Aquaworld Belek reviews

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Wij verbleven in Tui Magic Life in Belek voorheen Asteria. wij hebben een super vakantie gehad het eten en drinken was heerlijk veel variatie en genoeg keuzes. In het hotel is er veel te doen voor jong en oud en ze zijn heel erg kindvriendelijk. Het hotel ligt afgelegen dus buiten het hotel is er niks wij zullen daarom de volgende keer naar Side gaan!

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Netjes, schoon, heel vriendelijk, top entertainment!

Een keurig park, alles netjes en schoon, personeel super vriendelijk, maar weinig verstaan of spreken goed Engels. Het eten was op zich prima, à la carte restaurants waren top! Kamers zijn misschien wel toe aan een kleine update, maar kwaliteit van de bedden is heel goed. Het entertainment programma was ontzettend leuk; elke avond dansshows, acrobatiek, DJ avonden, karaoke en bingo nights. Echt hartstikke gezellig!

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Top

Super hotel , ik raad je aan hier naar toe te gaan . Wij hebben het naar ons zin gehad volgend jaar weer en dan langer!!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Nooit meer!

Zeer verouderd. Veel spullen stuk. Er is wat aardig personeel. Meeste zijn jong en zien je niet staan/zitten. En hebben heel vaak telefoon in hun handen. Eten is slecht. Elke dag hetzelfde. Lang in de rij en wachten totdat er weer wat in een bakje ligt. Geen Nederlanders. Vooral veel Polen. Wij zijn echt niet de moeilijkste, maar hier gaan we nooit meer naartoe

Hr. W. Schnieders
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Gastvrij

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Ruim opgezet resort, mooi, groen, rustgevend, voor ieder wat wils.

Ontzettend genoten. Verkoelende kamers door de bomen. Meditatie muziek op het park was rustgevend. Breed opgezet. Elke keer ontdekte we weer iets nieuws op het park. Lieve mensen. Alleen hygiëne bij algemen toiletten kan beter. Het drinken op onze kamer is 3 van de 9 niet aangevuld. Het is zelf in restaurant een fles gehaald.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2019

Geweldig!!!

Voor ieder wat wils. Heel veel groen, het was geweldig.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Eerste dagen moeten wennen omdat het hotel erg groot is. Eenmaal onze draai gevonden was het in 1 woord helemaal geweldig.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2019

fantastisch park met heel veel faciliteiten

zeer mooie ligging, heel veel aktiviteiten en faciliteiten. heel vriendelijke en behulpzaam personeel. uitstekend van eten en drinken en zeer hygienisch.

Aquaworld Belek - september '22