H10 Tenerife Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Op foto's mooier dan in t echt. Alles oud.

Prijsvrij moet de beschrijving veranderen . Het staat er zo mooi in allemaal. Kamers met een Balkon of buiten zitje. Dat is allemaal niet zo. Kamers lijken groot op foto's. Zijn ze niet. Na 5 dagen met bijbetaling na kamer met balkon.

Hettie Geraerts
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Leuk hotel

Prima hotel, schone badkamer/kamer en aardig personeel. Bij het ontbijt en diner buffet was er zelfs voor moeilijke eters voldoende keus (maar zoals zo vaak bij een buffet) mochten de gerechten warmer zijn😏( vaak bijna koud) De stoelen en banken waren vrij laag, niet gemaakt voor de wat grotere mensen onder ons🫣 2 zwembaden met aqua joggen en Zumba in de middag ,een bubbelbad , met voldoende ligbedden maar ook hier werden al vroeg handdoeken neergelegd, op zich vind ik dat niet zo erg maar wel als de mensen die de bedden zo bezet houden pas halverwege de middag komen🙃 Animatie was redelijk alleen was het ‘s avonds vaak hetzelfde. Mooi gelegen, direct aan het ( zwarte keien strand) en een leuke boulevard met aardig wat winkeltjes en eetgelegenheden . Voor mensen die wat moeilijk ter been zijn, deze moeten wel rekening houden met wat steile hellingen of trappen. Al met al toch een goede ervaring voor ons😁

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Geweldige lokatie, fijn vakantie vieren.

Aantal kamers zeezicht zijde zijn de badkamers gedateerd. Op de balkons zit je niet privé, ten opzichte van de buren.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Geen aanrader

Receptie personeel onbeschoft, scannen je paspoort in terwijl ik geen toestemming gaf. Geen uitzicht op zee, terwijl het wel zo was geboekt door D-Reizen, eten was slecht, rauwe eieren, macaroni niet gaar, broodjes keihard etc. Buikklachten gehad. Ligt aan de verkeerde kant van het eiland, weinig tot geen zon en vaak regen, zwembad heeft dan geen nut. Entertainment slecht. Suite geboekt, was 1 ruimte. Vliegtuigen vliegen vlak over het hotel en de kamers waren erg gehorig.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Mooi hotel, ligging aan zee en boulevard is perfect.

Het hotel is erg mooi om te zien in vergelijking met omliggende hotels. Direct buiten het hotel is er vertier voor jong en oud zowel overdag als s'avonds.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is goed en gevarieerd. Zwembad en ligbedden zijn prima. Entertainment volop aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2019

Mooie ligging direct aan de boulevard

Erg lange wachttijden als je ‘s avonds een drankje besteld aan de bar. Er loopt 1 soms 2 ober(s) voor 40 tafeltjes. Bestellen bij de bar werkt niet omdat hier erg inefficiënt gewerkt wordt en tevens wordt aangegeven dat bestellen alleen via obers kan.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2018

Uitstekende service

Het hotel ligt direct aan zee, de perfecte ligging. Ook een prachtig uitzicht via het restaurant! Het hotel is mooi gelegen aan de boulevard, met gezellige restaurantjes en winkels. Ook ligt er een supermarkt om de hoek, altijd handig. Op 5 minuten loopafstand gaat er een treintje (gratis) naar het bekende Loro Parque. Dit is een hele leuke ervaring en zeker een aanrader om naartoe te gaan tijdens het verblijf! Het eten was zeer gevarieerd. Er was genoeg keus. Het personeel en de bediening van het restaurant waren TOP! Altijd even vriendelijk. Ze deden hun uiterste best om jou een relaxte vakantie te bezorgen. Ik en mijn partner hadden half pension. In de middag hebben ze een uitgebreide lunchkaart voor een goede prijs. Voor ieder wat wils. Er zijn 2 grote zwembaden en 1 jacuzzi. Ook is er een lifeguard aanwezig. Tegenover het hotel vind je een mooi en groot openbaar zwembad (zoutwater) voor 5,50 p.p. Ook is er animatie en worden er iedere avond shows gegeven in het hotel. De kamers waren netjes. Ook de bedden lagen heerlijk. Er was genoeg kast ruimte waar je je spullen in kwijt kon. Niks op aan te merken. Het enige minpunt was de taal. Het Engels begrepen sommige wat moeilijk. Verder, een heel mooi hotel! Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

Heerlijk weekje bij kunnen komen

Onze zomervakantie was dit kat iets voor de zomer. Bewust gekozen voor Noord Tenerife ivm de lichte bewolking. Locatie is top. Op de hoek van de boulevard. Iedere avond lekker een wandeling gemaak naar een van de vele restaurants. De zwembaden zij ook heerlijk te noemen. De bedjes bij het zwembad staan wel wat dicht op elkaar, maar door de vele bedjes is er altijd wel plek. Het ontbijt is voldoende te noemen. Genoeg keuze alleen is het wel iedere dag (bijna) hetzelfde.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2018

een heerlijk hotel

een hotel om naar terug te gaan vanwege goede kwaliteit

Uitzicht vanuit het restaurant
Treintje Loro Parque