Royal Alhambra Palace reviews

Hr. M. van der Wal
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2023

Prachtig top hotel

Ontzettend mooi, schoon hotel. Super vriendelijk personeel. Uitgebreide buffetten.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2023

Waanzinnig resort!

Waanzinnig resort, waarbij je continu van de ene in de andere verbazing valt. Kamers, service, personeel, en voorzieningen van superieure kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

nooit meer !!!

Hotel op zich niets over te zeggen . Maar de Hygiëne is zeer slecht : De tafels en vloeren in de eetzaal worden zeer slecht bij gehouden . Bij de zwembaden is in die 15 dagen dat wij daar waren nog nooit de vloer waren de zonnebedjes staan met water afgespoten . We zijn al 4 keer Bij Royal Dragon geweest en vorig jaar bij Royal Holiday Palace geweest daar geef ik overall een 10 voor maar, Royal Alhambra is zijn 5 sterren echt niet waard eerder 3 sterren !! Veel te weinig personeel en wat er rond loopt doet maar wat ! Weinig of geen Nederlanders .

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2017

Prima verblijf gehad.

Goed en mooi hotel jammer dat er net wat te weinig personeel is wat er werkt krijgt geen kans om ff contact te maken met de gasten. Vriendelijkheid snap dat dit beter kan maar het personeel word soms afgesnauwd door een pepaald soort gasten waar wij zelf veel moeite mee hadden om ons mond te houden. Veel eten opscheppen en laten staan.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2016

Een prachtig hotel met alles erop en eraan.

Kamers zijn superschoon en groot. Service is top...

Laatst bijgewerkt: 17 september 2016

Geen 5 sterren waardig!

Ziet er op de foto prachtig uit. De kamers van binnen zijn erg basic. Bedden hard. Schoonmaak van de kamer kan veel beter. Zwembaden wel ok met genoeg bedjes (toen wij er waren). Strand was goed, met ook daar voldoende bedjes en mooi aflopend strand de rustige zee in. De All-Inclusive formule die het hotel aanbied, gaat niet voor alles op. De frisdranken zijn post-mixen en alcoholische dranken zijn van een B-merk en soms gewoon niet verkrijgbaar (rum). Flesje Heineken bier in de lobby kost 5 euro. Bakje popcorn kost 2 euro. De A-la-carte restaurants waren helaas gesloten (in de periode 7 sept t/m 15 sept 2016 met ongeveer bezettingsgraad 60%). Buffetten zagen er goed verzorgd uit maar stelde kwalitatief gezien weinig voor en waren veel van hetzelfde.Vlees van de bakplaat. Salade- en fruitbuffet waren wel vers en lekker. Speciaal buffet aanwezig in aparte ruimte voor de kleintjes met kindermeubilair. Kidsclub en animatie door Russische dames met weinig aandacht voor andere kindjes. Kermisattracties geopend van 19.00 tot 21.30 op hotelterrein leuk, maar ook erg onrustig. Tot 24.00 uur harde muziek van de poolbar Personeel in bediening van het restaurant erg vriendelijk. Personeel aan de bar en receptie konden soms erg onvriendelijk overkomen. Gasten voornamelijk Duitsers, Russen, Oostblokkers en Turken. De buffetten zijn daar ook grotendeels op afgestemd. Wij hebben helaas ondervonden dat de service dan ook voornamelijk op Turken was gericht. Later in de week werd het drukker met groepen Turkse en Arabische jongeren, wat de relaxte sfeer niet ten goede kwam. Winkelstraatjes voor het hotel wel leuk maar veelal nepmerkleding en tassen. Wel met een hele goede massagepraktijk. Verder niet heel veel te doen. Leuk uitstapje gemaakt met de dolmus naar Side. (enkele reis voor 1,75 p.p.) Hotel was voor ons te druk en te massaal.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2016

Super hotel

Super hotel met alles erop en eraan, vriendelijk personeel, mooie lobby, het tattoe meisje is echt super en zeer vriendelijk, haar geef ik ook een 10, prachtig zwembad en een mooi strand. Het strandrestaurant is goed maar basic, en soms de hamburgers een beetje koud, maar dat weegt niet op tegen de rest van dit super hotel. Wij komen zeker terug.

hotel 's avonds
deel zwembad 1