204 beoordelingen voor Aparthotel El Duque in Costa Adeje Tenerife

8.1
    Jacco Kerkhof
    op 01.05.2022:

Laagbouw, groen, klantvriendelijk!

Dit was ons 2e bezoek aan El Duque eerst meet 1 baby nu met een 3 jarige en een baby. We kozen voor een premium apartement en dat is zeker het geld waard. Niet alles is nieuw maar wel zeer ruim opgezet. De kids sliepen in de woonkamer in een babybed en een uitklapbed. Beiden een prima matras! Wij een zeer ruime slaapkamer met veel kastruimte. Het apartement mag wat gemoderniseerd worden maar is ruim, heeft alles wat je nodig hebt en vooral een fantastisch terras!

We hadden all inclusive (dit was bij de boeking goedkoper dan halfpension) vreemd maar we hebben er maar gebruik van gemaakt omdat dit voor onze situatie met kindjes handig is. De 3 eetmomenten zijn prima en ook de tijden ruim genoeg. De maaltijden zijn prima, redelijk wat variatie en fijn om te zien dat ze zoveel mogelijk ingredienten een 2e kans geven bij een ander gerecht als er wat overblijft. Het personeel is heel vriendelijk zeler ook voor kinderen en helpt waar het kan om je in alles te voorzien.

Er is in de 3 tussenliggende jaren veel aandacht geweest voor onderhoud. Schilderwerk, het restaurant en de bar en het prachtige groen overal. Er blijven ook een paar aandachtpuntjes. Het moderniseren van de ruime en prettige kamers en het bijhouden van de tegeltjes van het zwembad (dit waren ze aan het doen toen we er waren na sluitingstijd van het zwembad). Daarnaast 1 aandachtpunt en dat is sfeerverlichting in de appartementen en het restaurant. Dit is vooral heel functioneel en veel nu. Niet zo prettig.

Familie Visser
    op 30.04.2022:

Aanrader, kindvriendelijk, echt super goed bevallen!

De ligging is fantastisch, je wandelt zo even naar winkeltjes of naar de boulevard. De appartementen zijn heel schoon, het personeel is vriendelijk. Wij waren er op vakantie met onze drie kinderen. De speeltuin is minimaal vind ik maar er is ieder geval een speelmogelijkheid.

De zwembaden zijn koud. Dat er een zwembad verwarmd is klopt niet, dat vond ik wel jammer voor ons jongste kindje. Het water was gewoon te koud voor hem.
    De zwembaden zijn wel prima te doen als het warm weer is en vanaf kids vanaf 8 jaar denk ik.

De shows op avond zijn erg leuk. Er is elke avond een show. Dit is super goed geregeld.

Het buffet en het eten is prima.

Peter van liere
    op 26.01.2020:

Slecht entertainment

Het all inclusief is weinig gevarieerd en onder de maat. (Slecht) Het ontbijt was redelijk maar iedere dag het zelfde. Weinig variatie.

Nadia
    op 05.12.2019:

Prijs/kwaliteit goed

Kan wat opfrissing gebruiken de kamers.
    Eten is goed voor deze prijs

Prive
    op 21.10.2019:

Geweldig schoon hotel.

Wij hebben enorm genoten! Vriendelijk personeel, mooi zwembad.
    Elke dag schoonmaak van de kamers.
    Het eten was af en toe wat lauw, maar enorm veel keus!! Je kon het zo gek niet bedenken of het was er.
    Wij hadden all in, en qua alcohol genoeg keuze!
    Elke avond live muziek.

B.
    op 02.03.2019:

Schoon, verzorgd, vriendelijk personeel

We hebben genoten van de prettige sfeer op het park, het straalt rust, reinheid en regelmaat uit. Het is fijn te merken dat het personeel met plezier hun werk doet in een goede onderlinge verstandhouding. De afstand naar het strand is prima te lopen, eventuele boodschappen kun je dichtbij halen.

Hillyanne
    op 28.02.2019:

prima hotel

prima hotel, heerlijk eten, zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel.

Jan
    op 21.02.2019:

Prettig hotel

We hebben hier een prachtige vakantie doorgebracht.

Faciliteiten van El Duque

Friday 1-7 Bewolkt

Contactinformatie van El Duque

Avda. Bruselas Nº 14 38660 Costa Adeje, Spanje
T (34) 922 718 500 F (34) 922 719 031 I E info@el-duque.com

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel El Duque in Costa Adeje, Tenerife.

Vakantiepanel.nl heeft 204 vakantie beoordelingen El Duque.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel El Duque vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel El Duque scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen El Duque vind je op deze pagina ook eventuele foto’s El Duque en het actuele weer Costa Adeje. Bekijk hier ook andere Aparthotels Costa Adeje of Aparthotels Tenerife. Op de pagina van Costa Adeje vind je vakantiebeoordelingen Costa Adeje en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling El Duque achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling El Duque!

• Jacco Kerkhof
    op 01.05.2022:

Alles overwegende een super fijne plek. We komen zeker nog eens terug. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel wat er al lamger werkt. En vooral een hele fijne ervaring met de laagbouw en al het groen. Vraag nadrukkelijk om een appartement met zwembadzicht. Dikke pré!

• Peter van liere
    op 26.01.2020:

In geval van nood geen reisleiding bereikbaar. Er staat beschreven 24/7 bereikbaar, maar geen telefoonnummer. En als je al iemand kan bereiken is het in het Duits

• Prive
    op 21.10.2019:

Bij de bar mogen wat meer tafels en stoelen staan, af en toe konden we niet zitten.

• B.
    op 02.03.2019:

Bij verblijf van een week (of langer) is het prettig dat de vloer tussendoor een keer gedweild wordt. Eventueel kan het andere werk dan een keer blijven liggen (bijv. bed opmaken, badkamer schoonmaken)

• Hillyanne
    op 28.02.2019:

het van te voren kunnen reserveren van een bepaald appartement, dit is nu niet mogelijk.