THB Cala Lliteras reviews

2,9

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Mooi en verzorgd hotel. Vriendelijk personeel.

Een goed hotel gezien prijs/kwaliteit verhouding.zowel de kamers als het eten is uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Heerlijk hotel op prachtige locatie!

Helaas hadden we precies de paar regendagen in de herfstvakantie te pakken. Dus niet gezwommen in het mooie zwembad en veel op pad geweest in de omgeving. Het eten was prima. Elke avond een ander thema. Alles in het hotel is ruim opgezet. Vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2019

Mooi gerenoveerd hotel. Badkamer had wat groter gemogen

Mooi hotel. Wij waren de enige Nederlanders in hotel. Alles was Duits. Ook de stad was alleen maar Duitsers. Ik zou daarom niemand adviseren om er naar toe te gaan. Brood maaltijden waren goed. Warme maaltijd vond ik de warme gerechten niet voldoende warm.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2018

Leuk hotel

Het hotel is mooi gelegen aan het water. Het hotel zelf is niet al te groot en heeft een mooi zwembad. Het personeel was op een aantal medewerkers vriendelijk, maar sprak amper Engels.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2018

Goed hotel op een mooie locatie dichtbij het strand.

Wij hebben erg genoten van onze vakantie in dit hotel. Zeker een aanrader! Moiie kamer met uitzicht op zee. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en dagelijks nieuwe handdoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het diner, wij hadden half pension, was gevarieerd. Vriendelijk personeel!

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2018

Een goed en net hotel

THB Cala Lliteras is een goed hotel. Het hotel is ook goed onderhouden. De kamers zijn netjes. Het hotel hanteert op dit moment een adult only concept, dus er zijn geen kinderen. De ligging is aan een doodlopende weg en aan zee, dus een rustige ligging.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2018

Fantastisch personeel, prima!

Meer dan we hadden kunnen verwachten voor de prijs die we betaalden. Ruim aanbod vers en gevarieerd eten. Schone kamers.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2018

Mooi hotel op goede lokatie

Dit 4-sterrenhotel, adults only, heeft een mooie ligging, nabij strandje en stad. Goed verzorgd restaurant met volop keus, personeel bijzonder vriendelijk en schoon hotel. Uitstekend wifi. Aanrader.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2018

Prima hotel gelegen aan zee

Hotel ligt aan zee en beschikt over een redelijk groot en schoon zwembad met een poolbar. Het prachtige strand van Agulla is 15 min wandelen. Loopafstand naar centrum bedraagt ongeveer 10 min. Prima kamers en dito bedden. Allemaal met (zij)zeezicht. Kamers worden goed schoongehouden. Vriendelijk personeel. Iedere dag lekker en gevarieerd eten.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2017

degelijk hotel op loopafstand van strand en dorpsstraat

De kamer en de bedden waren prima, al was de koeling niet krachtig. Het te korte douchegordijn liet veel spetters door en plakte aan je lijf. Gel en shampoo werden niet bijgevuld. WiFi op de kamer werkte nauwelijks, in de lounge wel. Het zwembad was heel leuk, met voldoende ligbedden en een groot terras. De bar had niet veel sfeer. Animatie was van wisselende kwaliteit en niet voor kinderen. Er was maar 1 (invalide)toilet bij zwembad en lounge. Ook bij het restaurant waren geen toiletten, je moest steeds naar je eigen kamer. Het eten was de eerste paar dagen niet best, daarna werd het beter. Met een paar minuten lopen zat je in de straat met gezellige terrasjes en winkels, heel leuk. Het strand was verder lopen. In het dorp en het hotel is alles vooral op Duitsers gericht, die vormen het leeuwendeel van de toeristen.

Uitzicht vanaf ons balkon.
Hotel vanaf zee gezien
deel van het zwembad met uitzicht landinwaarts