IC Hotels Green Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2023

Mooie omgeving, gehorige kamers, avond eten extreem druk

Het hotel is ontzettend mooi opgezet, zeker eromheen. Ruim opgezet, veel verschillende eet en drink gelegenheden en het strand op loopafstand was ontzettend fijn. Het ontbijt was heerlijk, geluid van de fontein op de achtergrond in een hutje op het water. Echter vonden wij de kamers erg luidruchtig en hadden we last van de entertainment van het hotel. Ook vonden we het avond eten abnormaal druk en hektisch.

Mw. M. Cuijpers - Roosien
Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2023

IC green palace@ Lara

We werden zeer vriendelijk onthaald nadat wij met de transfer zijn afgezet bij het hotel. We werden gelijk meegenomen naar een plek waar we konden zitten.Kregen een drankje met wat lekkers erbij. Hierbij werd het papierwerk ingevuld en kregen wij de sleutel van onze kamer. De kamer zit er prima uit wel wat gedateerd maar schoon waren ze. De bedden lagen echt heerlijk. Er is volop keuze aan zwembaden, glijbanen, kleuter waterparadijs, animatie. Wij kwamen erachter na een paar dagen dat er zeer vroeg handdoeken op de bedjes worden gelegd door de gasten. Hier zou het hotel meer aan kunnen doen is mijn mening. Ontbijt, lunch en diner is ook echt prima. De keuze is reuze! De laatste 3 dagen mochten wij gebruik maken ve upgrade. Daar hebben wij gebruik van gemaakt. Dit is een ander stuk vh resort waar je gebruik van een ander restaurant, zwembad en receptie. Dit restaurant is een stuk rustiger dan bij het hotel en je kan a la carte bestellen zowel het ontbijt, lunch en diner. Zelfs kun je

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2023

Alles was geweldig, eten , drinken, accommodatie

Laatst bijgewerkt: 18 november 2022

Het beste hotel waar we ooit geweest zijn

Wij komen al voor de 14de keer in Turkije en hotel Green Palace vinden wij tot nu toe het beste hotel. Heel schoon, ontzetten aardig en hulpvaardig personeel, prachtige locatie in 1 woord een paradijsje

Mw. S.P.H.M. van den Hork
Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Echte aanrader! Topper voor jong en oud

Dit hotel heeft werkelijk alles voor een heerlijke vakantie of je nu met kinderen bent of zonder!

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Top hotel!

IC Green Palace is een prachtige accommodatie. Mooi hotel, prachtige lobby en restaurant met lekker eten. Buiten is het super mooi: zwembaden, glijbanen, park/natuur, strand! In de avond mooie avondprogramma voor jong en oud.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Mooi groot en hygiënisch park

…………………………………….,,,….,,,………………………….,….,,.,, xzzzzzzzzzzzzzz.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2022

Fantastisch voor zowel voor jong en oud

Prima hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Echt een aanrader

Ruime opzet waardoor je niet met rijen bedjes achter elkaar ligt. Prachtig, veel groen en goede sfeer. Eten was echt helemaal top!

Laatst bijgewerkt: 27 april 2022

Prachtig onderhouden accommodatie met geweldige service

Na een eerdere vakantie in 2019 besloten wij nogmaals naar IC Green Palace te gaan. Dat was wederom een goede keuze. Alles is gewoon goed! Een groene oase met een heel relaxte sfeer.

Eén van de vele zwembaden