Turquoise reviews

Kleinschalig

Prima prijs kwaliteit

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2023

De groene kust van Turkije

Voor de vijfde keer waren we met kinderen en kleinkinderen te gast in het familiehotel Turquoise, dat prachtig gelegen is met overal uitzicht op groene heuvels. Prijs-kwaliteit is er heel goed. De keuken is heerlijk Turks met veel verse groenten.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Voor mij persoonlijk fantastische plek.

Klein plaatje in vallei. Ik kom sinds 2013 in dit hotel, teken dat het bevalt. Voldoende activiteiten in omgeving.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

prima hotel

hotel was prima maar niet overdreven luxe eten was goed wat er lag maar wel weinig keus

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Helemaal geweldig

Echt een aanrader dit hotel! Ontzettend schoon en op een prima locatie met veel faciliteiten!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Kleinschalig hotel, eetzaal gedateerd en erg warm in de zomer, eten is goed, in het hoogseizoen druk

In het hoogseizoen is het hotel vol en dan is het eigenlijk te druk in het hotel. Te weinig plekken om te zitten ('s avonds), liggen (te weinig plaatsen), lange rijen bij het buffet. Familiekamers waren overboekt. We kregen een gewone kamer met vier bedden (twee volwassen en twee pubers). Van de vier bedden was 1 bed een opklapbed. Pas na klagen hierover kregen we een dag later de geboekte familiekamer. Moesten zelf alle spullen verhuizen.

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

echte aanrader

mooi, fijn verblijf gehad personeel erg beleefd, doen alles voor je als gast

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Klein, maar zeer goed hotel

Zeer goed hotel in prachtige omgeving. Niet voor niets zijn we hier voor de tweede keer in één jaar tijd! Wat we wel een beetje missen is, dat het hotel niet direct aan zee ligt. Ongeveer 800 meter. Wie van uitgebreide animatie, glijbanen en veel zwembaden houdt, is hier niet op zijn plek

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2019

Heel gezellig familiehotel een topper!

We hebben weer genoten van Turquoise, heerlijk eten, vriendelijk personeel, fijne schone kamers met een goed bed. Een nieuw stiltezwembad echt fijn relaxen in alle rust. En de ligging is prachtig vlakbij de zee en een gezellig stopping center ik kom elke jaar weer terug dit was de 26 ste keer dat zegt genoeg toch?

Laatst bijgewerkt: 16 september 2017

Gemoedelijke sfeer, rustgevend, vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamers op de hoogste verdieping, blok 4, 5 en 6 zijn voorzien van nieuwer sanitair, groot balkon met zitje voor 2 personen en zijn door hun ligging het meest rustig gelegen, Tevens een goed uitzicht op zee. Blok 1,2,3 en 7 zijn gelegen aan de straatkant tegenover het Dorian Hotel en mede daardoor minder rustig, Rijdend verkeer en harde muziek geven dan overlast.