Sandos El Greco reviews

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Uitgeblust en sterk verouderd hotel.

Hotel ligt aan een prachtige baai en daar is ook alles mee gezegd. Eten is van zeer slechte kwaliteit...opgewarmde diepvries groenten en pork & chicken. Ontbijt was redeljk maar middag en avond eten waren slecht. Ook is het hotel sterk verouderd. Je ligt hutje mutje bij t zwembad te staren naar eem "witte"muur. Hele vakantie hadden we een sterke riool geur in onze kamer. Afschuwelijk.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Mooie ligging aan het strand. Goed eten en goede kamers

Goed hotel maar de ligbedden bij het zwembad is vreselijk. Kop aan kont. Helaas 4 dagen niet de zee in gekund wegens kwallen.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Top vakantie gehad

Dit jaar voor de tweede keer naar El Greco gegaan, en de heerlijke vakantie van 2021 werd vanaf dag één weer voortgezet in 2022. Perfect weer, een mooie ligging aan een intieme baai, lekker eten en drinken… alle ingrediënten voor een mooie vakantie waarop we volop van elkaar hebben genoten. Helaas was ons favoriete lid van het animatie team Juan er dit jaar niet meer bij, maar hij blijft in onze herinneringen voortbestaan.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

Het was oke.

Eerste opzicht lijkt het top. Maar de airco deed het niet, badkamer stonk enorm. Eten was all inclusief maar elke dag hetzelfde, ontbijt lunch en diner. Vind ik erg jammer. Ze hadden wel veel verschillende dingen maar het was oke niet echt heel lekker.

pieter en sylvia
Laatst bijgewerkt: 19 september 2021

Goed eten, schone kamers, topanimatie

Een hotel gelegen in een rustiger deel van Ibiza, in het Noordoosten. Het hotel ligt direct aan een baai, waar je prima kunt snorkelen. Ook ben je op enkele honderden meters van de bushalte. Het eten is gevarieerd. Wel is er weinig variatie tussen de dagen. Toch is het zeker de moeite waard om al inclusive te pakken. Voor 10 euro per persoon per dag heb je dit bedrag er al met twee mochito;s uit. In een restaurant buiten dit hotel heb je voor 15 euro een hamburger met frites. Wel is het wat rumourig in de eetzaal, maar dat is wel vaker bij all-inclusive-hotels. Ook is er altijd voldoende eten. Het wordt snel aangevuld. De aankleding van dit restaurant kan gezelliger. Elders had dit meer aandacht, zoals in de vorm van tafels van boomstammen. Kamers zijn erg schoon. Wel waren er twee glazen, die we hadden gekocht, ook opgeruimd. ;-( Hou dat dus in de koffer. De animatie is fantastisch, Niets ten nadele van de dames, zij deden hun werk fantastisch. Toch sprong Juan er letterlijk uit. Een rasartiest, die je niet zomaar in een animatieteam zult verwachten. Een professioneel danser, die het hele publiek op een bijzondere manier weet te amuseren. Hij heeft geen taal nodig.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

mooie ligging

enige min punten, gehorige kamers,je hoort echt alles en het eten is in alle resorts niet goed. maar je kan daar in veel restaurants lekker en goedkoop eten.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

Schoon, vriendelijk personeel, eten en drinken prima

Mooi hotel met aardig personeel. Volgend jaar weer

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2017

Goede uitvalbasis om Ibiza te verkennen.

Kleine maar schone slaap- en badkamer. Wij keken uit op een olat dak met in de verte de zee. Eten is goed van smaak, soms veel van hetzelfde. Airco staat te hiig voor de tijd van het jaar(oktober). Receptiemedewerkers vriendelijk en behulpzaam, dit geldt ook het meeste personeel in het restaurant en de bar.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2016

Prima hotel als je geen hoge verwachtingen hebt.

Kamers prima en netjes. In de tijd dat wij er zaten veel Engelse, het eten was erg vet. Weinig variatie en als je niet van eieren, vette worst, spek en witte bonen in tomatensaus houd dan heb je pech. Het restaurant was niet gezellig, leek meer een kantine. Voor ons een rede om niet meer terug te gaan.

Uitzicht uit de eetzaal