MarSenses Ferrera Blanca reviews

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

fijne mooie locatie waar niets op aan te merken is.

Mooi en schoon verblijven waar het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is waar het eten zeer goed en lekker. dit hotel is een aanrader om naar toe te gaan.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Vriendelijke mensen maar absoluut niet hygiënisch

De medewerkers zijn vriendelijk en doen goed hun best om je te vermaken, echter qua hygiëne is het echt dramatisch. Ons appartement was oud en vies en ĺeek totaal niet op de mooie plaatjes bij de boeking. Schimmel, kalk, mieren en slechte bedden. Het eten in de restaurants was goed en gevarieerd, alleen de glazen en borden waren ronduit ranzig. Alles werd nat neergezet dus je bord moest je eerst ontdoen van water anders kon je eten zwemmen, de glazen waren behalve nat ook echt smerig, vette vlekken en stukken eraan. Wij hebben tijdens ons verblijf geen glas drinken durven pakken bij het eten. Ook hier had je het ouderwetse handdoekje leggen bij het zwembad, mensen gingen opweg naar het ontbijt eerst even een paar bedden claimen om er pas in de middag op te gaan liggen. Dat je als hotel zulke dingen toestaat is echt een groot minpunt. Bij het kinderbad zaten 3 redelijj grote glijbanen, dit was de reden dat we voor deze hebben gekozen, echter waren 2 van de 3 buiten gebruik, niemand die dit even vermeld uiteraard. Kort samengevat het ligt aan een mooi strandje, personeel is enthousiast, maar er valt hier veel te verbeteren op gebied van schoonmaak. De veelal Engelse gasten zijn schijnbaar een stuk minder moeilijk gezien de beoordelingen.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Prima hotel!

Mooie kamer, fijne bedden en heerlijk afwisselend eten! Elke dag een ander thema en zeer uitgebreid en lekker. Heel vriendelijk goed sprekend personeel.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Mooie ligging | prachtige zwembaden | dichtbij de baaien

Het is een fantastisch hotel, met name met jongere kinderen. De zwembaden met glijbanen zijn meer dan geweldig! Het hotel ligt aan een prachtig strand én de winkelstraat is gemakkelijk te bereiken. Daarnaast kun je ook heel snel de andere strandjes van Cala d'Or bereiken en deze zijn stuk voor stuk prachtig. Het enige wat we gemist hebben was dat we de cocktails die we op onze kamer wilden drinken, niet in glas mee kregen.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Prima prijs-kwaliteit prestatie

Uitstekend hotel, ruime kamers, goede ligging, vriendelijk personeel. Mist alleen wat sfeer, bijv. wat groen rond zwembad, sfeer in de bar.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Vriendelijk personeel, minder goed eten!

Wij waren er voor een relax vakantie en daardoor dus weinig gezien rondom het hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is helaas minder goed. Daarbij moet je ook nog eens wachten op een tafeltje. Er zijn te weinig zitplaatsen naar dat er gasten zijn. Dit was overigens tijdens de ‘herfstvakantie’.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2019

Heel goed

We hebben een hele goeie vakantie gehad. Goed eten,mooie kamer en het park was prachtig om te zien. Kortom heel tevreden en ik zou zo wee gaan.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Heerlijk relaxed

Mooie kamers en lekkere zwembaden. Strand is op korte afstand, maar strand iets verderop bij plaat esmeralda is nog net iets mooier. Goede entertainment iedere avond.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2019

Mooi hotel, vriendelijke mensen en goede ligging

Mooi hotel, lekker eten en super vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Leuk hotel met prima maaltijden en goede service

Voor het eerst ons leven een All Inclusive Reis geboekt. Ferrera Blanca is een prima accomodatie. De buffetten zijn gevarieerd en het drinken zijn heeft een prima assortiment. Voor de vriendelijk hotel medewerkers hebben onze vakantie een heel goed gevoel gegeven

Bestekla
Afstand strand - hotel