82 beoordelingen voor Hotel Los Hibiscos in Costa Adeje Tenerife

Los Hibiscos

3 sterren
8.0
  • Animatie
    7.2
  • Eten & drinken
    7.9
  • Faciliteiten
    7.9
  • Hygiëne
    8.2
  • Kamer
    7.8
  • Kindvriendelijkheid
    7.7
  • Kwaliteit bedden
    7.4
  • Ligging
    7.9
  • Prijs/ kwaliteit
    7.7
  • Service personeel
    8.3
  • 3 experts: 8.0
  • 79 vakantiegangers: 7.9
82 beoordelingen
  • 8.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Cor
    op 06.05.2017:

    Schtterende ligging, mooi appartement, vriendelijk personeel, diner kon beter

    Prima hotel.enige nadeel is, dat het laatste uur van de dinertijd, een aantal gerechten niet meer worden aangevuld(op=blijkbaar op) dan wel koud zijn.

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Yvonne
    op 12.04.2017:

    Prima hotel

    De kamers zijn erg mooi!! (We hadden een comfortkamer) en ook erg schoon net zoals het hele complex!
    Ontbijt erg goed , lunch en diner prima!
    Ligging heel fijn , alleen niet voor mensen die slecht ter been zijn!
    Bedden meer dan goed!!

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      6.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    Wilma
    op 06.04.2017:

    goed, maar niet speciaal

    Ligging is gunstig. Eten en drinken is vaak hetzelfde. Weinig variatie. Kamer sober. Geen wifi, of alleen tegen betaling.(Niet meer van deze tijd.) Animatie stelt niet veel voor.

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Harrie
    op 09.03.2017:

    Mooi hotel maar erg veel geluidsoverlast.

    Mooi hotel. Kamers erg gehorig. Het hotel is ingesloten door twee drukke wegen.

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Luuc
    op 22.02.2017:

    leuk hotel

    Leuk hotel voor de prijs, licht tekort aan ligbedden zwembad, Veel te vroeg opgehaald voor de terugreis (3,5 uur van te voren voor een transfer van 20 min) terwijl je bij Ryan Air al van te voren via internet moet inchecken. Daardoor ontbijt gemist.

    Lees meer
  • 8.0
    • Animatie
      7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Carol
    op 13.02.2017:

    Plezierige en vriendelijke accomodatie

    Plezierige omgeving, uitermate vriendelijk en service-gericht personeel, dat ook tijdens grote drukte blijft glimlachen en zelfs tijd maakt voor een grapje of vriendelijk woord.

    Lees meer
  • 9.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Susanne
    op 13.02.2017:

    Geweldig hotel

    Heerlijk hotel als je voor je rust komt,alles in het Duits maar dat vond ik geen probleem,alleen erg jammer dat er savond,s niks te doen is aan entertaiment.
    Muziek is erg flauw maar je ligt zo centraal gelegen dat je alle kanten op kan.
    Het eten was goed maar soms ook eentonig

    Lees meer
  • 8.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      9.0
    Rita
    op 06.02.2017:

    Geweldig

    Geweldig schoon hotel en een goede kwaliteit van alle maaltijden. Erg vriendelijke personeel.

    Lees meer
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 11
  • Cor
    op 06.05.2017:

    Houdt rekening met de gasten die het laatste uur van de dinertijd ook smakelijk willen eten.

  • Yvonne
    op 12.04.2017:

    Wij zouden niet meer via Prijsvrij / sunmix boeken omdat zij geen eigen transfer hebben, en je daarmee dan het risico loopt dat je inplaats van een transfer van een half uur ,twee uur!! Van te voren al wordt opgehaald dus 4 uur voor vlucht tijd!!

  • Wilma
    op 06.04.2017:

    Ga naar de Teide. Maak zelf een leuke vakantie. Los hibiscos is alleen aan te bevelen voor de gunstige ligging.

  • Carol
    op 13.02.2017:

    Ligstoelen "reserveren" is niet toegestaan, maar wordt ook niet echt afgedwongen, zo blijft een groot aantal stoelen een deel van de dag gewoon leeg. Zonde voor hen die wel graag willen zonnen. Heel erg afgestemd op de Duitse toerist, er zijn toch ook andere nationaliteiten ?

  • Susanne
    op 13.02.2017:

    Als je echt van je rust houd dan raad ik je zeker dit hotel aan.

« 1 2 3 4 5 6