27 beoordelingen voor Hotel Ramada Plaza Antalya in Antalya Turkse Riviera

8.7
    8.1
    Monique
    op 24.09.2022:

Geweldig hotel op super locatie !

Mooie ruime kamers met heerlijke douche en fantastisch uitzicht!
    Personeel erg vriendelijk, eten niet altijd even warm maar oké.
    De Spa is fijn en de locatie is geweldig, in een paar minuten sta je in het oude centrum met veel gezellige kleine straatjes!
    Dit was voor ons de 2e keer en ik sluit niet uit dat we weer komen.

Conny
    op 04.07.2022:

Fijn hotel !!

Heerlijke vakantie gehad
    Goed hotel.
    Heerlijk om te zonnen en zwemmen .
    Echt aan te bevelen. Niet voor kinderen

James
    op 20.06.2022:

Een uitstekende locatie voor een onbezorgde vakantie!

Heerlijke korte break gehad in een uitstekend hotel, goede bediening en Ali van de wellness deed uitstekend zij best om je over te halen daar heen te gaan. Massages werden verzorgd door veelal Aziatische dames met een overtuigend resultaat. Het All-inclusive buffet was gevarieerd en uitgebreid. Het centrum is op loopafstand met vele restaurantjes en locaties om en drankje te nemen. Al met al een aanrader voor een onbezorgde vakantie.

Monique
    op 28.02.2022:

Heel fijn hotel met een perfecte ligging

Wij hebben een heerlijke week gehad in het Ramada hotel. Prima kamer, luxe badkamer, balkon met een geweldig uitzicht over de stad en de zee. All inclusive was prima. Heerlijk eten en ruime keus. Ik had graag nog willen zwemmen maar zowel het indoor als het outdoor zwembad waren koud. Maar ja het is ook februari hè.
    Personeel was bijzonder vriendelijk en wij waren erg gecharmeerd van Fadime, van housekeeping. Wat een lieverd!
    De ligging was ideaal, de bocht om en je zat op de moderne winkelstraat.
    Of de bocht om, het park door en je zat in de oude stad. Echt, Antalya en hotel Ramada zitten in mijn hart. Heel veel dank!

Elena
    op 30.10.2019:

Super hotel

heel goed stads hotel: schoon, vriendelijke personeel,comfortabele kamers, lekker eten, perfecte locatie. Alles was prima . Volgend jaar komen wij terug

Ronald
    op 22.10.2019:

Leuk hotel, dichtbij oude centrum

Er staat hier 5* op andere sites 4* en dat vind ik eerder terecht. Leuk hotel op loopafstand van oude en nieuwe centrum. ligt wel in een buitenwijkje en staat tussen andere gebouwen in.
    Mooie hal, fijne gym en wellness. prima wifi overal. Buitenbad is ijskoud, zelf later op de dag. genoeg ligstoelen bij zwembad. er is geen strand, maar je kunt met de trap naar beneden om bij de zee te komen. Eten was lekker, ontbijt zoals je een ontbijt verwacht en diner genoeg keus en gevarieerd. ook bij avondeten, gratis koffie, thee en water. geen excursies gedaan, alleen met de taxi naar het Antalya Museum (op de enige dag dat het regende) voor nog geen 5 euro. persoonlijk vind ik wel dat de kamers rijp zijn voor renovatie. Heb voor 4* in Turkije betere hotels gehad qua kamer. de had echter van die typische 3* dingetjes, zoals losse (of zelfs geen) deur, lakens die te kort waren etc). Er staan genoeg mooie foto's dus post ik alleen even de wat mindere :-)

Widhia
    op 13.05.2019:

Fantastisch!

Bij aankomst konden ze mijn reservering niet vinden, dus het welkom was een beetje half/half. De medewerkers spraken niet allemaal Engels. Bij aankomst werd verder niets uitgelegd, dus je moet zelf maar een beetje op onderzoek uitgaan wat het hotel allemaal voor faciliteiten heeft.
    Ik mocht gelijk na aankomst aanschuiven bij de lunch, het eten was heerlijk uitgebreid. Alleen bij de toetjes kon ik niet opmaken wat het allemaal was, hier heb ik vooral gebruik gemaakt van het vele vers fruit. De service van het personeel is erg goed, vuile borden worden gelijk meegenomen en drankjes worden naar je tafel gebracht.
    Ik had all inclusive, en dit was eigenlijk verrassend goed verzorgd. Cocktails en sterke drank zat er ook inbegrepen en tussen alle maaltijden door kon ik op de Ramada beach ook nog allerlei snacks bestellen (pizza’s, salades, burgers etc).
    De sauna en stoombad waren heerlijk, het binnenzwembad iets aan de kleine kant, maar genoeg om een paar baantjes te trekken.
    Het buitenzwembad en het uitzicht daar vandaan op de middelandse zee en de bergen waren fenomenaal. Vanaf het hotel kun je zo de zee inzwemmen vanaf de onderste verdieping.
    De kamers en dan vooral de bedden waren heerlijk, supergrote bedden en de badkamer was voorzien van een heerlijke regendouche en de waterdruk was super.
    Het enige wat me tegenviel waren de activiteiten in het hotel, de discotheek was vrijwel leeg en er was geen duidelijk programma. Je moest er maar toevallig achter komen dat er bingo was of live muziek. Op de website stond ook dat ze yogalessen hebben, maar deze heb ik helaas niet gezien.
    Het verbaasde me ook hoe centraal gelegen dit hotel is. Winkels en restaurants zijn op loopafstand en je kunt overal op de bus en taxi stappen. De haven is op loopafstand.
    Al met al een ontzettend fijn verblijf gehad in dit hotel en helemaal tot rust kunnen komen, ik kan dit hotel aan iedereen aanraden die naar Antalya gaat.

kris
    op 23.05.2018:

Super vakantie gehad!

Super vakantie gehad! wij gaan zeker nog een keer terug!

« 1 2 3 4

Faciliteiten van Ramada Plaza Antalya

• Aan/nabij het strand

Ramada Plaza Antalya is geschikt voor *

• Wellness/beauty obv 17 beoordelingen
  • Avontuur obv 4 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Antalya

Tuesday 4-10 Bewolkt
Sunday 9-10 Bewolkt
Monday 10-10 Bewolkt

Contactinformatie van Ramada Plaza Antalya

Gençlik Mahallesi Fevzi Çakmak Caddesi No:22 07100 - Antalya Antalya, Turkije

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Ramada Plaza Antalya in Antalya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 27 vakantie beoordelingen Ramada Plaza Antalya.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Ramada Plaza Antalya vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Ramada Plaza Antalya scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Ramada Plaza Antalya vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Ramada Plaza Antalya en het actuele weer Antalya. Bekijk hier ook andere Hotels Antalya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Antalya vind je vakantiebeoordelingen Antalya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Ramada Plaza Antalya achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Ramada Plaza Antalya!

• Monique
    op 24.09.2022:

Op de 8e verdieping heb je een geweldig uitzicht! Hoewel er deze keer best veel kleine kinderen waren zou ik het hiervoor niet aanbevelen. Ga een keer eten bij Kaleici steak gastro bar!!!

• Monique
    op 28.02.2022:

- 5e etage of hoger voor zeezicht. - oude stad - winkelstraat - canyon tour (dagtocht) GE-WEL-DIG - de haven

• Elena
    op 30.10.2019:

heel erg slechte verlichting in badkamer.

• Ronald
    op 22.10.2019:

als je dit hotel boekt zorg dan dat je zo hoog mogelijk zit anders kijk je uit op de gebouwen er naast (8 of hoger)

• Widhia
    op 13.05.2019:

Mad beach, hier hebben ze als het lekker weer is rond 4 is in de middag een schuimparty. Skip de lunch en neem een lekkere snack bij de mad Beach aan het water. Het live pianomuziek in de lobby is prachtig!

« 1 2 3