Blue Sea Lanzarote Palm reviews

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Basic accomodatie

Locatie prima. Accomodatie met achterstallig onderhoud. 3x livemuziek met valse zangers. Eten van zeer matige kwaliteit en keuze.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2023

Veel te korten

Voor een 4 sterren hotel , laat het te wensen over . Kamer 1 keer gepoetst in een week . Kamers hebben een flinke opknap beurt nodig . En het eten elke dag komt bijna het zelfde . Ik heb nog nooit zo weinig keuze gehad . Grtj. Willy

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2023

Prima maar weinig souplesse

Vervelend om buiten in de kou te moeten wachtenom te eten. Verder geen enkele voorziening als je voeger vertrekt dan de eerste ontbijtsessie.Geen uitzondering om je vroeger de eetzaal binen te late of 1 tafetje te dekke . Ok geen ontbijt of lunchpakket mee om de dag te overleven ook niet op verzoek. Kwalijk.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2022

Fijn, niet al te groot aparthotel.

Het hotel ligt niet ver van het strand, maar is wel wat hoger gelegen dus je moet wel goed te been zijn. Met name de omgeving van het zwembad is modern ingericht (lijkt recentelijk gerenoveerd). Onze kamer (43) was prima, badkamer was niet bijzonder groot en enigszins outdated. Fijn dat deze afgescheiden was met matglazen deur zonder deurklink (geluidloos open en dicht). Onze kamer lag op het hogere gedeelte en daarmee wat verder verwijderd van het zwembad en daarom erg rustig.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Goede locatie, maar wel achterhaald

Vriendelijk personeel. Appartementen zijn oud, maar de bedden slapen goed. In de dag wordt er schoon gemaakt. Als je in een appartement op de eerste of tweede verdieping zit dan moet je de koffers de trap op tillen. Het ontbijt is goed en voldoende keus. In de middag slechts enkele keer gegeten maar dat was goed. Het avondeten is erg wisselend, de ene keer lekker de andere keer niet naar onze smaak. Ik zou een volgende keer eerder gaan voor een appartement met alleen ontbijt en lekker op de boulevard eten. Locatie is goed naar beneden lopen en je bent op de boulevard.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Prima

Op loopafstand van het strand, dat is ideaal. De kamer is prima, lekkere douche en de bedden waren ook goed. Het zwembad is simpel en de bedjes langs het zwembad zijn altijd bezet met handdoeken. Personeel doet daar niks tegen.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2022

mooie accomodatie

appartement zeer verouderd bed-bank zeer oud, slecht versleten

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2022

Prima accommodatie! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schoon appartement. Fijne bedden. All inclusive. Goed eten (buffet). Leuke muziek bij de bar/zwembad. WiFi was slecht.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2020

Prima park!

Ons appartement (nr 122 was middels een binnendeur verbonden met het naastliggende appartement. Dat geeft een zeer slecht gevoel van privacy. Wij konden onze engels sprekende buren letterlijk volgen, en de programma's op hun televisie horen. Dat voelt niet fijn.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2020

Leuk appartementencomplex oaguur m zwembad gebouwd

Vervelende en lawaaimakende UK vakantiegangers. Om 11:00 werden de eerste pints en gintonics geschonken en na het middaguur waren de eerste Engelsen al aangeschoten. Vanaf 10:00 werd er een geluidsband gestart, dat bleef draaien tot avonds laat. Mits er geen liveband optrad. Die gaven nog wat extra geluid met de nadruk op geluid.

Uitzicht vanaf balkon
Uitzicht op het zwembad