30-15:00 in de rij...