14 beoordelingen voor Hotel Phuket Graceland Resort En Spa in Patong Beach Phuket

Phuket Graceland Resort En Spa

8.6
    8.5
    6.3
    8.9
    S
    op 07.07.2013:

prima ligging maar veel geluidsoverlast van personeel

Slechte riolering en onduidelijkheid mbt waarborg bij inchecken.

Christel
    op 22.11.2012:

Personeel receptie onvriendelijk

De dames aan de receptie waren niet echt vriendelijk. Omdat wij langer dan 14 dagen in het hotel verbleven kregen we een gratis upgrate van onze kamer. De kamer die wij kregen lag aan de parkeerplaats op de begane grond. Nadat wij geklaagd hadden over de aanwezige rat op ons balkon werd ons verteld dat eer maar een paar kamers voor de gratis upgrate in aanmerking komen en indien we een andere kamer wilden dan moesten we daar een aanzienlijk bedrag voor bijbetalen. De arco in de kamer was bar slecht afgesteld. Zo slecht dat het water van de muur af liep en de schoenen die ik de hele vakantie niet aangehad heb bij vertrek groen uitgeslagen waren van de schimmel.
    De matrassen van de bedden waren zo hard dat je de veren voelde. Dat werd wel keurig opgelost door er een extra matrasje op te leggen.

Michiel
    op 17.05.2011:

Pretentieus lawaaihotel

Helaas heeft Graceland Phuket ons niet gebracht wat wij gewend zijn van een vakantie in Thailand. Ontspannen is erg lastig in dit hotel, personeel is niet goed ingewerkt en heel rumoerig.

enkele voorbeelden:
    - We worden om 2 uur snachts wakker gebeld door de receptie, verkeerd verbonden.
    - We worden om 3 uur snachts wakker van portofoons op de hal van de kamers, geen politie oid maar het hotelpersoneel die de volumeknop van de portofoons op 10 hebben staan.
    - Ondanks het niet storen lampje bij de deur worden we toch uit onze siesta gewekt door de bijvuller van de minibar (die we niet gebruikt hebben maar toch 3x zijn tegengekomen op de hotelrekening).
    - Ivm een Turkse conferentie is het van 11u sochtends tot 12u snachts een gigantische herrie door de luide geluidsinstallatie net voor onze kamer waar de hele dag test-geluiden uit komen en waar savonds op z'n Turks door "gezongen" werd, uiteraard met het volume op 10.
    - Tijdens ons verblijf besluit men om de riolering te reinigen met een gigantische stank als gevolg.
    - Uitslapen na 0700u is niet mogelijk ivm schreeuwend personeel op de hal.
    - Klagen bij de receptie werkt niet telefonisch, zodra je om de manager vraagt word de verbinding verbroken. Als je er vervolgens heen loopt kan je 30min wachten omdat er nog een rij andere klagende mensen voor je staan.

Verder ziet alles er van een afstand redelijk netjes uit, maar als je van dichtbij kijkt is alles vies, verweerd slordig afgewerkt etc. niet wat wij van Thailand gewend zijn, site van het hotel is dan ook totaal niet representatief.

Enige pluspunt is de uitstekende ligging aan het strand en op loopafstand van het centrum.

tjerk de vries
    op 27.04.2011:

super hotel ik weet niks negatiefs

voor de derde keer hier geweest,dus het is geweldig hotel we voelen ons hier thuis.

• Expert
    Christy Mul
    expert beoordeling
    op 05.03.2011:

Het is een goede accommodatie met een goede ligging.Het eten is goed en er is veel variatie.
    De kamers zijn schoon en verzorgd.

Lees complete beoordeling
    melis
    op 22.10.2010:

leuk hotel

mooi hotel, had wel een opknap beurt nodig maar waren ze al mee begonnen. mensen waren erg vriendelijk en hielpen je ook erg goed.

Joost
    op 17.10.2010:

Matig Hotel; gehorig en beetje schabby

Zou het niet aanraden; laat zich leuk aanzien op de foto's in het reisboek
    maar valt tegen in werkelijkheid.
    Matige kamers , gehorig en een beetje schjabby.
    Niet doen dus.

Alex
    op 09.08.2010:

Prima hotel

Het hotel is prima, schoon en personeel erg vriendelijk . Alleen prijzen aan de bar of zwembad belachelijk duur t.o.v. omgeving.Veel kamers zonder balkon!!!!!

Faciliteiten van Phuket Graceland Resort En Spa

Saturday 24-11 Bewolkt
Sunday 25-11 Onweer
Monday 26-11 Onweer

Reisaanbieders voor Phuket Graceland Resort En Spa

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Phuket Graceland Resort En Spa in Patong Beach, Phuket.

Vakantiepanel.nl heeft 14 vakantie beoordelingen Phuket Graceland Resort En Spa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Phuket Graceland Resort En Spa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Phuket Graceland Resort En Spa scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Phuket Graceland Resort En Spa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Phuket Graceland Resort En Spa en het actuele weer Patong Beach. Bekijk hier ook andere Hotels Patong Beach of Hotels Phuket. Op de pagina van Patong Beach vind je vakantiebeoordelingen Patong Beach en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Phuket Graceland Resort En Spa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Phuket Graceland Resort En Spa!

Reisaanbieders voor Phuket Graceland Resort En Spa

• Christel
    op 22.11.2012:

Vraag bij boeking explicitiet naar een kamer op de 2de of 3de verdieping.

• Expert
    Christy Mul
    expert tip
    op 05.03.2011:

Het hotel is geschikt voor mensen die van het strand en uitgaan houden. Ook kun je hier vandaan goede excursies plannen.