Delphin Diva reviews

Mw. H.A.J. Manders-Lourenssen
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Perfect hotel

Wordt heel veel georganiseerd, mooie kamers. Alles goed geregeld en lekker eten.

Mw. M. Lagrouw
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Super Hotel

Alles is super!! Alleen zien wij meer in de avond entertainment bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Super vakantie gehad! Prachtig hotel en ontzettend goed verzorgd allemaal! Echt een aanrader!

Mw. M. Sluijter
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Te duur voor slechte kwaliteit eten

* Het turkse eten hier in Nederland is lekkerder * Tegels bij het zwembad worden spekglad als ze nat worden * vreselijke man van het hotel, die je sexsistisch benaderd voor een massage bah bah Het is verblijf is daar veel te duur, met de slechte kwaliteit eten

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2022

Fijne vakantie gehad

Mooi hotel, kamers zijn wel wat verouderd, maar alles is netjes en schoon. Er zijn voldoende bedjes aan het zwembad beschikbaar. De animatie is goed. De Spa is ook zeker een aanrader. Er zijn ruim voldoende plekken om wat te eten en drinken te krijgen. Overdag is de keuze qua eten zeer ruim, tijdens het diner in de eetzaal vond ik de keuze qua warm eten wat klein. De kwaliteit van het eten is wel allemaal goed! Het personeel is zeer vriendelijk, maar spreekt bijna allemaal enkel Duits.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Super

Mooi gelegen, goed eten, vriendelijk personeel en genoeg te doen.

Hr. M. van Raamsdonk
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Fantastische plek

We hebben een heerlijke week gehad in Delphin Diva. Het eten is geweldig, zoveel keus elke dag weer. Personeel is dienstbaar en vriendelijk, kamers zijn ruim. Wij hadden een duplex familiekamer. De tuinen en het strand zijn heerlijk en alles ziet er mooi en verzorgd uit.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2019

prijs/kwaliteit prima

kamer die wij kregen 'standard low cost' was vlakbij krakende lift, nieuwe aangeboden kamer boven de entree van het hotel. Dus wij hebben een upgrade gekocht. Betere kamer!!! Hotel is verder prima! Massage package gekocht: ook erg goed!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2019

Nog steeds 1 van de toppers

Delphin diva behoort nog steeds tot 1 van de betere hotels van turkije. Enig minpuntje is dat in april de buitenbaden nog niet echt warm zijn en er slechts 1 verwarmd bad is welke eigenlijk officieel niet voor kinderen is. Overigens is er tegenwoordig in de minibar geen bier meer te vinden, dit is besloten afgelopen jaar door management, maar geen idee wat de achterliggende gedachte is.

vanuit ons ligbedje
vanuit ons terrasje op de 4e verdieping