73 beoordelingen voor Hotel Los Hibiscos in Costa Adeje Tenerife

Los Hibiscos

8.2
    Judith
    op 15.01.2017:

Uitstekend, niet te groot familie hotel.

Prima hotel voor een weekje. Zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Wel bijna allemaal duitse gasten.

Hilda
    op 29.12.2016:

Geweldig!!

We zijn hier in december 9 dagen geweest met 2 volwassenen en 1 kind van 6 jaar. Hotel superschoon, personeel heel erg vriendelijk, ligging van het hotel perfect direct bij winkels en klein stukje lopen naar zee. Wandelend langs de zee en boulevard kun je naar playa de las Americas of los cristianos lopen. Ook ben je binnen 10 minuten lopen bij de haven. Het enige dat ik jammer vond was dat het zwembad verwarmd zou zijn, maar ijskoud was. Alleen het peuterbadje was nog een beetje te doen voor onze zoon. Ontbijt was elke dag het zelfde, maar wel heel goed en redelijk uitgebreid. Lunch en diner ook zeer goed. 95% Duitsers, maar dat maakte voor ons niks uit. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

J.
    op 03.12.2016:

goed verzorgd all inclusief hotel

goed verzorgd hotel met actieve, goede bediening. Netjes en schoon. Ruime keus in buffetten

Anna
    op 20.11.2016:

prima hotel met goed eten

mooi goed onderhouden hotel. De kamers rond het zwembad zijn prima< De rest zijn veel minder en slecht gelegen

Tineke
    op 14.03.2016:

Zeer verzorgde accommodatie

Goed eten, schoon, heel erg vriendelijk personeel, iedereen deed verschrikkelijk zijn best om het de mensen erg naar de zin te maken, niemand uitgezonderd

Rene
    op 14.02.2016:

wat een verwennerij!!!;)echt Duits

Een prima hotel op een goede ligging en vriendelijk personeel , die erg hard werkt prima bedden en erg veel duitsers . Niet meer van deze tijd dat je voor
    wifi moet betalen (15 euro)
    Maar voor de rest zeker een hotel om terug te keren

J.A.
    op 28.10.2014:

Een gemoedelijk en gezellig hotel voor een heerlijke vakantie!

Een leuk kleinschalig hotel, dus niet massaal. Merendeels duitse gasten, zo ook de animatie. Wij vonden dit niet erg. Flesjes water op de kamer bij aankomst. Het eten is echt lekker, voor iedereen wat wils. Allerlei soorten vlees en vis, pasta's en salades etc. Voldoende plek in het restaurant en op het terras. Behalve de dinsdag elke dag een schone opgemaakte kamer. Badhandoekenservice ideaal, op dinsdag, donderdag en zaterdag wisselen. Je betaalt borg, €10,00 en krijg je terug bij einde vakantie. Animatie team niet opdringerig. Leuke shows. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de wellness in het hotel. De boulevard is erg dichtbij en loopt helemaal door tot aan Playas de las Americas.

EJA
    op 01.09.2014:

ontzettend fijne vakantielocatie

Uitermate vriendelijke ontvangst bij receptie en restaurant. Fantastische en uitgebreide buffetten. Kamers ruim en altijd goed schoon gehouden met frequente wisseling van de handdoeken. Heel fijn! Leuke keuze uit 2 alcohol vrije (kinder) cocktails. Gezellige laagbouw van het hotel. Zwemwater heerlijke temperatuur. Groot balkon. Goed verduisterend en zonwerend tweede gordijn. Kortom, voor ons een heerlijke vakantie plek!

• Hilda
    op 29.12.2016:

Huur een auto en rij het eiland over, de teide en het landschap erom heen is prachtig. Een ritje naar santa Cruz of puerto de la Cruz. En het loro parque is echt een bezoek waard, zo mooi!! Ook met de bus kun je overal vrij eenvoudig komen.

• Anna
    op 20.11.2016:

wij hebben voor onze boeking contant met prijsvrij opgenomen,omdat wij een kamer met balkon wilden. Hierover zijn wij helemaal fout geinformeerd door prijsvrij en kregen een beganegrond kamer in een donker hoekje. Na veel geregel hebben wij zelf na een paar dagen een andere kamer met balkon kunnen krijgen, maar de kamers die ons dus via prijsvrij waren aangeraden waren alleen maar kamers op de begane grond. De telefonistes van prijsvrij wisten van toeten nog blazen. Slechte voorlichting

• Tineke
    op 14.03.2016:

Het animatieteam deed alles alleen in het Duits, jammer

• Rene
    op 14.02.2016:

Masca wandeling erg mooi om te doen !!!

• J.A.
    op 28.10.2014:

- huur een auto en ga naar de El Teide en Puerto de la Cruz. Icod de Los Vinos met de El Drago (Drakenbloedboom) is ook zeer de moeite waard. Dan zie je het echte Tenerife. Ontzettend mooi daar! - Een mooi strandje is Playa de Las Teresitas bij Santa Cruz. - vertrek je pas later in de middag, vraag dan of je de kamer een paar uur langer aan kan houden. Ze hebben wel een speciale (afgesloten) ruimte om je koffers zo lang in te zetten. - omgeving is minder geschikt voor mensen slecht ter been vanwege de hoogte verschillen.

« 1 2 3 4