Design Metropol Prague reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Dikke plus!

Geweldige locatie, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Winkels, restaurants, apotheek, ATM om de hoek. Nette schone kamers en heerlijk ontbijt. Dit hotel is een aanrader en ik kom zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2022

perfect gelegen voor een stedentrip

prima hotel, niets bijzonders maar wel voldoende. Kleine kamers van bed sta je zo in de kast achter een gordijn. Het regende en bij ons raam was een lek. Vervelend geluid maar geen last van verder

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Perfecte ligging.

Fijn hotel prima ontbijt prima ligging alleen rooftop niet verlicht. Ziet er ongezellig uit en gaat om 2200 uur dicht zo ook terras. Beetje vroeg

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Perfecte centrale plek, heerlijk ontbijt, top uitzicht op het dakterras, heel uitgebreid ontbijt

Dicht bij metro station, supermarkt, Donau en andere interessante uitgaansplekken.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2022

Goede ligging, geen 4 sterren

Het hotel ligt super dicht bij alle winkels en vlak tegenover een supermarkt met wat winkels, ook dichtbij een tram station en metro etc. De kamer is redelijk klein en super koud! We hebben de hele tijd beide gordijnen dicht gehad en met truien geslapen, want het werd maar niet warm in die kamer. Als je naar verdieping 8 ging was het een stuk warmer (wij zaten op verdieping 2) dus dat was wel een groot nadeel, want het was al redelijk koud buiten en als je dan op je kamer komt om een beetje op te warmen en dat niet kan is best vervelend. Het ontbijt is goed en je hebt veel keus voor wat te eten. De schoonmaak is ook goed en het meeste personeel is vriendelijk. Er was 1 ding met het personeel en de lift wat niet heel geweldig was, maar dat heeft uiteindelijk een ander personeelslid voor ons opgelost. Tip: ga iedere avond naar het dakterras! Het heeft een super mooi uitzicht en perfect voor foto's. Al met al een goed hotel met wat nadelen. Ik vind het zelf geen 4 sterren waard en zou door de super koude kamer ook niet terug keren (wel naar de stad zelf natuurlijk) en liever een ander hotel zoeken.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2019

Eenvoudig

Wat je van een hotel mag verwachten m.b.t. kamer en ontbijt; helaas was de ontvangst niet gastvrij, maar duidelijk moest de receptionist zich laten gelden. Het uitgaansleven kon letterlijk woord voor woord en de Engelse doordraaiers tot midden in de nacht (ongewenst) gevolgd worden.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2018

Goed en simpel hotel , plaats van hotel is perfect !

Het is een goed hotel. Maar werden helaas niet hartelijk ontvangen. We hadden alles al betaald enz. maar komen binnen en hij vraagt aan ons een creditcard. Wij zijn een jong stel en hadden die niet. Stond ook niet in de papieren dat we die mee moesten nemen. Maar die man werd daar een beetje boos over. Gelukkig gewoon goed gekomen maar dat is dan meteen je eerste indruk. Het hotel lag zo dat je alles op loop afstand kan doen. Hotel was wel heel erg netjes ! Bedden vonden wij wat minder. We hebben echt super leuke dagen gehad. En prijsvrij had alles top geregeld !