Savoy Park reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2019

Savoy Suites, nooit meer.

Reis van een week naar Dubai geboekt via Reisbureau Mukro een reisbureau van Tui. Wij hebben duidelijk onze wensen besproken met Margreet. Wij wilden een hotel in Downtown Dubai. Wij hebben samen met Margreet verschillende hotels bekeken. Waarop wij nog extra vroegen of het wel de juiste locatie was, volgens Margreet was dit zo. Op de foto´s zag het hotel er netjes uit. Bij aankomst bleek dit echter het tegenovergestelde. De locatie was niet zoals wij hadden besproken. Wij zaten in één van de mindere wijken in Dubai. Ook was de kamer smerig en oud. Zo zaten er vlekken in het tapijt, de magnetron stonk, de handdoeken stonken en waren gerafeld, bruin water kwam uit de leiding, er hingen tl buizen in de badkamer en alles was slordig en snel afgewerkt. Na de eerste nacht hebben wij dit meteen telefonisch aangegeven aan Tui, waarbij niemand dan ook maar iets wist over hoe klachten afgehandeld moeten worden. Wij werden van het kastje naar de muur gestuurd en hebben in totaal met 8 mensen gesproken. Inmiddels zaten wij al 4 nachten in het hotel. Uiteindelijk kwam de manager van het hotel zelf met de oplossing om ons de andere Savoy hotels te laten zien, maar ook deze kwamen op hetzelfde neer. Shannon de reisleider van Tui kwam hierop met een ander aanbod bij een Hilton hotel, waarvoor we een bedrag van 432 euro moesten bijbetalen voor 2 nachten. Op de website staat letterlijk "Als na aankomst op je bestemming blijkt dat de accommodatie niet voldoet aan de beschrijving, stellen we binnen 48 uur een oplossing voor of vergoeden we de volledige reis". Het is duidelijk dat Tui zich hier niet aan houdt en wij vinden dit dan ook hele slechte service van Tui.

Vlekken in het tapijt
Slecht afgewerkt