9 beoordelingen voor Hotel Mount Lavinia in Mount Lavinia Zuid

8.6
    Marloes
    op 14.06.2008:

In Mount Lavinia kom je helemaal tot rust

In maart hebben mijn vriend en ik een rondreis door Sri Lanka gemaakt. Ondanks alle problemen waar het land mee te kampen heeft op dit moment, hebben wij de vakantie van ons leven gehad. Echt een schitterend land met veel cultuur en een ontzettend mooie natuur. Er is nog redelijk wat te zien van de schade die de tsunami heeft aangericht, dat is wel weer erg indrukwekkend. De laatste dagen zaten wij in het Mount Lavinia Hotel. We kwamen daar werkelijk tot rust en hebben genoten van de luxe en de schitterende omgeving. Ook het eten is super, elke avond een thema met genoeg keus voor iedereen.
    We vonden het dan ook erg jammer om weer naar huis te moeten, maar een betere afsluiting konden we ons niet wensen!

1 2 »

Sunday 18-11 Onweer
Onweer
Monday 19-11 Onweer
Onweer

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Mount Lavinia in Mount Lavinia, Zuid.

Vakantiepanel.nl heeft 9 vakantie beoordelingen Mount Lavinia.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Mount Lavinia vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Mount Lavinia scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Mount Lavinia vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Mount Lavinia en het actuele weer Mount Lavinia. Bekijk hier ook andere Hotels Mount Lavinia of Hotels Zuid. Op de pagina van Mount Lavinia vind je vakantiebeoordelingen Mount Lavinia en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Mount Lavinia achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Mount Lavinia!

• Harm
    op 09.01.2013:

Indien mogelijk, bezoek dit hotel! Reserveer een kamer met uitzicht op strand en zee.

• Harm
    op 25.11.2012:

Als het financieel mogelijk is, ga voor dit hotel!

• Arno
    op 14.10.2011:

Verblijf een aantal dagen in Mount Lavinia en maak een rondreis om Sri Lanka te ontdekken en strijk dan weer neer in Mount Lavinia voor een heerlijk slot van je vakantie