Exe Sevilla Macarena reviews

4,1
3,8

Laatst bijgewerkt: 15 april 2024

Voor 4 sterren een zeer matig gedateerd hotel.

Heel gehorige kamer. Het lijkt alsof de buren bij jou in de kamer zitten. Vooral als je wilt slapen is dit erg irritant. De meest vreemde geluiden komen je kamer binnen, als je begrijpt wat ik bedoel. Een drukte tot vaak half drie in de nacht. Er is weinig gelegenheid om te zitten en in alle rust je krantje te lezen. Alleen in de ontvangsthal staan wat zitjes. Maar ook daar is zo gehorig dat je elkaar amper kunt verstaan. Er is geen buitenterras en ook geen zwembad, terwijl dat wel op site stond. Alleen een dakterras. Dit is dermate slecht verzorgd, dat het niet bepaald uitnodigend overkomt. Er zat ook nooit niemand. De Wifi was oké ! We hadden er fietsen gehuurd, maar als dan je banden niet goed op spanning staan, krijg je te horen dat er geen fietspomp in het hotel aanwezig is. Dan moet jezelf in de stad maar op zoek gaan. De liften zijn zo slecht onderhouden en maakten zoveel bijgeluiden, dat we in het begin dachten dat we misschien voor de veiligheid misschien beter de trap konden nemen. Je kunt er 's avonds niet eten. Ze serveren alleen ontbijt. Ook dit hadden we niet verwacht. Het dichtstbijzijnde restaurant van een beetje kwaliteit was 1500 mtr. lopen. De kwaliteit van het ontbijt was wel goed te noemen. Als we dit allemaal van te voren hadden geweten, had we hier zeker niet geboekt.

Baars
Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

zeer slechte service

aangezien er heel slecht weer werd voorspeld de reis via Prijsvrij proberen om te boeken. er word alleen geschermd met de voorwaarden. de vlucht heb ik zelf om kunnen boeken. het Hotel wilde me niet helpen met het verplaatsen van de datums dat kan alleen de reisorganisaie. ik kon wel een nieuw verblijf boeken. weer gebeld met Prijsvrij maar totaal geen medewerking. laatste keer dat ik een pakketreisboek via Prijsvrij

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Sevilla in 6 dagen

Een mooie stad, met heel veel bezienswaardigheden. Openbaar vervoer met buslijn C4, dit is een bus die in een cirkel rijdt, brengt je bijna overal. Een buskaartje kost je 1,40 €

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Prachtig hotel

Prachtig hotel op een goede locatie.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Midweek SevillaHotel ligt

Hotel ligt buiten centrum: half uur lopen of met bus (die om centrum heen rijd) ongeveer 20 minuten

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Prachtige locatie

Mooi hotel op een prachtige locatie

Laatst bijgewerkt: 23 september 2023

goed Hotel

Hotel ligt wel aan drukke straat

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

Fijn, schoon hotel. Prima ontbijt. Ook glutenvrij

De ligging is echt perfect. Een heel fijn hotel. Jammer dat het zwembad niet open was bij 25gr. Verder zou een waterkoker fijn zijn

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Oud hotel waar ze wel met vernieuwing bezig zijn

Oud hotel waar ze met vernieuwing bezig zijn. En het ruikt op de kamer muf

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2023

groot, onpersoonlijk iets wat gedateerd

wat gedateerd, groot en onpersoonlijk. ontbijt massaal we hadden de pech met de kamer net boven een bushalte en parkeer ingang

hal
Hotel