Barut Hemera Resort & Spa reviews

9,6

Mw. M.C. Willemsen
Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Fantastisch!!!!

Alles was perfect. Het eten , de kamer enz enz. We gaan hier zeker terug komen

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Fantastisch hotel.

We komen al jaren voor onze vakanties in Turkije. Barut Hemera is het beste hotel wat we in Turkije hebben gehad.

Hr. T. Trilsbeek
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Super relaxed en heerlijk eten!

Een wat kleinschaliger complex tov de overige resorts in de omgeving. Personeel in de restaurants en bars geven je het gevoel dat je er al jaren kind aan huis bent. Receptie was wat rommelig bij aankomst (ze wilden alle aankomende gasten tegelijk helpen). Wi-Fi niet overal even sterk, wel gratis. Het eten is zeer gevarieerd en erg smakelijk. Lange afstanden tussen de verschillende delen van het hotel. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Zeer goed hotel, overal vriendelijke personeel, super resort !

Laatst bijgewerkt: 2 november 2017

Uitstekend hotel, voldoende en plezierig personeel. Eten prima. Mooi strand. Goed te lopen naar Side

Erg veel Russische gasten , maar geen problemen. Goede sfeer.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2017

geweldig

heel erg fijn ,een super hotel , hetb is een genot, fijne mensen fijne omgeving je loopt van het hotel zo de Boulevard rn het strand op ook aan animatie is geen gebrek. het eten is een lust voor je ogen, er is zoveel keus. Echt een aanrader. Wij gaan volgend jaar zeker weer naar Barut Hemera. Ook voor mindervalide is dit een super Hotel.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

Een geweldige resort.

Barut is een mooi resort waar eigenlijk niks op aan te merken is. Het is niet te groot waardoor het niet te druk is overal. Personeel is vriendelijk. Eten is goed en gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2017

Meer dan uitstekend en we gaan zeker terug

Niets was het personeel teveel. Zeer goede kwaliteit van hotel eten service en alles meer. We hebben genoten.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2016

Mooi hotel, fantastische service

Barut Hemera is een mooi hotel met vele faciliteiten. Diverse zwembaden en een eigen strand. De kamers zijn vv alle gemakken en zijn ruim en schoon. Het complex wordt dan ook perfect onderhouden. De service is dan ook fantastisch. Het eten in de diverse restaurants is ontzettend goed en gevarieerd. Absoluut een aanrader voor jong en oud