172 beoordelingen voor Hotel Gold City in Alanya Turkse Riviera

7.2
    Mark Schippers
    op 02.09.2019:

Keurig hotel, kleine verbeterpuntjes

Goede vakantie gehad (aug '19, 2 weken) in dit hotel.
    Apart glijbanenpark aan andere kant van hotel was erg leuk, wel lastig dat je hiervoor echt hotel uit moest. Genoeg bars en restaurants voor eten/drinken aanwezig, ook rondom zwembad. Eten in buffetrestaurant was prima, kon iets warmer en vlees/kip etc was ver doorgebakken waardoor soms wat taai.
    Wij vonden de bedden erg hard, maar is persoonlijke vorkeur. Kamer was verder ruim opgezet. Problemen met temperatuurregeling van de kraan gehad, wat na 8! keer klagen bij gastenservice pas werd opgelost was wel een groot minpunt aan de vakantie, erg gevaarlijk met kleine kinderen!!!
    Animatie kleinschalig en grotendeels gericht op Russische gasten, waardoor lastig voor de kinderen om mee te doen met activiteiten. Afstand tot het strand is iets om rekening mee te houden, omdat je afhankelijk bent van shuttle service van het hotel.Ook afstand tot centrum en shuttle iets om rekening mee te houden. Enkele reis taxi is €20,-, wij hebben voor €35,- per dag een auto gehuurd en op 3 dagen alles buiten de deur gedaan wat we wilden doen.

K
    op 22.08.2019:

Prima hotel

De informatieverstrekking door het hotel kon beter en jammer dat het hotel ver van alles ligt. Eten prima. Altijd plekjes vrij bij het zwembad, heel fijn. Goede ervaring met de dames van de guest relations, zeer behulpzaam. Familiekamer was super, ruim en schoonmaak bovengemiddeld. Wat mij betreft mogen er meer busjes van en naar het strand rijden. Afstand vliegveld Antalya naar het hotel is ver, ruim 3 uur rijden.

Hermien
    op 19.08.2019:

Geweldig.

Geweldige vakantie in een uitstekend hotel. Zeker een aanrader.

Carolien
    op 16.08.2019:

Schoon hotel

Gold city is op zich een schoon hotel, wel zie je dat het iets verouderd is, jammer genoeg hadden wij regelmatig erg vuile glazen echt met bv flink lippenstift er op, na een opmerking werd er goed op gelet en waren de glazen stukke beter schoon. Sommige personeelsleden zijn heel vriendelijk maar jammer genoeg te veel personeelsleden die niet zo vriendelijk zijn. Eten is heel variërend als je veel lust en wil proberen, wij vonden het wat eentonig vooral het avondeten. Drankjes en cocktails zijn erg goed! Zwembaden zijn erg leuk en de glijbanen ook. Wel handdoekje leggen als je vooraan een bedje wilt hebben. Entertainment doet echt heel erg zijn best heb alleen het idee dat er veel niet mag van het hotel. Alle shows zijn in het amphitheater deze ligt afgelegen waardoor het bij de bar heel erg stil is, daar is in de avond geen muziek of iets waardoor het dus erg saai is, iedereen zat te kaarten of een ander spelletje te doen. Het is ern groot hotel bovenop een berg waardoor je verder niet echt veel kan. We hebben een leuke rustige vakantie gehad maar volgend jaar zoeken wij toch iets meer centraler gelegen en gezelliger.

Elvedin
    op 15.08.2019:

Top hotel in het algemeen

Kamer was goed, maar wel een beetje verouderd. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten is elke dag anders en heel goed. Animatie is echt top en heel gezellig.

M
    op 13.08.2019:

Mooi groot prima uitzicht

Mooi groot hotel op een berg. Veel Russen. Genoeg keuze uit eten. Savonds weinig zit gelegenheid. Wij hadden een grote kamer met woon slaapkamer met keuken extra slaapkamer en badkamer met bubbelbad en wasmachine groot balkon. Dit zou de fuk kamer zijn.Dit was op de 4e verdieping noordkant. Uitzicht op de ingang, bergen en aquapark. Dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken. Ook bij zwembad elke dag schone handdoeken zelfs meerdere keren kan je wisselen. Aquapark erg leuk wel heel gladde trapjes als je er weg gaat

Abou Safouan
    op 03.08.2019:

Goede locatie op het berg

We hebben genoten van ons vakantie. Alles was bijna perfect. Een opmerking geen Nederlands activiteit maar wel Russisch.

Emma
    op 24.07.2019:

Massief mooi en groot hotel

Gold City is een heel erg mooi en groot hotel. Het uitzicht is waanzinnig vanaf de berg, maar hierdoor betekent het dus wel dat je afhankelijk bent van vervoer om bijvoorbeeld het strand/de stad/lokale winkeltjes te bezoeken. Het hotel voorziet over alle faciliteiten die je jezelf maar kunt wensen, helaas had ik wel de pech dat ik mijn rug heb gekneusd door een val uit de transferbus van het hotel, die van Alanya centrum terug reed naar het hotel. Hierbij een grote wond op mijn rug, waarvoor ik een pleister en ontsmettingsmiddel nodig had, naar de receptie rond 12u in de nacht en niemand die mij maar verstond met m’n Engels, waarop ik in paniek raakte en hierop werd ik uitgelachen door het personeel. Toen was ik er helemaal klaar mee, met dat ze achter de receptie geen EHBO kit hebben liggen én met het feit dat het personeel echt bizar slecht Engels kan spreken.
    Daarentegen, het eten is fantastisch! Soms wel wat lauw, maar logisch als het in van die bakken ligt natuurlijk.
    De transfer van de AirPort naar het hotel duurde 3,5 uur.... veel te lang. De transfer van het hotel naar de AirPort duurde 4,5 uur!!!!!! Belachelijk lang.

Faciliteiten van Gold City

Gold City is geschikt voor *

• Attractieparken/ Waterparken obv 94 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 74 beoordelingen
  • Avontuur obv 12 beoordelingen
  • Golfen obv 9 beoordelingen
  • Meer obv 6 beoordelingen
  • Naturisme obv 3 beoordelingen

Het weer de komende week in Alanya

Thursday 13-8 Helder/Zonnig
Tuesday 18-8 Helder/Zonnig
Wednesday 19-8 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Gold City

Şekerhane Mah. Atatürk Cad. B Blok D:3 07400 Alanya/Antalya Alanya, Turkije

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Gold City in Alanya, Turkse Riviera.

Vakantiepanel.nl heeft 172 vakantie beoordelingen Gold City.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Gold City vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Gold City scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Gold City vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Gold City en het actuele weer Alanya. Bekijk hier ook andere Hotels Alanya of Hotels Turkse Riviera. Op de pagina van Alanya vind je vakantiebeoordelingen Alanya en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Gold City achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Gold City!

• Mark Schippers
    op 02.09.2019:

Oplossen van klachten mag echt sneller en accurater! Animatie evt meer richten op NL gasten. Soepelere tijden voor de shuttleservice naar Alanya centrum (vooral retour in de avond erg weinig (1930 of 2330)

• K
    op 22.08.2019:

De referenties goed lezen om een juist beeld te krijgen. Hier een kind met een keelontsteking en een kind met een oorontsteking, laatste dag niet écht kunnen genieten helaas...

• Hermien
    op 19.08.2019:

Voor de avond wat meer tafels buiten om te zitten na het avondeten.

• Carolien
    op 16.08.2019:

Beter letten op schone glazen. Meer entertainment rondom/nabij de bar. Vaker een bus naar/van Alanya. Leuke muziek bij de zwembaden.

• Elvedin
    op 15.08.2019:

Blijf verbouwen en onderhouden hotel.