WorldQuest Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Achteruit gegaan.

Na 2 vakanties (2012, 2019) is alles sterk achteruit gegaan. Tegenwoordig is World Quest een Timeshare resort wat absoluut het geheel in kwaliteit en service zwaar achteruit heeft doen gaan. Er is geen housekeeping meer, alles moest je zelf bijkopen,geen handdoeken wissel (deze mag je zelf wassen en drogen ( in een defecte machine)). Alle apparatuur in het appartement was aan vervanging toe, bijna alles was kapot. Dit was helaas niet bekend bij het boeken terwijl dit voorheen allemaal prima was geregeld. Heel erg teleurstellend dus. Na dit derde bezoek nooit geen World Quest meer !!

Buijn
Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Resort prima appartement oud

We geven een 8,5 voor het resort maar een dikke onvoldoende voor het appartement en de tussenpersoon die de reserveringen doet (onze reservering was eruit gehaald). De inrichting van het appartement is oud! De kraan zat los er lagen geen kussens op de stoelen buiten en de airco naast het tuinzitje maakt veel herrie dus buiten zitten is niet aangenaam. 1 bed is doorgezakt en de kastjes in de keuken zien er niet uit en sommige lijken dicht gespijkerd. We zijn al 10 jaar in Orlando en Kissimmee geweest maar nog nooit zo'n slechte accommodatie gehad. Wij zaten in building 1 appartement 106.

Hr. A. Vos
Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2023

Mooi resort

Een mooi resort op een fijne plek; rustig, maar wel dichtbij de parken. Het zwembad is groot en ruim opgezet. Het appartement is ook erg ruim en alles is aanwezig. Een fijne plek!

Twente XXL
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Oude meuk, geen bezetting resort, bouwwerkzaamheden

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

mooi resort

Mooie ruime kamers. Mooi zwembad, goede ligging. Heel goed en schoon.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Een heerlijk resort!

Het is een heerlijk resort. Alleen de vaatwasser was aan vervanging toe.