240 beoordelingen voor Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje Tenerife

• Kamer/ appartement
    8.1
    jeroen
    op 13.08.2022:

superlocatie, goed eten en vriendelijk hardwerkend personeel

appartementen rondom een lekker zwembad. genoeg bedjes, maar helaas ook hier het bekende handdoekje leggen. prima ontbijt/avondbuffet. 's middags kan je er prima terecht in de poolbar voor een pizza, patat en een lekkere burger. schoonmaakservice 6 dgn per week. parque del sol is een echte aanrader

Lieke
    op 05.07.2022:

Net mooi complex

We hebben een fijne vakantie gehad dichtbij de zee en boulevard

Ella
    op 23.06.2022:

Fantastisch!

Onze vakantie bij Parque del Sol was fantastisch! Het complex is goed ingedeeld, wij zaten in een appartement op de begane grond aan de straatkant (bij de put waar je overigens niet zoveel last van had als sommige andere recensies doen geloven). Het appartement zag er goed uit en was erg ruim. Ook het zitje buiten was fijn om 's avond een wijntje te drinken en een spelletje te spelen. Verder waren we ook erg blij met het grote zwembad en de heerlijke ligstoelen. Als we 's middags honger hadden dan konden we altijd wat eten aan de bar naast het zwembad en tijdens het zonnen bestelden we af en toe een lekkere cocktail om op ons ligbed op te drinken. Ook was er een zonterras met relaxte ligbedden en een douche om af te koelen. Verder hadden wij halfpension, dus ontbijt en avondeten inbegrepen. Wat beide erg lekker en goed bereid was. Het avondeten wisselde iedere avond af, waardoor je veel variatie en ook veel keuze had. De werknemers waren allemaal super vriendelijke en behulpzaam, wat ons een nog relaxtere vakantie heeft bezorgd. Al met al hebben wij een heerlijk relaxte vakantie gehad en zou ik het liefst zo snel mogelijk weer terug gaan. Super bedankt!

H
    op 28.05.2022:

Een leuk hotel je kunt er goed zijn.

Een leuk hotel met enkele nadelen zoals de kamers zijn erg gehorig wanneer je n.m. in bed ligt kun je de buren woordelijk verstaan.
    Het eten is prima en vriendelijk personeel mooi zwembad en voldoende ligstoelen.

Maria
    op 25.03.2022:

Fijne accommodatie, dicht bij t strand en centrum.

Een fijne accommodatie, ruim appartement met ruim balkon wel iets verouderd maar goed ingericht en zeer schoon. Vriendelijk personeel. Wij hadden halfpension wat zeer uitgebreid en lekker was. Enige minpunt was dat t doortrekken van de wc zeer gehorig was

Richard
    op 25.02.2022:

Kleinschalig, gezellig vakantie verblijf

Leuk appartementen complex , wel gehorige appartementen. Tikkeltje verouderde badkamer. Mooi verwarmd zwembad. Alleen vonden we het avondeten matig, weinig keuze.
    Zou zelf in de buurt wat opzoeken, en dat is er voldoende, om daar wat te gaan eten.
    Ontbijt was wel ok, is wel elke dag t zelfde maar wel te doen.
    In februari was er geen entertainment, was in avond doodstil.

Michael
    op 16.09.2019:

Vriendelijk, goede ligging, grote kamer

Genoten van het verblijf hier. Kamers waren erg groot, vaak schoongemaakt en we hadden ook een groot balkon.

Mike
    op 26.07.2019:

Mooie ligging met alles dichtbij wat je nodig hebt.

Wij hebben onze huwelijkreis hier gehad. Ideaal, goede service en fijn personeel. Goede ligging, al is het naar de boulevard met een rolstoel wellicht wat lastiger. Activiteiten voor ieder wat wils en overdekte parkeergarage voor je huurauto om de hoek. Er wordt 6 dagen per week schoongemaakt in het appartement als je zou willen.

Voor ons een dikke plus! Dit was onze 4e keer!

Faciliteiten van Parque Del Sol

Friday 30-9 Bewolkt
Saturday 1-10 Bewolkt

Contactinformatie van Parque Del Sol

Calle Londres, 11 38660 Playa Fañabé, Costa Adeje Costa Adeje, Spanje

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Parque Del Sol in Costa Adeje, Tenerife.

Vakantiepanel.nl heeft 240 vakantie beoordelingen Parque Del Sol.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Parque Del Sol vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Parque Del Sol scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Parque Del Sol vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Parque Del Sol en het actuele weer Costa Adeje. Bekijk hier ook andere Appartements Costa Adeje of Appartements Tenerife. Op de pagina van Costa Adeje vind je vakantiebeoordelingen Costa Adeje en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Parque Del Sol achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Parque Del Sol!

• Lieke
    op 05.07.2022:

Het avond eten was matig. Ontbijt was iedere ochtend het zelfde. Savonds was er geen entertainment.

• H
    op 28.05.2022:

Er waren veel ouders met kleine kinderen en zoals je wel weet huilen die veel . Het hotel bestaat uit enkele gebouwen als je n.m. deze ouders met kleine kinderen in 1 of 2 gebouwen bij elkaar in doet heeft de rest er niet zoveel last van.

• Maria
    op 25.03.2022:

Excursie naar Teide en/of Gomera.

• Richard
    op 25.02.2022:

Zorgen dat je geen lange rijen krijgt tijdens ontbijt of avondeten. Stonden notabene buiten te wachten in dikke rij om te gaan eten. Nog nooit eerder meegemaakt. En t was echt niet druk. In het park. Meer variatie in avondeten. Mocht je slecht te voet zijn, moet je dit park niet boeken. Veel trappen.

• Mike
    op 26.07.2019:

Loro & Siam Parque, Radikal Jetski(3u jetski safari voor de durfals, Tony Roma's voor de beste ribs/steaks of burgers. Pico del Teide voor de natuurliefhebbers! Zo kan ik doorgaan met tips en aanbevelingen. Kortom; genoeg te doen!!