TUI BLUE Rocador reviews

4,1

Ursula
Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

Een aanrader dit hotel

Mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel op een prachtige locatie in een gezellig dorp

Joostens
Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2023

Zwaar verouderd hotel. Hotel kamer veel achterstallig onderhoud. En niet echt schoon. Onvriendelijk personeel en geen beheersing van engelse of duitse taal. Ondermaatse animatie. Daarintegen mooie ligging en prima ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2023

Mw. J.D. Edens
Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Hotel is ideaal gelegen aan een baai, schoon en goed hotel met mooie tuin en zwembad.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Een goed hotel met een bijzonder mooie ligging en vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader. Alles is aanwezig om een fijne vakantie te hebben.

Hr. B.A.E.M. Besselink
Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Blue Rocador

7 nachten Blue Rocador cala d'or: Hotel Blue Rocador : Van 31-8 t/m 7-9 hadden wij een kamer in het Tui Blue Rocador geboekt. Ruim van te voren hadden wij onze vakantie geboekt bij onze MRK reisadviceuse Edel. Alles werd duidelijk uitgelegd en besproken, zodat wij met een goed gevoel konden beginnen. Op het vliegveld op Palma aangekomen ging alles eigenlijk vanzelf, bij vragen kun je terecht bij diverse TUI medewerkers. Na ruim een uur in de bus gezeten te hebben kwamen wij aan bij het hotel. Het hotel ligt aan de "rand" van het centrum, en tegenover het hotel is al een supermarkt en diverse eetgelegenheden/winkels. Het hotel verzorgd zijn/haar gasten uitstekend . De diverse buffetten zijn uitstekend indien je deze hebt bijgeboekt. Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt direct aan de baai. S'avonds is er vaak animatie, en als je hier niet voor kiest kun je het centrum in. Wij hebben het uitstekend naar de zin gehad.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Fijne locatie in het najaar

Fijne locatie voor het najaar voor 60 plus. Vriendelijk personeel en goed eten. In het hoogseizoen mogelijk overvol in omgeving

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Geen enkel minpunt ,gewoon top,alles is goed verlopen,prachtig hotel,beste service

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Goeie ligging alleen niet echt een 4 ster hotel maar meer 2,5

Meeste van het personeel was aardig maar aan de hygiëne was ik aan het twijfelen na dat ik een infectie in mijn ooglel kreeg na 2 uurtjes in het hotel

baai en hotel
Uitzicht vanuit kamer.