Blue Sea Es Bolero reviews

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Nooit meer terug!

Wij waren er nu voor de 6e x Maar nooit meer! Kwamen hier altijd met z’n alle heen, sommige wel 15 jaar maar ook voor hun de laatste x. Vind het verschrikkelijk wat het was altijd zooooo leuk hier.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2022

Heeft een opknapbeurt nodig ( oud )

Was ook erg lawaaierig. Hierdoor sliep je slecht.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Netjes, goede service

Goede ontvangst, communicatie in het engels met de medewerkers. Nette kamers, elke dag schone handdoeken en beden opgemaakt.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Prima hotel, slecht eten

Hotel heeft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers zijn ruim, groot terras erbij en goeie airco’s. Het eten is helaas slecht en ook de all inclusive drank voorziening is gewoon niet fijn. Je krijgt het in plastic bekertjes en moet zelf in de rij gaan staan ( soms wel 10 minuten lang ) om het op te halen.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Leuk en gezellig

Erg leuk en verzorgd hotel, na de recensies te hebben gelezen beter dan verwacht. Net appartement met vernieuwde meubels. Alles lekker dicht in de buurt, strand winkels

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

SUPER! een echt familiehotel

Een leuk hotel, met een zeer enthousiast animatieteam. Misschien handig om te weten, als je all-in hebt geboekt moet je de laatste dag voor 11 uur uit je kamer, maar kun je de koffers opslaan en mag je nog gebruik maken van het all-in concept.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2019

ruim appartement, in rustige hoek van het complex

Prima appartement voor deze prijsklasse. meubilair en keukenblok is wel aan vervanging toe. Bank was echt versleten. Helaas buiten veel lawaai van airco's van omliggende bedrijven. Animatie is wel erg aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2018

Appartement gedateerd, weinig privacy, slechte bedden. Faciliteiten (van Martha's) prima.

Vakantie als gezin met 2 kinderen. Helaas belooft de beschrijving van Es bolero veel meer dan je krijgt. Appartement is gedateerd en er is weinig privacy. Appartementen liggen ook niet aan het zwembad. Bedden liggen slecht. Wij hadden airco welke rook naar rotte eieren. Zijn hiervoor in totaal 3x geweest in 2 dagen (service overigens erg goed en snel) toen bleek dat het een niet op te lossen probleem was. Zijn toen geüpgraded naar appartementen Martha's van dezelfde eigenaar en hebben dus goed kunnen vergelijken. Deze appartementen waren nog steeds wel wat gedateerd maar veel minder. Bedden lagen voortreffelijk en uitzicht en privacy waren uitstekend (eigen balkon en uitzicht op zee). Faciliteiten zijn prima en animatie is geweldig. Wij hebben uiteindelijk een geweldige vakantie gehad maar of dit ook zo was geweest in Es bolero is de vraag ...... Als je voor de keuze staat neem dan geen Es bolero en geef iets meer uit voor veel meer comfort. Prijzen zouden overigens wel fors gaan stijgen en dat is het wat mij betreft dan weer niet waard. Anders waren wij zeker terug gegaan maar een verdubbeling van de prijzen (nieuwe eigenaar) vinden wij teveel voor wat je krijgt, tenzij ze deze winter veel gaan opknappen en veranderen.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2018

Schoon, prima ligging, vriendelijk, ruim opgezet

Erg net schoon en ruim opgezet park. Horeca is goed verzorgd met heel vriendelijk personeel. Genoeg aandacht voor de kids. Al kon je merken dat we vroeg in het seizoen zaten dus dat ze nog aan het opstarten waren met het kinderprogramma. De ligging is uitstekend, te voet Kun je naar de mooiste strandjes, gezellige haven en leuke centrum van cala do’r

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2017

Apartament oudbollig

Niet schoon genoeg. Wc ronduit smerig, stonk naar urine. Bedden heel hard Schoonmaak te weinig/ te weinig handdoeken Niet eens een bezemem om anders naar zelf te vegen!!. Kortom appartement vond ik zeer onvoldoende. Animatie was wel top. Zwembad en personeel ook!!

Strandje
Appartementen complex