Helios Mallorca reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2019

Uitstekend ! geschikt voor ouderen!

Een onlangs aan des eisen des tijds aangepast hotel, Uitstekend !

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

fantastisch hotel

perfect hotel gunstig gelegen nette kamers eten supergoed goede uitvalsmogelijkheden vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

Fantastisch en genoten

Mooi en schoon hotel. Goede ligging voor uitstapjes. Personeel heel aardig, maar rustig. Eten was ruime keuze en lekker.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2018

Goed gezellig vriendelijk personeel in een woord top

Goed gezellig vriendelijk personeel dicht bij strand en centrum

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2018

Prima hotel, mooie ligging

Dichtbij El Arenal en de hoofdstad Palma. Goed ontbijt, goede bedden.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

leuk, gezellig hotel

het is een mooi, schoon, en gezellig hotel. vriendelijk personeel was zeer vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2017

Valt tegen

Het is een redelijk hotel maar zo veel gehoor op de kamers je hoort echt alles bussen komen af en aan vrachtwagens de tv van de buren doortrekken echt alles hoorde we niet ontspannend we hadden uitzicht op een gebouw andere kant had uitzicht op een weg dus niet echt vakantie sfeer een kakkerlak op de balkon en de schoonmaaksters maakte alleen bed op en leegte de prullenbak en nieuwe handdoeken verder deed ze niks wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar niet door dit hotel

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2017

hotel of appartement ideaal met kinderen

hotel Helios ; kindvriendelijk schoon fohn aanwezig schone beddengoed handdoeken ook aanwezig keuken voledig te gebruiken etc

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2016

Slecht eten voor de rest oke.

Wij zijn in oktober in dit hotel geweest, het kan misschien daar aan liggen maar het eten vonden wij erg slecht. We hebben 1 avond daar gegeten en hadden allebei last van de maag. We zijn dan ook de rest van de avonden gaan uiteten. Het ontbijt was wel te doen maar ook niet super, het brood en de vleeswaren waren niet vers en dat proefde je ook zeker. Verder een erg mooi hotel en netjes hotel. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en het personeel was vriendelijk. Het stadje vond ik zelf qua winkels wat minder, we liepen vaak richting el arenal voor de winkels en restaurantjes.