47 beoordelingen voor Aparthotel Begonville in Marmaris Lycische Kust

6.5
    8.6
    Wester
    op 01.08.2019:

Goed aan te raden alles lekker dichtbij

Hebben het er goed naar ons zin gehad voor de kinderen is er weinig te doen de fitness toestellen werden 2e dag weg gehaald na 23:00 uur moest je zelf je alcohol betalen dat was iets minder met allinclusive. Voor de rest aardig personeel erg behulpzaam en alles goed te bereiken zeker een aanrader voor mensen die vlakbij het strand willen zitten en paar min loopafstand van de winkels boulevaard.

nikita
    op 24.09.2014:

perfecte ligging, aardig personeel, prima hotel

Prima hotel. Ligging is top. Binnen 1 minuut op de boulevard, bij winkels. Personeel vriendelijk. Eten is goed maar niet echt gevarieerd. Hotel heeft geen lift dat is jammer. Zwembad heerlijk, genoeg bedjes. Hotel is schoon. De spa van het hotel is echt super! Een aanrader

Angela

Het kan beter!

Na een paar dagen kwamen wij er achter dat er niet iedere dag schone handdoeken lagen, de telefoonlijn dood om naar de receptie te bellen. Het personeel was onbeleefd en ik vond haren in me eten. Om dit laatste werd ik uitgelachen. Wat er toe heeft geleid dat ik even de mensen behoorlijk heb aangesproken hierop. De laatste 4 dagen van onze vakantie hebben wij elke dag ergens anders gegeten, behalve in ons hotel. De kleinste kok van het hotel was zo ontdaan en beschaamd, dat hij ons op een ochtend heeft gevraagd alsjeblieft te komen ontbijten. Wij kregen vers gebakken eieren en een fruitsalade in uitgesneden vormpjes. Ik ga nooit meer terug naar dit hotel, want respect en vriendelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en daar ontbreekt daar ieder spoor van.

Hendrik
    op 24.09.2014:

Geen eetzaal, vieze vloeren, geen gedekte tafels de tafels waren vies

De tafels werden niet schoongemaakt, werden niet gedekt, eten werd van elders aangevoerd dus vaak te koud.
    Vele gasten werden ziek, waaronder ook ik.

jos
    op 16.09.2014:

goede prijs/kwal. verhouding

Zie bovenstaand commentaar. Muziek keuze en zeker de volume bij zwembad is voornamelijk geschikt voor jeugd die hoofzakelijk van harde discomuziek houden. Voor de overige hotelgasten is dit een reden om niet meer voor dit hotel te kiezen.

marian
    op 15.09.2014:

verouderd hotel

het hotel mag wel eens opgeknapt worden, vaak tekort aan bekers om te drinken . 2 bars , waarvan er 1 2 dagen geen bier heeft. licht om half 12 uit bij zwembad, knetterharde muziek de hele dag bij zwembad,

robin
    op 26.08.2014:

goed en vers eten, leuk voor stellen en jongeren.maar ook voor ouderen perfect

het hotel is 200 m van het strand en 15 min lopen van hartje marmaris maar al na 50 m zijn de eerste winkels zichtbaar.

het hotel zelf is prima ik was er met mijn 18 jarige vriendin en hebben ons erg goed vermaakt , alles is goedkoop en in het hotel is alles gratis dus perfect. ik ben echt te spreken over het hotel, alles zeer dik voor elkaar en als je iets hebt wordt alles voor je geregeld of helpen ze je waar ze kunnen.

kirsten
    op 28.09.2013:

mooi zwembad, slecht eten

Mooi hotel met mooi zwembad, eten was niet lekker altijd patat met kip en rijst en salades, zwembad zat veel schimmel aan de randen en haarbollen in het water, geen animatie dus jezelf vermaken en savonds was het niet leuk om bij het hotel te zitten.

« 1 2 3 4 5 6

• Attractieparken/ Waterparken obv 3 beoordelingen
  • Avontuur obv 2 beoordelingen
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Meer obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Marmaris

Wednesday 8-4 Onweer
Onweer
Thursday 9-4 Regenbui
Friday 10-4 Helder/Zonnig
Saturday 11-4 Helder/Zonnig
Sunday 12-4 Helder/Zonnig
Monday 13-4 Helder/Zonnig
Tuesday 14-4 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Begonville in Marmaris, Lycische Kust.

Vakantiepanel.nl heeft 47 vakantie beoordelingen Begonville.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Begonville vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Begonville scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Begonville vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Begonville en het actuele weer Marmaris. Bekijk hier ook andere Aparthotels Marmaris of Aparthotels Lycische Kust. Op de pagina van Marmaris vind je vakantiebeoordelingen Marmaris en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Begonville achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Begonville!

• Wester
    op 01.08.2019:

Meer dingen voor kinderen plaatsen zoals tafel voetbal poolen of game room en fitness apparatuur weer terug plaatsen Voor de rest uitstekend te doen

• Angela
    op 24.09.2014:

Ga naar Green Nature Diamond hotel. Vele malen beter. Vriendelijk personeel en het eten is super. Tips voor tripjes: Izmeler Beach, Cleopatra eilanden bezoeken, zwemmen met de dolfijnen en quad rijden, hamam. En laat je niet in de maing nemen met prijzen, want als je een leuk gezichtje hebt is de prijs vele malen lager, dan voor de anderen. Daar kwamen wij achter. Wij betaalden vele malen minder dan de rest.

• Hendrik
    op 24.09.2014:

We hebben al vele hotels gehad in Turkije maar deze was verre weg het slechtst. We zouden dit hotel ook zeker niet aanbevelen.

• jos
    op 16.09.2014:

Aan buitenkant en rond hotel slingert heel veel bouwafval- materialen. Dat kan beter. Antisliptegels bij het zwembad (zeer glad). Muziekkeuze en volume aanpassen voor breder publiek.

• marian
    op 15.09.2014:

knap de boel eens op , en doe wat aan animatie

« 1 2 3 4 5