Marhaba Palace reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 1 november 2022

Niet aan te raden!

In oktober 2022 naar Marhaba Palace geweest. Na een lange reis en 's avonds om 23:00 geen opties om nog iets te eten. Een van beide liften schijnt al eeuwen stuk. Omdat de andere nogal veel gebruikt wordt ben je al snel geneigd toch de trap te pakken. Bedden in de kamer zijn vergelijkbaar met bakstenen. Er is geen airco aanwezig. Als je een kamer hebt met zicht op de tuin, is de kans dik aanwezig dat je zicht hebt op het dak van de conferentie ruimte (wordt niet schoongemaakt) en dat je nachts mee mag luisteren bij de nachtclub. De balkondeur openzetten wegens het gebrek aan airco doe je dus ook niet zo snel. Dit icm slechte bedden resulteert in natuurlijk in een belabberde nachtrust. Daarnaast is de WIFI aan het zwembad prima, maar in de kamer niet. Waar aangegeven wordt dat je overal WIFI hebt is dit in de praktijk niet het geval. Is is niet verkeerd, maar wel iedere dag hetzelfde. Gelukkig is de jachthaven 5 minuutjes lopen. Hier kan je heerlijk eten! Laat je niet te snel meelokken door locals die zeggen bij het hotel te werken. Ze proberen je allemaal geld af te troggelen. De bediening aan het zwembad is prima. Wij hadden een leuke klik met Malek! Echter viel ons bij alle andere bartenders wel op dat er duidelijk onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die fooi geven en mensen die dat niet doen. Doe je dit niet, dan kon je beter zelf gaan lopen. Op het park worden aan het zwembad ook tours aangeboden door werknemers van een tourorganisatie. Buiten het feit dat ze op het park EU90 vragen voor een quadtour die 250 meter verderop 46 euro kost (2 personen), zijn de verkopers erg onvriendelijk en komen ze rustig 3 keer per dag langs om te kijken of je een uur later wel iets wil afnemen. MOCHT JE OVERWEGEN HIER NAARTOE TE GAAN, BOEK DAT DE TOURS ONLINE OF BUITEN HET HOTEL!!! Onze vakantie is toch redelijk tegengevallen. Met name als je gaat kijken naar de informatie en reviews. Voor ons geen Tunesië meer!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

zeer fijne sfeervolle hotel

We hebben eind februari in dit hotel een heerlijke vakantie gehad. Zeer aardige behulpzame personeel, schone omgeving, prima eten. Kamers zeer mooi en prima ingericht, altijd schoon.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Goed hotel voor zijn prijsklasse.

Hotel heeft een renovatie gehad, mooie ligging, direct aan zee, korte loopafstand naar de Marina (haven) met vele restaurantjes, winkeltjes... De animatie was helemaal top, maken echt contact met de mensen en goede sfeer onder het animatieteam mooie shows. Het personeel wat er werkt is vriendelijk en attend. Wij komen zeker nog een keertje terug.