Adalya Ocean Deluxe reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Netjes.

uitstekende dienstverlening, goed vezorgd/ onderhouden. Kenmerk is duitse reinheid en correctheid.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Fantastisch Hotel

Het is een heel fijn hotel, goed van eten en drinken. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, maar de laatste jaren wel steeds duurder geworden.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Geweldig hotel

Wij komen hier al jaren, het is een geweldig goed hotel. Enige minpuntje is dat de kamers, met name de badkamer wel aan renovatie toe is. Dit neemt niet weg dat de hygiene gewoon goed is, er wordt perfect schoongemaakt. De bedden zijn uitstekend. De medewerkers van Adalya Ocean deLuxe doen alles om het je naar de zin te maken, ze zijn super vriendelijk, Wij hebben de volgende al weer geboekt!

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Een geweldig hotel!

Direct aan het strand. Heerlijk eten geweldige gastvrijheid. We boeken dit hotel zeker weer.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Goed maar niet meer super

3 jaar geleden voor de coronacrises hier ook geweest. Toen absoluut super maar nu "maar" erg goed. ligging tov de dolmus geweldig. Bij het eindstation dus altijd een zitplaats. Personeel nog even vriendelijk en behulpzaam als toen. Kwaliteit ook nog steeds zeer goed maar net niet meer erboven uitstekend. Al met al een beetje overpriced.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

8x geweest en het voelt als thuiskomen

Prima hotel zeer gastvrij. Personeel straalt vreugde uit en werkt er al jaren. Direct aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2022

heel er g goed

dicht bij strand goede service zou hier nogmaals naar toe gaan.