Green Park reviews

4,2
6,1

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Gedateerd

Bedden lagen niet goed de veren van het matras staken continu in onze ruggen waardoor er niet goed geslapen werdt. Ook deed de douche het niet we moesten ons afspoelen met flessen water echt heel erg slecht. Ook werdt de kamer niet schoongemaakt enkel de bedden verschoond en de handdoeken vervangen.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Gezellig en vriendelijk personeel, schoon en goed verzorgd zwembad en faciliteiten

Was een fijne en leuke ervaring!!! Veel.mensen die daar ieder jaar terug naar toekomen, veel.Denen en Nederlanders ,sommigen komen er al 15 of 20 jaar....dus dat zegt genoeg! Ayden THNX !!!

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

oud en mag een stevige opknapbeurt hebben

We hadden geen 2 slaapkamers zoals geboekt We hebben extra moeten betalen voor de airco die het amper deed, en op een plaats hing die zeer ongunstig was. De uitrusting van de keuken was waardeloos je kon er niet met 3 man eten. De bedden waren waardeloos zoals ook de inrichting ! Veel trappen en voor mensen met een kinderwagen was het complex niet geschikt

M V
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Hotel met potentie indien er geinvesteerd wordt

In de nacht aangekomen. Geen of nauwelijks uitleg over het hotel. Drie kamers welke alkemaal vies waren en waar de badkamers wcht erg slecht waren! Douchecabins bij alledrie stuk, bij één zelf gewoon half afgebroken. Roest op de kranen, douchekop, toiletrolhouder etc. Airco met schimmel er in. Dus allemaal ziek van geworden. Keelontsteking. Direct in de ochtend bij reisorganisatie FTI aangegeven dat we hier echt niet willen blijven. Prijsvrij ook geïnformeerd over de foto's op de site versus de werkelijkheid. FTI zou dezelfde dag of dag later laten weten wat er mogelijk is. Gaf aan hoogseizoen, alles vol dus moeilijk. Na 3 dagen zelf gebeld geen contact. 4e dag weer gebeld, zou wat horen. Het voorstel was er een waar niemand serieus op in zou zijn gegaan.. Door eigen inspanningen heeft 1 stel met de allerslechtste kamer zijn verhuisd naar een kamer in de bungalow. Wel modern en netjes. Hier zijn er slechts enkele van. Eten elke dag beperkt aanbod en ongevarieerd. Erg veel sla en echt elke dag. In de ochtend geen vleeswaren, kaas of iets dergelijks. Veel gericht op lokale keuken, niet handig met een internationaal publiek. Er zijn tijden wanneer je kunt eten, maar er is niet de hele dag door eten te krijgen. Entertainment zijn de talen Turks, en Russisch wat je hoort. Dat terwijl er ook Belgen, Nederlanders en Duitsers zijn. Personeel doet er alles aan het toch naar je zin te maken. Geven aan dat er geen geld is om te verbeteren. Behulpzaam en vriendelijk personeel maar niemand kan Engels. Housekeeping is prima Veel Russen in hotel.. De Spa/wellness was prima. Eerste dag korte behandeling gratis. Probeert ook er alles aan te doen om het naar je zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Zoals gewoonlijk perfect,vriendelijk personeel,kamers worden optijd zuiver gemaakt,goede prijs voor eten en drinken