Club Can Bossa reviews

3,3

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

mooi en schoon hotel

Lawaaig, maar verder een prima hotel.En het eten is prima

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Gezellig sfeervol hotel prima prijs/kwaliteit

Het hotel is vrij basic, maar heeft een sfeervolle tuin. Is wel gehorig, wij zaten op de 7e verdieping met een airco unit boven ons op het dak die de hele nacht door geluid maakte. Eten is niet bijzonder maar wel te doen. Wij hebben wel een paar keer buiten de deur gegeten. Heel vriendelijk personeel. Ik zou er zeker weer heen gaan.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2022

Super vakantie!

Erg vriendelijk personeel! Echt mega schone kamers, geen vuiltje of vies randje. Bedden slapen heerlijk! Fijne douche die snel warm is. Eten is lekker. Groot terras waar je kunt zitten. Centraal gelegen.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2022

schoon hotel met super service

een goede ontvangst..schone kamers en dagelijkse schoonmaak, tijdens het buffet een prachtige tafel die de rest van de week werd gereserveerd voor ons. er werd goed geholpen bij vragen en aanbevelingen gedaan.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

top hotel, goede ligging en lief personeel

Hotel can bossa ligt perfect van de clubs en ushuaia is 15 min lopen. Je zit dus niet in de uitgaansstraat dat scheelt een hoop. Bedden zijn prima net als de kamer en douche. Het is wel gehorig dus oordoppen mee is slim. Avondeten is ok maar als je vegetarier bent wat lastiger. Wij hebben in de middag een zwaardere lunch gedaan en dan in de avond lekker salade want dat is er voldoende

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Simpel schoon en goede locatie

Dit hotel ligt op een prima locatie ten opzichte van het strand en winkels…tevens is het zeer schoon met vriendelijk personeel.. Wel is het een uitval plaats voor jongeren die s’avonds uitgaan. Het kan er s’nachts dus wat rumoerig zijn. Bovenal hebben we er wel genoten!

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Leuk hotel ligt uit de drukte maar ook wel weer dicht bij

Je wordt vriendelijk ontvangen en met name in het restaurant lopen twee oudere dames die de vriendelijkheid zelf zijn. Zouden veel horeca mensen in Nederland een voorbeeld aan kunnen nemen. Het eten in buffetvorm is goed en voldoende variatie. Kamer is netjes, bedden naar mijn idee iets te hard, maar dat is persoonlijk. Badkamer met bad en douche is prima. Hotel ligt iets van de drukte af maar binnen 5 minuten ben je op de hoofd straat.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Fantastisch hotel perfecte ligging

Fantastisch hotel perfecte ligging. Uiterst vriendelijk personeel. Zowel ontbijt als avondeten boven verwachting. Al het vermaak op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Gezellig hotel!

Hotel is schoon. Personeel heel aardig en behulpzaam. Kamers prima en buffet ook helemaal goed.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Een fijn kleinschalig hotel