Krabi La Playa Resort reviews

Soesan
Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Onverwacht eerder terug

Door familieomstandigheden na 6 dagen terug naar huis. Katie heeft ons fantastisch geholpen bij het regelen van de vliegtickets,niets was haar teveel om ons verdriet enigszins te verzachten.Ze sprak uitstekend Engels waardoor we alle details(verzekering,vlucht en afhandeling van onze afgebroken reis) met haar konden regelen. Een dikke pluim voor Katie! Els en Philip Soesan

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Top locatie

Goed resort prima ontbijt mooi zwembad zo in de drukte zo uit de drukte mooie kamers met mooi uitzicht

Kooij
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

Ligt bijna in centrum. Maar geen last van drukte

Het is een geweldige hotel. Ligt in zowat in centrum maar geen last van de drukte. Personeel is heel vriendelijk en als er wat is wordt het gelijk opgelost. Ontbijt was goed verzorgd. De bedden sliepen heerlijk. En als je een excursie wil boeken doet dat in hotel zij denkt met je mee. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Krab
Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Mooi plekje.

Mooi hotel, grote kamers, alles aanwezig, fijn personeel, goed ontbijt. Goede locatie, vlakbij 2 stranden en het stadje met vele restaurantjes, waar je heerlijk kan eten. Een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2023

Redelijke accomodatie, directe omgeving ondermaats

Krabi, redelijke kamer maar geen goede locatie. Krabi heeft hele mooie stranden (gezien en gehoord van anderen) Waar wij zaten viel niets te beleven, saai strand, inspiratieloze beetje armoedige omgeving. Helaas met name vanwege de Iigging geen aanrader om hier te verblijven.

Hr. K. Smidt
Laatst bijgewerkt: 21 juni 2023

Yess

Hotel was half vol....zonder bijbetaling de mooiste kamer gekregen.....top.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Onderhoud kan beter, maar prijs/kwaliteit is het prima hotel.

Schoonmaak kamers.7

Hans J.M.G Vorwald Vorwald
Laatst bijgewerkt: 23 december 2019

Onwijs fijne tijd gehad.

Zoals Ik al zei , heel fijne tijd gehad daar. Het was een lange reis daar naar toe vanaf Phuket maar eenmaal aangekomen moppie. Kamer met uitzicht op het Zwembad en Zee.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Prachtige vakantie gehad

Mooi hotel in het centrum van Ao Nang. Fijn en schoon zwembad en ligging erg centraal bij leuke winkels. De warmhoudbakken bij het ontbijt hadden wel wat warmer gemogen, we hadden vaak lauw tot koud eten. Kamervoorzieningen zijn goed in orde en medewerkers erg gastvrij.