allsun Mariant Park reviews

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

prima hotel

goede prijs kwaliteit eten vonden wij minder ligging heel fijn fijne animatie

Laatst bijgewerkt: 15 september 2022

Prijs kwaliteit technisch goed hotel

Hotel is voor de prijs goed. Wel een mooi zwenbad met grotetuin er om heen.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Leuk kindvriendelijk hotel maar geen 4 sterren waard

Van de speeltoestellen was er de helft kapot en ze stonden in de volle zon. Babybed was men vergeten en de eerste nacht ook niet meer mogelijk. Voor het eten moest men in de rij staan en het vlees was meestal kip of varkensvlees. Kinderbuffet was leuk maar droge pasta met alleen tomatensaus was echt te min. Doe dan echte bolognaise saus met iets meer groente. Airco kon de hitte niet aan en de badkamer douchewand lekte. Deze werd gemaakt op het moment toen we alweer weg moesten. Aan het einde vd vakantie was het zo druk dat er geen ligbedje meer verkrijgbaar was aan het zwembad. Ligginf is wel ideaal en de animatie was heel leuk. Wel heel erg Duits gericht. Voor all inclusive mag de buitenbar wel beter. Er waren bv geen ijsjes voor de kinderen en de hapjes waren er weinig. Tevens was het iedere keer de hapjes die overbleven uit het restaurant. De leftovers....niks nieuws.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

net hoetel wat volgens mij net 4 sterren waard is.

Leuk hotel waar zeer veel Duitsers zijn en nagenoeg geen Nederlanders.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Mooi park super gied eten

Het personeel is heel vriendelijk eten is heel goed

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Veel duitsers

Prima hotel maar er waren erg veel Duitsers. Alles was dan ook in het Duits.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Mooi Hotel goede service en een fijne ligging.

Jammer over het eten zag er redelijk goed uit, maar de smaak viel tegen de warme groenten waren niet lekker.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

Goed, ruimtelijk hotel

Net, ruimtelijk en schoon hotel, waarin je niets tekort komt. Als wij kleine minpuntjes mogen benoemen zijn het, het koude zwembadwater, de drukte in het restaurant en de animatie die alleen in het Duits is.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2019

Het is op zich een prima hotel , alleen als er iets gebeurd dan heb je niet veel medewerking van het hotel , om maar wat te noemen mijn gehoorapparaat is verdwenen van me kamer maar een verklaring dat het verdwenen is in het hotel ,werkte niemand mee das minder Verder mag het personeel wel op cursus engels is enorm duits georieenteerd, kun je geen duits dan heb je pech

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Mooi gelegen hotel

Heerlijk om te ontspannen, lekker eten en drinken, mooie omgeving.

Uitzicht vanaf hotelkamer kant zwembad
Relaxen aan het zwembad
Zwembad