Club Tuana Fethiye reviews

4,5
4,5

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Goede hotel maar absoluut niet 5 steren waard

We zijn met 2 personen voor week gebleven. Omgeving rondom hotel prachtig,eten voldoende variatie,strandlakens aanwezig elke dag,personeel vriendelijke. Hotel is behoorlijk geïsoleerd in niks in de buurt en Fethiye is met minibus bereikbaar maar daar is ook niet veel behalve winkels,restaurants en jachthaven. Kamers zijn best oud zijn echt aan renovatie toe.Beden zijn hard!

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Prachtig park

Een prachtig park waarje van alles kan doen! Dit is al de 3e keer dat we er waren en komen zeker terug! Enigste minpunt is kamers, zijn erg oud. Heb wel begrepen dat ze naar de zomer toevallig gaan verbouwen.!

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Mooi resort. Kamers gigantisch gedateerd en te klein

mooie tuinen en een goed aanbod aan activiteiten. Kaners onwijs gedateerd.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Boven verwachting

Voor ons de eerste all exklusive. We hadden er een bepaald beeld bij, maar dit is bij club Tuana ontkracht. Geweldige vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2019

Gezellig en goed onderhouden resort.

Gezien de ultra all inclusive formule raar dat je moet betalen voor verse jus d'orange en het bijvullen van de.minibar. Dit stond ook niet vermeld in de reisgids. De bedden zijn keihard, niet echt prettig voor mensen met rugklachten. Qua personeel, eten en omgeving een prima verblijf.