Spring Bitácora reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Prima hotel Vriendelijk en gezellig personeel Schoon en keurig geldt voor het geheel Fijne zwembaden met een apart bad voor online adults Goed voor een heel fijne vakantie

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Geweldig hotel

We komen hier al tientallen jaren en sinds de grote renovatie in Coronatijd is ook de hele zwembad ruimte prachtig mooi ingedeeld met voor elke leeftijd eigen ruimte!

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2023

Top hotel

Net hotel, zeer tevreden. Vriendelijke mensen. Goede douche en bedden. Voor ons super fijn dat er bij t zwembad een adult gedeelte is.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Geweldig. Aanrader

Fijn hotel, kindvriendelijk, super lekker eten, mooie kamers

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Mooi hotel

Mooi hotel met veel speel gelegenheid voor de kinderen,lekker gevarieerd eten en fijne sfeer.

Laatst bijgewerkt: 6 november 2017

Een zalige plek voor een fijne vakantie!

Goede service op elk gebied tegen een correcte prijs. Ruime kamers, gemotiveerd personeel, ruime keuze bij de buffetten. Het management doet er alles aan om op redelijke wensen van de klanten in te gaan. Een fijn evenwicht tussen genieten en ontspanning wordt moeiteloos bereikt.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2017

prima hotel

prima , familie hotel. personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. ligging was goed ligt overal dichtbij. helaas heel veel Engelstalige gasten . het eten daardoor haast allemaal gericht op Engelsen. dit had niet onze voorkeur. dit had wel wat minder Engels gemogen. zwembad was prima alleen de ligbedden stonden stijf tegen elkaar dit was niet zo prettig. verder mooi goed hotel. .

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2017

Super goed hotel

Hotel is super alleen het eten is echt vreselijk.........jammer dat dit zo slecht is, omdat de rest van het hotel echt super goed is snappen wij hier niets van.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2017

Prima hotel, ligt niet aan boulevard, maar alles is op korte loopafstand. Mooie kamer. Goed bevallen

Laatst bijgewerkt: 28 april 2017

Netjes, compleet en vriendelijk

Uitgebreide service mogelijk maar niet verplicht, ruime kamers en goede faciliteiten.