Hipotels Cala Millor Park reviews

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Het was in orde

Het hotel is netjes de omgeving een beetje vergane glorie maar veel was ook dicht . Al inclusief geld niet voor alle drankjes en ook snacks aan de pool bar vermeld dit gewoon netjes) Aanbod is overigens voldoende Eten was goed verzorg en gevarieerd .

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Luxe schoon goed eten

Vriendelijk behulpzaam. Vroeg om een rolstoel en werd gelijk geleverd

Mw. M. van de Kimmenade
Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Super goed hotel

Hr. H.T.M. Janssen
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Zomervakantie 2022

In alle opzichte een meer dan prima hotel! Schone en ruime kamers, vriendelijke bediening / personeel, uitstekende service, gevarieerd en erg lekker gegeten ..... TOP locatie voor een TOP vakantie !

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Prachtig hotel

Dichtbij het strand en bij de boulevard. Prima plek!

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2022

Zeer vriendelijk personeel

Het eten en de kamers zijn prima. Zeer vriendelijk personeel. Het zwembad viel ons tegen. Zeer warm doordat er alleen maar tegels liggen en heel luidruchtig.

Nordkamp
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2022

Top hotel

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Super hotel

Mooi hotel, vriendelijke staff, schoon en goede keuken.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Heel fijn hotel, schoon, netjes, goede bedden, prachtig zwembad, vlakbij strand en stadje, helemaal top

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2018

Kindvriendelijk, locatie top, zeer vriendelijk personeel

Begin juni met 3personen waaronder 1 kleine van 1jaar naar dit hotel geweest. Transfer is 1,5uur dat is wel iets minder als je al een vlucht achter de rug hebt gehad. We hebben een suite geboekt, uitzicht op zee en onze 1jarige kon heerlijk apart van ons liggen omdat het een ruime kamer was verdeeld in twee delen. Personeel in het restaurant is ontzettend vriendelijk. Eten prima, wij zijn niet van het ALLIN dus gekozen voor halfpension. Hele goede keuze waardoor we in de middag heerlijk gingen lunchen aan de boulevard. Let op, bij halfpension zit er bij het avondeten geen drank bij. Animatie was minimaal, ze zouden dit nog wel leuker kunnen aanpakken, maar misschien is het in het 'hoogseizoen' iets meer. Nogmaals de service op en top, eten was ook goed. We hebben veel aan het strand gelegen, zwembad ontzettend koud! We zouden een volgende keer niet meer teruggaan, met als reden dat zo ontzettend Duits gericht is.