VIK San Antonio reviews

Van De Vijfeyken
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Kamer prima, alleen stond er maar een stoel! Op het terras stond een houten bankje en dito stoelen met tafel. De tv was groot, maar geen Nederlandse zenders. De Wifi is belabberd, alleen op de begane grond bij de receptie en rondom goede ontvangst. De badkamer heeft een laag instapbad met gordijn, en op de bedden liggen nog dekens! Er zijn 2 zwembaden met volop bedjes. Het eten is fantastisch, en als je iets wil wat er niet ligt kun je het vragen, geen probleem. Merendeel waren Engelsen en Duitsers.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

De kamer was wel gedateerd maar verder ok alleen de uitzicht op zee was meer een uitzicht op de tennisbaan

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Erg genoten van onze vakantie!

Kamers waren prima, eten voortreffelijk veel keus

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Alles was prima in orde behalve de kamer. De geboekte gerenoveerde kamer met zijzeezicht bleek een oude kamer te zijn met een tweetal kleine stukjes zee. We zaten aan een aangebouwd stuk van het hotel in een u vorm met een tuin die werd afgegraven voor kabellegging. Het hotel op zich ligt goed.

Olaf
Laatst bijgewerkt: 22 december 2023

Het geboekte Hipotel La Geria was overbooked dus uitgeweken naar VIK San Antonio

De vakantie begon met de mededeling dat het geboekte hotel was overbooked en dat we naar een andere accommodatie moesten uitwijken. Na 9 alternatieven te hebben ontvangen was de slotsom dat we moesten bijbetalen om A: überhaupt in Del Carmen te kunnen verblijven (slechts 2 alternatieven) en B; enigszins een vergelijkbaar hotel te krijgen. Het alternatief was 75% van de reissom kwijt. Wij vinden dit nog steeds ronduit schandalig. Wij boeken in ieder geval nooit meer bij D-reizen. Onderstaande heeft betrekking op de accommodatie Vik San Antonio waar we tegen bijbetaling zijn verbleven

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Leuk hotel met goede verzorging

Het eten was prima. Bedjes de zwembaden ruim voldoende.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Prima en schoon All-Inclusive hotel met goede ligging.

Allereerst waren de kamer heel erg netjes. Dagelijks kregen we nieuwe handdoeken en werd de kamer grondig schoongemaakt. Ook het eten en drinken was erg goed. In het restaurant wisselde het aanbod qua eten ook dagelijks af. De ene dag een Italiaanse keuken, de andere dag meer de Engelse keuken en dan weer meer de Chinese keuken. Ik durf bijna zeker te zeggen dat er voor elk wat wils bij zit. In het algemeen was het personeel erg vriendelijk en probeerde ze je altijd te helpen en goed te serveren. Alleen door het missen van een bandjes systeem zie je wel dat ze onderling soms wat gefrustreerd zijn en dat de rijen erg oplopen. (Zie aanbevelingen & Tips) We hebben een erg leuke vakantie gehad bij San Antonio en zijn gedurende 9 dagen niks tekort gekomen. Super hotel!

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Prima ligging en goed hotel

Ligging is goed vlak bij de wandelboulevard, vond het wel jammer dat er een slot op de koelkast in de kamer zat zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, de douche's op het zwembad hebben wel wat vernieuwing nodig, verder was er genoeg keuze bij het eten en was het goed

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2022

leuk hotel direct aan zee

Overal dichtbij, winkels ,zee, restaurantjes en bushalte voor de deur , Fijne zwembaden met genoeg bedjes en geen handdoekje leggers. All Inn , Eten was goed en gevarieerd, drinken werd altijd netjes voor je ingeschonken door vriendelijk personeel,voor de rest overdag geen snacks of cakes. Kaarten systeem wat onhandig