Inturotel Cala Azul Park reviews

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Prachtige locatie , echte aanrader !

Keurig schoon en netjes onderhouden. Mooie omgeving. Wel handig om een auto te huren zodat je het eiland kun verkennen.

Mw. B. Senger-Meijer
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2021

Heerlijk genoten van de zeer uitgebreide ontbijtjes

Mooie accommodatie, mooie ligging, prachtige zonsopkomst

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

klantgericht toplokatie

mooie ligging zee zwembad winkels vermaak alles op korte afstand meedenkend bij receptie zit wel wat hoogte verschil met name naar de baai

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Prachtig Aparthotel

Mooie accrmodatie, ,wel groot ,schoone en ruime kamers. Vriendelijk personeel en ook genoeg ligbedden .Ook als je wat rustiger wil liggen is er een gedeelte beschikbaar.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Mooie locatie en mooi gerenoveerd select appartement

Gelegen nabij verschillende baaien en leuke zwembaden. Veel gezinnen met kleine kinderen dus minder geschikt voor mensen die voor hun rust komen.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2019

super, geweldig, enorm

We waren weer voor de 3e keer naar Cala Azul Park, super appartement, super en heel veel assortiment aan eten, prachtig zwembad en goede ligbedden, geweldig personeel, geweldig animatieteam en 's-avonds geweldige shows. Ik weet niet wat ik meer moet zeggen een 10 met een griffel. Volgend jaar 2020 gaan we zeker in september weer terug.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Netjes, leuk voor kinderen en goeie organisatie

Ontbijtbuffet was heel goed en uitgebreid. Genoeg te doen voor kinderen zoal overdag n savonds. Supermarkt ideaal en alles was goed schoon

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2019

Fantastich park

Een vakantie waar je gewoon niks op kan aanmerken. Mooie omgeving, vriendelijk personeel en alles in de buurt. Meer dan dit heb je niet nodig voor een heerlijke vakantie

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Schoon, gezellig en uitstekend voor kinderen

Mooi appartementencomplex, samen met Esmeralda Park een mooie plek voor gezinnen. Schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed geregeld en veel keus. Animatie was fantastisch! Aanrader! Het is druk maar ik vond het niet erg. Er heerst toch wel rust. Geen drukke muziek of hysterische taferelen bij het zwembad. Cala D’Or is een gezellige badplaats met leuke winkeltjes (zoals je overal ziet in Spanje) en fijne restaurants. Paparazzi is een aanrader

Uitzicht vanaf ons appartement
Gezien vanuit hotelkamer