Inturotel Esmeralda Park (incl. Inturotel Playa Esmeralda) reviews

Mw. D. van den Biggelaar-van Wanrooij
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Inturotel Cala esmeralda park

Prachtige locatie aan de baai. Leuk kinder entertainment. Lekker eten. Super schoon en fijne kamers. In een woord een fantastische plek

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2023

Netjes, schoon, goede ligging, wel massaal

Heerlijke vakantie gehad. Mooi appartement, heel schoon en netjes. Ook rondom de accommodaties wordt continue gewerkt aan onderhoud. Bij zwembad van Esmeralda Park vonden wij het te massaal en te druk. Plaatje van TUI is ietwat misleidend. Er staan op dat plaatje 2 zonnebedjes bij een parasol (die overigens vast staan aan de grond). In werkelijkheid staan er 4-6 bedjes per parasol, 2 a 3 rijen dik. Bovendien barst handdoekje leggen hier in alle vroegte (7.00 in de ochtend) al los. Zal wel iets te maken hebben met hoog seizoen. Zwembad is in de basis groot, maar door de hoeveelheid mensen is het zwembad weer klein. Opblaas-speelgoed is dan ook niet toegestaan. Begrijpelijk, want dat wordt te vol in het water. Je mag ook gebruik maken van de faciliteiten van de andere Inturotel accomodaties. Wij vonden het bij Cala Azul prettiger aan het zwembad. Daar zijn minder bedjes, handdoekje leggen in alle vroegte is daar minder, en er heerst een relaxte sfeer. Ligging van Esmeralda Park is wel heel goed qua restaurantjes. Is allemaal op loop-afstand, en voor elk wat wils. Strandje bij Esmeralda Park is op de dag ook erg vol, wel heel prettig en schoon zeewater in een baai. Maar wel leuk dat er om 8.00 in de ochtend Yoga wordt aangeboden, en daar wordt ook graag gebruik van gemaakt gezien de opkomsten. Cala Azul heeft niet echt een strand, wel een vlonder waarvan je vanaf kunt duiken en je ook (vrij veilig) van een rots een duik kunt nemen. In de zee mogen wel opblaas-speelgoed. Bij beide accommodaties is een beach-bar met uitzicht op zee, hier kun je ook lekker even wat eten of drinken.

Mw. W. Van Elburg
Laatst bijgewerkt: 18 juli 2023

Fantastisch!

Voor het eerst op Esmeralda Park, en wat een mooi park. Wij verbleven in een 3 kamer appartement met een privé zwembad. Het appartement heeft 2 badkamers en 3 airco's. Dit was zo fijn voor ons als gezin met 4 meiden. Het appartement is verder basic maar prima voor je verblijf. Misten nog wel het eea aan benodigdheden in de keuken zoals een schaar en spatel voor de gebakken eitjes

Mw. L. Druijf
Laatst bijgewerkt: 27 april 2023

Heerlijk hotel

Het is een heerlijk, hotel met fijne zwembaden. Wij zitten in een premium kamer, mooie en morderne kamer. Gebouw N heeft mooi uitzicht. Elke dag schoonmaak. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij raden het aan en zouden zo weer terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Heerlijke vakantie op Mallorca!

Wij zijn naar Cala dor geweest in hotel inturotel Esmeralda Park. Wij hadden een select appartement, mooi gerenoveerd en bijna elke dag werd het appartement schoon gemaakt, top! De ligging is ook super, aan het strand en in de directe omgeving winkeltjes en restaurants. Mijn tip: neem vooral gebruik van de faciliteiten van de andere Inturotel resorts, de een is net wat kindvriendelijker, denk aan geen trappetjes. Aanrader is om in hotel Cala Azul Park te ontbijten, daar heb je een fijn buitenterras.

Hr. R. Scheltema
Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Hr. H.J. van de Pol
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Net hotel met vriendelijk personeel gelegen aan een prachtige baai met zandstrand. Schitterend helder water, rustig gelegen. Giga goede schoonmaak. Eten gevarieerd

Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2021

Mooi park met goede faciliteiten, mooie ligging aanrader!

Het is een leuk hotel, ruim opgezet, vriendelijk personeel. Keuken goed, na paar dagen wel goed even buiten de deur te eten. Vwb schoonmaak, zeer attent personeel!

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

naam park "Club Es Talaial"

1e schoonmaak zat 1 dag tussen 2e schoonmaak zat 3 dagen tussen 3e schoonmaak was dag na 2e schoonmaak zeer beperkte variatie in eten van de 7 dagen hebben wij s'avonds 4x buiten het hotel gegeten was gewoon ondermaats

Appartement P-blok
Uitzicht vanaf balkon