Club Es Talaial (ex Club Calimera Es Talaial) reviews

van den Berg
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2023

Niet Wauw!

Leuke zwembaden voor de kids, goed vermaakt! Accommodatie niet wauw.. Niet heel schoon, een koelkast wat bijna niet open te krijgen was. Als je een appartement boekt verwacht je op z’n minst een keuken met borden, bestek, glazen enz. Maar dat was helaas niet het geval.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Animatieteam next level

Hotel met goede service, vriendelijk personeel en lekker eten. Het animatieteam is echt next level qua dans en shows!

Hr. P.W. Bijnsdorp
Laatst bijgewerkt: 18 mei 2023

Hr. L.A. van der Spek
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2023

Heerlijke vakantie!!

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Heerlijk hotel op een fijne locatie

Wij zijn hier in oktober in de Herfstvakantie verbleven. We hadden prachtig weer. Alle faciliteiten in het hotel waren beschikbaar en de zwembaden waren niet al te koud. Het eten was prima, voor een ieder wat wils. Al begrijp ik dat sommige mensen het na een week wel zat zijn, veel van hetzelfde. De animatie was top, super leuke shows. Onze kids maar ook wij hebben ervan genoten. Goede locatie, op 2 minuten van een prachtig strand. Als ik een min puntje moet noemen; de koffie is echt niet te drinken, oploskoffie. Maar verder een top verblijf gehad!

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Relaxen

Alles is aanwezig voor een ontspannen vakantie. Er is genoeg keus qua eten. Het enige, grote, nadeel was dat de transfer 2,5 uur duurde ipv de aangegeven 1,5 uur. Op de terugweg was de transfer wel 1,5 uur.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Heerlijke vakantieplek!

Super leuke plek! Erg mooi strandje vlakbij. Veel rotsen en palmbomen. Eten wat eentonig, waardoor we er soms voor kozen uiteten te gaan. Er zijn veel lekkere en goedkope restaurantjes in de buurt. Zoals eerder werd benoemd wordt de douche soms heet. Dit gebeurd alleen als er tegelijkertijd een wc wordt doorgespoeld of de kraan wordt gebruikt.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2022

Zeer oudbollig en achterstallig onderhoud

Eten zeer eentonig en simpel, Park zelf toe aan vernieuwing, Personeel bij receptie zeer vriendelijk, Personeel op park en restaurant veelal niet vriendelijk, Zwembaden zeer slecht toe aan veel onderhoud en vernieuwing

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Prima kindvriendelijk hotel!!

Zeer kindvriendelijk. Bedden iets minder en kamerindeling niet handig (kinderkamer aan badkamer vast). Lekker uitgebreid eten! Daar waren veel slechte recensies over, maar dat zijn muggenzifters. Mooie zwembaden, mooi waterspuitpark. 1 min van het strand lopend, kleine baai waardoor het overzichtelijk is. Treintje naar Cala d'or stopt voor het hotel, daar ben je met 20 minuutjes (of 25 min lopend). Hotel ligt niet in cala d'or zelf, maar in cala egos. Dat staat niet goed vermeld. Al met al een hele fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 9 september 2022

Super voor jong en oud

Echt heel goed gevarieerd eten,alles wordt snel aangevuld Prijzen Spa zijn veel te hoog De maaltijd box die je mee krijgt mogen wel aangevuld worden met broodjes het onderhoud rond het zwembad heeft wel aandacht nodig genoeg ligbedden beetje jammer dat het water wat zout is je kan de hele dag eten en drinken of in het restaurant of bij het zwembad strand en winkeltjes super dicht bij geen opdringerige verkopers. Een veilig gebied . Schoon ook op je blote voeten lopen geen probleem .

Prachtig strand
Baai in Cala Egos