Inturotel Esmeralda Garden reviews

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2019

Een erg fijn en heel schoon apartotel

Wij hebben een hele fijne tijd gehad in esmeralda garden samen met onze dochter van 3 jaar. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers en hotel zijn erg schoon! Alleen de bedden vonden wij iets minder lekker liggen maar niet storend( ook een beetje wat je gewend bent) verder is het een erg rustig hotel, het apparte peuterbadje was ideaal, wel vonden wij het erg jammer dat er geen speeltoestel bij het hotel was en geen glijbaantje of dergelijk in het zwembad.. voor de animatie, speeltuin en het eten moesten we naar inturotel esmeralda park. We wisten dit van te voren alleen hadden niet verwacht dat het er toch wel een stukje vanaf was en er bij ons hotel dus buiten het peuterbadje niks voor de kinderen was. het apartotel is zeker aanteraden vooral als een wat rustigere plek wil...

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Ver van strand, tikje harde bedden, s avonds veel lawaai tot 24.00 van karaoke in de omgeving. Geen parkeergelegenheid op korte afstand.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Geweldig verblijf

Tot onze verrassing mag je tijdens je verblijf gebruik maken van alle faciliteiten van alle inturotels in Cala d’Or. Het hotel was schoon, groot, met een groot balkon en vriendelijk personeel. Er is een leuk zwembad, bij de andere inturotels zijn ook mooie zwembaden met overal gratis ligbedden. Wij zouden hier zeker terugkomen!

Laatst bijgewerkt: 29 september 2018

Groot complex doordat je gebruik maakt van meerdere inturotel parken .Ruime kamers ,wat oubollige inrichting maar heel erg schoon zowel de kamers als het park zelf .Goed eten en voldoende keus .

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2018

Leuk mooi hotel met een goede ligging

Prima vakantie alleen jammer vh kleine strand daar lag je op elkaar op ja handdoek

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2018

Schoon, vriendelijke personeel, gelegen net naast het centrum, op redelijke loopafstand van strand

Simpel maar degelijk appartementen complex in Cala D'or. Met een klein zwembad, op ongeveer 5 minuten lopen naar een kleine baai met zandstrand. Iets verder weg ligt Cala Grand. Dit is een iets grote strand met drie restaurantjes. Wij hadden (gelukkig) een huur auto. Heb je die ga dan zeker naar Cala Sa Nau. Een schitterende baai met genoeg mogelijkheden om van de rotsen te springen, te snorkelen en de te zwemmen. Wat betreft het appartementen complex. De eerste kamer was tegenover een fish spa en een karaoke bar. Dit hadden we niet geboekt. Nadat we dit hadden aangegeven bij de receptie konden we op vrijdag wisselen van kamer. Nu met uitzicht op het zwembad en een iets groter appartement. Top service dus. De kamer zelf is simpel. Houdt er rekening mee dat er twee dagen niet wordt schoongemaakt (op donderdag en zaterdag). De handdoeken worden dan niet verschoond en ook worden de bedden niet opgemaakt. Het beddengoed wordt naar ons idee niet verschoond. Niet echt fris, dus uiteindelijk maar zelf afgehaald. Bij terugkomst gelukkig wel schone bedden. Cala D'or is een leuke plaats. Genoeg te doen en prima restaurants. In vergelijking met andere plaatsen ook erg rustig. Huur een bootje in de jachthaven, de kust vanaf het water is echt een beleving. Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2017

goede prijs-kwaliteit verhouding

Van de Inturotel hotels in Cala D'Or is dit de minst luxe maar omdat je gebruik mag maken van de faciliteiten van de andere hotels zoals de zwembaden etc en deze op slechts ca 300 meter liggen zeker een aanrader. Zeer mooie baai met helder lichtblauw water, wel druk maar dat went wel. Een deel van het complex ligt aan de andere kant van de weg, boven enkele winkeltjes en tegenover de karaoke bar. Wel gezellig omdat je hier goed mensen kunt kijken vanaf je balkon en de muziek van de karaoke bar was ook prima (Robbie Williams, Queen, Tina Turner, etc). Minder was dat het hier te warm was op het balkon om 's morgens en 's middags te kunnen eten.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2016

degelijk, vriendelijk, servicegericht

Inturotel ligt in een drukke toeristische omgeving. Minder geschikt voor rustzoekers.

Zwembad Esmeralda Garden
Zwembad Esmeralda Park