Prinsotel Alba reviews

Laatst bijgewerkt: 16 september 2023

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023

Keurige kamers

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Prachtige locatie en mooie accommodatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De accommodatie was mooi, ruim en modern. Puntjes van aandacht was de schoonmaak bij aankomst. De vloeren waren erg vies en het bad niet schoon. Ook de bedden lagen door, zowel ons bed als het matras van het campingbedje. De accommodatie is erg populair dus met name aan het eind van de middag is het heel druk bij het zwembad. Er worden handdoeken gelegd vanaf het ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2022

Leuk voor kinderen minder voor een koppel zonder kind

Voor kinderen is dit een top plek maar voor een koppel van iets jongere leeftijd is dit niet zo goed. De kinderdisco’s zijn iedere avond en storen best wanneer je rustig in bed wilt liggen. Wij hebben 3 maal aan moeten geven dat de kamer slecht gepoetst is na de 4de keer is dit pas gedaan ‘ op de voor laatste dag van onze vakantie’

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2019

prima verblijf

Prima plek om vakantie te vieren. Dichtbij het strand en het gezellige centrum.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

hele slechte service bij de receptie.

Waterkoker heeft tweemaal kortsluiting gegeven. Duurde ook 2 dagen voor er een andere kwam.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Prima hotel, weinig op aan te merken

Prima kamers ietwat gehorig maar geen problemen van ondervonden. Wij zaten overigens niet aan het zwembad dus de avond shows waren niet voor de deur. Verder hadden we een appartement op begane grond en dat is wel aan te raden als je met kleine kinderen bent. Verder voor de aller kleinste (ons meisje was 11 maanden) zijn de zwembaden fris/koud.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2019

Geweldig maar niet echt rustig

We hebben genoten mooi hotel en goede ligging prima

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

familie hotel

zeer geschikt voor fam. met jonge kinderen. voor onze dochter van 15 jaar was het minder geschikt ontbijt buffet was zeer uitgebreid avond buffet was goed. stads centrum is erg leuk hele leuke eet gelegenheden. zwembad is aan de kleine kant en de bedden zijn gereserveerd voor een hele dag door andere hotel gasten dit is minder prettig

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

Kindvriendelijk, super ligging, schoon & goed onderhouden

Fijn hotel met prima faciliteiten in zowel hotel als omgeving

entertainment in de middag met de kleinere kinderen
Strandje bij ons hotel.
baai (in de avond) op 5 min loopafstand