Grand Okan reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Mooi schoon hotel. Gemoedelijk en niet zo massaal. Super vriendelijk en hardwerkend personeel

Top hotel met super vriendelijk personeel. Buffet veranderd iedere dag en is ook super. Voor iedereen is er wel wat. Zwembad is super. Heerlijk water temperatuur. Hotel is ook super schoon en hygiënisch. Eten en drinken wat niet inbegrepen zit is niet duur.

Harold Telgt
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Zeer net hotel en simpel maar goed eten en gevarieerd. Achteraf betalen klopte de rekening tot op de cent. De ligging is top.jan niet beter. Kamer wel aan de kleine kant en bij douchen loopt de boel onder in kamer 1117. Verder was het een fantastische week.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Een geweldig hotel met aardig personeel

Kleine maar nette kamer met goede bedden Prima ligging vlakbij centrum Taxi en bus voor de deur Zo goed als op het strand Mooi strand alleen jammer dat de bedjes niet gratis zijn Enige minpuntje is de slechte Wifi

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Helemaal geweldig!

Wij komen al meer dan 10 jaar in dit hotel en elke keer weer voelt het als thuiskomen.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Goed ehotel

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel Ligging uitstekend Dit jaar all3 bedden vervangen Echt top

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Voor ons een geweldige plek

Heerlijk hotel in alle opzichten. Eigenlijk alleen maar een grote positieve ervaring. Als ik dan 1 minpuntje moet noemen....wij hadden een kamer aan de straatkant. Daar kon vooral s'avonds nogal luidruchtig zijn. Maar door de schuifdeur dicht te doen, wat sws handig is ivm de airco, had je niet zoveel last meer van het geluid van buiten. Verder alles perfect!!

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2019

Heel goed verblijf.

Rustig Hotel weinig kinderen.Dicht bij zee! koffie en thee mogelijkheid op de kamer.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

Goed hotel

Zeer goed hotel, prima ligging t.o.v strand en centrum

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2018

Heel goed hotel, perfect gelegen

De locatie aan het Cleopatrastrand is perfect, ook de ligging / afstand ten opzichte van het strand en centrum van Alanya is erg goed. Het hotel is voor ons bovengemiddeld goed, (gelukkig) geen all inclusive, maar wel een heel goed uitgebreid ontbijt en lekker en gevarieerd avondeten. Kamers zijn ruim en mooi en worden iedere dag netjes schoongemaakt. Personeel en management van het hotel doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Vandaar dat we hier ook al meerdere jaren komen.

barry van tiel
Laatst bijgewerkt: 14 juni 2018

super hotel

mooi hotel...prima ligging ....netjes en goed eten ..vriendelijk personeel....voor herhaling ...wat ook de bedoeling is,

zicht vanaf het balkon
uitzicht vanaf balkon