Torre Azul reviews

3,8

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Fijn hotel aan de rand van de boulevard vlak bij de haven.

Het hotel is prima in orde. Wij hadden een kamer op de 12e verdieping met fraai uitzicht. Kamer heeft een balkon. De buurt is druk en gedateerd. Omdat het aan de rand van de strip ligt is het telkens een flink stuk lopen

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Heerlijk verblijf met geweldig ontbijt en dinerbuffet. Personeel was heel aardig en er was altijd voldoende.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Prima hotel met leuk personeel.

Fijne drankjes aan het zwembad, ook lekkere (redelijk gezonde) fruitcocktails met alcohol.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Zeer slecht niet wat er op hun site staat!

Werden goed ontvangen. Eenmaal op de kamer miste de bedden poten en daar doen ze niks mee. De kamers zijn zeer luidruchtig alles lijkt wel gipswandjes waardoor je de helenacht dronken mensen aan het schreeuwen hoort luid en duidelijk.Ook hoor je het doorspoelen van de wc in andere kamers de heledag. Het is een adult only hotel maar je zit wel tegen de basisschool aan. En ten slot je hebt een spa hotel maar je moet flink betalen wil je er gebruik van maken.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Super hotel heerlijk eten

Super hotel dicht bij het centrum aan het strand heerlijk eten

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Het kan ermee door

Met mijn partner in het hoogseizoen geweest. Veel uitgaande jongeren in het hotel. Het is een wat verouderd hotel. Het is extreem gehorig. Dus gebroken nachten gehad, omdat veel jongeren 's nachts met veel bombarie terugkwamen. Als er naast ons werd gedoucht of naar de wc werd gegaan dan leek het alsof het in onze badkamer plaatsvond. Het was erg heet en de airco werd niet koud. Het bleef dus ook te warm op de kamer. De laatste 3 dagen ook erg last gekregen van rioollucht in de badkamer. Ontbijt was prima. Personeel was vriendelijk en het zwembad was diep en koel waardoor je goed kon afkoelen. Ik vond het welness gedeelte ook erg mooi en leuk.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2022

Goed hotel zodra je dichtbij de strip wilt zitten.

Opzich een prima hotel voor de prijs die je betaald. Heeft zeker nog verbeterpunten, maar zodra je bijna niet in het hotel bent is dat prima.

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Hele fijne service met aardig personeel en een mooi hotel

Heel erg genoten van ons verblijf in Torre Azul. Het is een mooi hotel met een heerlijk zwembad waar ze heerlijke versgemaakte smoothies verkopen voor maar 3,80! Ook de kamers waren super met lekkere zachte bedden en een regendouche.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Goede locatie, wel gehorig

Goede locatie: dichtbij het strand, een Spar supermarkt en allerlei winkels. Wel een beetje gehorige kamers; er zijn natuurlijk veel feestvakantiegangers in El Arenal en die hoor je zeker als je in de kamer naast hen zit. Voor lichte slapers dus niet de beste keuze. Het personeel is erg vriendelijk en kunnen ook een taxi voor je boeken naar het vliegveld dat bij ons op zo'n 18 euro uitkwam. Wij hadden gevraagd om een taxi waarin je met de pin kon betalen, dan hebben ze een SumUp bij zich! Het zwembad is trouwens ook fijn; er is vrijwel altijd de keuze tussen zon en schaduw en er zijn genoeg extra bedden opgestapeld voor als het 'vol' is. De wellness bestaat uit een voetenbad, turks bad, sauna, jacuzzi en biodouche, geen massage oid dus!

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Mooi schoon hotel

We hadden tijdens ons verblijf een badkamer lek, dit doorgegeven aan de receptie. Binnen 1 min stond er iemand op de kamer een uurtje later was alles gemaakt. Super!!! Ontbijt uitgebreid. Kamers heel schoon. Wat rumoerig maar konden wij prima mee leven

Ons uitzicht