Ramada Plaza by Wyndham Antalya reviews

Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Prachtig hotel .

Top hotel, alles keurig en schoon. Vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Een aanrader . Dicht bij het oude centrum.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2022

Geweldig genieten

Ramada ligt vlakbij op loop afstand bij de oud stad. Waar je heerlijk kunt genieten. Het Hotel heeft een fijne sfeer.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Een middelgroot hotel op super locatie met compleet aanbod

Wat een fijn hotel, met ruime kamers een geweldige ligging aan zee, een heerlijk zwembad, fitness ruimte, wellness prima restaurant met veel keuze en last but not least een heel goede service.

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Geweldig hotel op super locatie !

Mooie ruime kamers met heerlijke douche en fantastisch uitzicht! Personeel erg vriendelijk, eten niet altijd even warm maar oké. De Spa is fijn en de locatie is geweldig, in een paar minuten sta je in het oude centrum met veel gezellige kleine straatjes! Dit was voor ons de 2e keer en ik sluit niet uit dat we weer komen.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2022

Super!

Perfect hotel maar erg slechte matrassen. Eten was heerlijk, faciliteiten zijn top. Is de keer dat ik hier was, hoop dat ze matrassen vervangen want zou er in toekomst weer naartoe willen

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Fijn hotel !!

Heerlijke vakantie gehad Goed hotel. Heerlijk om te zonnen en zwemmen . Echt aan te bevelen. Niet voor kinderen

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Een uitstekende locatie voor een onbezorgde vakantie!

Heerlijke korte break gehad in een uitstekend hotel, goede bediening en Ali van de wellness deed uitstekend zij best om je over te halen daar heen te gaan. Massages werden verzorgd door veelal Aziatische dames met een overtuigend resultaat. Het All-inclusive buffet was gevarieerd en uitgebreid. Het centrum is op loopafstand met vele restaurantjes en locaties om en drankje te nemen. Al met al een aanrader voor een onbezorgde vakantie.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022

Ramada Wyndham Ressort Lara

Geweldig Qua verzorging / bediening en luxe (Top) Eten was zeer gevarieerd en zeer aan te bevelen Goede ligging en de bus rijdt voor de deur. Met bus LC 07 kunt U vele kanten op.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2022

Heel fijn hotel met een perfecte ligging

Wij hebben een heerlijke week gehad in het Ramada hotel. Prima kamer, luxe badkamer, balkon met een geweldig uitzicht over de stad en de zee. All inclusive was prima. Heerlijk eten en ruime keus. Ik had graag nog willen zwemmen maar zowel het indoor als het outdoor zwembad waren koud. Maar ja het is ook februari hè. Personeel was bijzonder vriendelijk en wij waren erg gecharmeerd van Fadime, van housekeeping. Wat een lieverd! De ligging was ideaal, de bocht om en je zat op de moderne winkelstraat. Of de bocht om, het park door en je zat in de oude stad. Echt, Antalya en hotel Ramada zitten in mijn hart. Heel veel dank!

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

Super hotel

heel goed stads hotel: schoon, vriendelijke personeel,comfortabele kamers, lekker eten, perfecte locatie. Alles was prima . Volgend jaar komen wij terug

Uitzicht vanaf ons balkon
Uitzicht zwembad
Een heerlijk zwembad met een prachtig uitzicht over de zee
Het buitenzwembad